komentarze
  • 18. darecky3
    • 2008-07-23 14:59:53
    • *.range81-154.btcentralplus.com

    axel, owszem ale filmikow to nie mam moze na youtube przefiltruj

  • 19. wojtek_g
    • 2008-07-23 16:25:10
    • *.centertel.pl

    @krystiand: zdaje sie kiedys bylo gp pacyfiku hehe ( w japonii). nie moga po prostu na nurburgringu zrobic gp niemiec ? :|

  • 20. norbertinho
    • 2008-07-23 16:44:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    miło klien jest narazie 10 na testach, przegrywa z wszystkimi. prowadzi de la rosa przed raikkonenem i Vettelem

  • 21. pz0
    • 2008-07-23 17:03:15
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Klien przegrywa powiadasz, wygrywa DeLaRosa. Ciekawe. Ile okrążeń przewagi ma DeLaRosa nad Klienem? Ile punktów przez to straci BMW?

  • 22. norbertinho
    • 2008-07-23 17:06:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pzo chodzi mi o czasy okrążeń ale widze ze ty troche nie kumaty. oczywiscie tych czasów na serio nie mozna brac bo nie wiadomo z jakim paliwem jeżdzą i co testują

  • 23. quick B
    • 2008-07-23 17:13:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może GP Univers

  • 24. quick B
    • 2008-07-23 17:14:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Albo GP Berniego :-)

  • 25. dziarmol@biss
    • 2008-07-23 17:24:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Grand prix ku czci team orders :0}

  • 26. pz0
    • 2008-07-23 17:38:12
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    norbertinho, jestem nie kumaty, rozumiem. Od kiedy to się na testach wygrywa, albo przegrywa? Dlatego że nie jestem kumaty dlatego wcale nie patrzę na czasy okrążeń w treningach, bo one nie mają kompletnie żadnego znaczenia. Cieszę się że ty jesteś kumaty i mam nadzieję że teraz wyjaśnisz mi co wygrał Vettel, albo potrafisz może w jakikolwiek sposób zinterpretować te wyniki które widzisz. Ja niestety nie potrafię tego za grosz rozkimnić.

  • 27. 5 5 5
    • 2008-07-23 18:49:10
    • *.gprs.plus.pl

    Interesująca nazwa

  • 28. zbigu666
    • 2008-07-23 18:53:00
    • *.cpe.marton.net.pl

    Nieważna nazwa. Natomiast zgadzam się z "atomic" i może rozwinę: 30 wyścigów w roku, po 3 kierowców z każdej ze stajni! Może to i większa kasa dla zespołów, ale jak to poprawi jakość widowiska! I napewno zwiększy się konkurencja na torze. Pozdrawiam.

  • 29. zbigu666
    • 2008-07-23 19:04:00
    • *.cpe.marton.net.pl

    Ale to tylko takie moje małe marzenie. Formuła 1 to przecież biznes sportowy i takie nasze klikanie ma wpływ wyłącznie na nasze samopoczucie. Ale choć to przede wszystkim biznes to i tak znacznie bardziej przyjemnie wizualny niż: "amerykańska jazda po okręgu, czy owalu".

  • 30. wychyl
    • 2008-07-23 19:46:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten Typ juz jest za stary na to stanwisko :/

  • 31. norbertinho
    • 2008-07-23 20:43:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pzO Vettel wygrał tzn był najszybszy w dzisiejszej sesji testowej, a zeby zinterpretowac wyniki to musiałbym widzieć na jakich oponach jezdzili opraz jak długie były ich przejazdy i co testowali

  • 32. Voight
    • 2008-07-23 21:21:29
    • *.ssp.dialog.net.pl

    A nie da się po prostu wywalić Barcelony? To najnudniejszy tor jaki tylko jest. Ale nie może być w jednym roku dwa razy GP Niemiec! Kiedyś były 3 wyścigi w jednym roku w USA to zrobili GP Wschodu GP zachody i GP USA

  • 33. Mario Theissen
    • 2008-07-23 21:24:04
    • *.lublin.mm.pl

    Najnudniejszy jest Magny- Cours, a barca zaraz po nim

  • 34. Voight
    • 2008-07-23 22:13:46
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Widze, że nie tylko ja jestem takiego zdania

  • 35. Marti
    • 2008-07-23 22:55:40
    • *.tpnet.pl

    @ .:mc:. - w przyszłym roku na Nurburgringu odbędzie sie przecież GP Niemiec (nie GP Europy), ponieważ w tym roku odbyło się w Hockenheim.

  • 36. LukeOne
    • 2008-07-23 22:59:47
    • *.wroclaw.dialog.net.pl

    nudzi im sie w FIA

  • 37. darecky3
    • 2008-07-23 23:24:55
    • *.range81-154.btcentralplus.com

    norbertinho, co ty chcesz interpretowac? jak nazwa wskazuje to sa testy, stajnie maja problemy z interpretacja wlasnych rezultatow a ty to tak od reki przy klawierce od pc-ta? Boze, do czego tu doszlo....:)

  • 38. michal3991
    • 2008-07-24 00:51:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To jak nazwa w nastepnym zesonie GP europy mnie nieiteresuje moga sobie dac nawet GP swiata lub GP FIA ale najbardziej co by mnie ucieszylo to 3 rzeczy z czego 2 to cuda:
    1.Kubica w ferrari
    2.GP POLAND - 8 cud swiata
    3.minimum 28 zawodnikow w stawce i minimum 28 wuscigów GP - cud

  • 39. pz0
    • 2008-07-24 08:51:24
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    norbertinho, że ktoś był najszybszy to nie znaczy że wygrał. Wygrać to można ale tylko w zawodach (albo totka ale to inna sprawa). W testach można wygrać najwyżej np. nową część do samochodu, albo wygrać koncepcję konstrukcyjną. W testach jakakolwiek interpretacja czasów nie ma najmniejszego sensu, no chyba że dysponujesz danymi niedostępnymi dla kogokolwiek poza samymi teamami. W testach sytuacja może się przedstawiać np tak że wprowadzają jakiś nowy element i z całego okrążenia interesuje ich wyłącznie prędkość na wyjściu z zakrętu numer 3 i kompletnie nic więcej, albo prędkość po 300 metrach od startu, czy też temperatura oleju na trzecim okrążeniu, a czas całego okrążenia wisi im jak kilo kitu.

