komentarze
  • 1. Angulo
    • 2008-07-04 11:12:12
    • *.yeo.pl

    Po co komplikować sobie życie takimi głupotami? Jeśli zdarzy się wypadek, to niech kierowcy jadą tym samym tempem, w tych samych odstępach.

  • 2. kisiel81
    • 2008-07-04 11:42:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najgorsze zawsze jest szukanie tych najlepszych rozwiązań...a życie pokazuje że jak się nie kombinuje to rozwiązania same się znajdują.
    Czym dłużej będą rozkminiać co i jak tym większe bagno będzie powstawało.

  • 3. pz0
    • 2008-07-04 11:46:33
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Angulo, ale jak to zrobić?

  • 4. stormfly
    • 2008-07-04 11:48:38
    • *.artronik.net

    @Angulo: czasem jakiś pojazd musi wjechać na tor by usunąć uszkodzony bolid i dobrym moment jest wtedy gdy kolumna akurat minie miejsce wypadku

  • 5. dracool
    • 2008-07-04 11:57:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech zrobią automatycznie aktywowane poprzez radio ograniczenie prędkości, wtedy nikt nie miałby podstaw do krytykowania zasad. Podobnie podczas przekraczania granicy Pit Lane powinno załączać się takie ograniczenie. Kierowca miałby mniej spraw na głowie oraz uniknięto by bezsensownego karania przejazdem przez boksy. Pewnie głównym powodem braku takiego rozwiązania są kary pieniężne nakładane na kierowców podczas treningów. Kwoty