  • 40. ferrarimarlboro
    • 2008-07-24 09:25:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oczywiście wywalić Barcelone i Magny-Cours a w zamian dać jakieś GP Kataru albo inne badziewie.Tory takie jak Sepang,Schanghai albo Istambuł są do siebie bardzo podobne.Już lepiej żeby wróciło GP San Marino i GP Argentyny.Bo niedługo z torów Europejskich to zostanie Monza,Monte Carlo i może Spa.

  • 41. pz0
    • 2008-07-24 09:46:06
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Tak mi wpadła nazwa. Niech w Walencji będzie GP Europy, na Nurburgring jak nie chcą GP Niemiec to niech zrobią GP Polski, przecież stosunkowo blisko. Tak na poważnie to Marti (wiem że obrażona, ale może przeczytasz) troszkę nie masz racji. Problem jest poważny. Właścicielem nazwy GP Niemiec jest Automobilklub Niemiecki (AvD), który organizuje GP na torze Hockenheim i nie chcą odstąpić nazwy organizatorowi wyścigu na Nurburgring (ADAC). Właścicielem nazwy GP Europy jest już organizator GP w Walencji. W sumie niby błaha sprawa, lecz problem może być poważny. Niestety te wszelkie sprawy prawne są pokręcone. Jestem pewien że jak zwykle chodzi o kasę. Problem zostanie z pewnością rozwiązany lecz nie wiadomo jak, pewnie Nurburgring zapłaci za wypożyczenie nazwy od Hockenheim i na tym się skończy.

  • 42. TOTTI
    • 2008-07-24 10:01:43
    • *.232.255.155

    Bernie out! Monako jest nalepszym torem ulicznym a nie Valencia, zreszta ten tor w Valencii mnie wcale sie nie podoba za bardzo wnioskujac z gry F1 Challenge 2007 i z obejrzanego jakiegos wyscigow samochodowych wlasnie na tym torze ten tor wyglada mi na dosc ubogi. GP Świata nie no Bernie mnie juz od dluzszego wkur..., zaden tor nie zasluguje na takie miano a w szczegolnosci tor w Valencii, dlaczego nie na Monzie w krolestwie szybkosci, czemu nie w Monako w krolestwie zakretow czy tez na Melbourne (moj ulubiony tor) ze wzgledu na piekne polozenie i w ogole ciezko opisac mi ten tor. GP Świata to glupota, chyba ze zbuduja naprawde piekny tor, dluzszy nawet od samego Spa. Moze by tak zlaczyc bardzo szybkie proste z bardzo wolnymi i szybkimi zakretami.

  • 43. Salvatore
    • 2008-07-24 10:18:57
    • *.wlb.vectranet.pl

    były dwa wyścigi w Niemczech bo Schumi wygrywał teraz dwa wyścigi w Hiszpani bo Alonso zdobył tytuły od zawsze ten drugi wyścig powinien się nazywać Grand Prix Świata a tego że Hockenheim niechce zrezygnować z nazwy GP Niemiec pomimo że w przyszłym roku nie orgranizuje wyścigu to nie rozumiem

  • 44. pz0
    • 2008-07-24 10:29:00
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Salvatore, załóżmy, że ty jesteś właścicielem nazwy GP Niemiec. Możesz użyczyć tej nazwy na Nurburgring za friko, albo wypożyczyć za powiedzmy 50000 euro. Którą opcję wybierasz? Teraz już rozumiesz?

  • 45. coboss
    • 2008-07-25 12:57:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    grumiez prosze Cie skad Ty sie wzioles?!? GP Europy nie mogly dostac niemcy bo od x czasu kontrakt byl podpisany z walencja. jezeli zamet zrobi przyszly rok to jest szansa aby juz na zawsze i niemcy i hiszpania mialy 2 GP ale ja jestem za tym aby bylo to robione na takiej zasadzie ze i GP europy i swiata odbywaly sie zawsze gdzie indziej taka dzika karta a przedewszystkim aby gp niemiec w koncu zniklo z tego beznadziejnego toru Hockenheimring!!! i pozwolili oficjalnie rozgrywac gp niemiec na torze Nurburgring...

  • 46. iRomek
    • 2008-07-25 14:53:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    GP świata już kiedyś było, nie wiem kiedy i gdzie ale było (zdaje się że na Kyalami). A GP Niemiec nie moze odbyć się być na Nurburgringu bo właścicielami praw do tej nazwy(GP Niemiec) są włodaże toru Hockenheim i jakoś nie chcą jej oddać. Co jest zrozumiale bo gdyby oddali tę nazwę starcili by już wszelkie szanse na organizowanie wyścigu F1.

  • 47. iRomek
    • 2008-07-25 15:01:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    TOTTI: jesteś pewien z ewidziałeś "ten"tor w walecji?? Na "Tym" torze nie odbył sie jeszcze żaden wyścig! wF12007 jest tor w walencji ale jeśli włączysz jeszcze raz zobaczysz że nie jest to tor uliczny.

  • 48. sivshy
    • 2008-07-26 00:57:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    GP Świata? A słyszeliście o New World Order? Bernie to napewno Żydokomunomason.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo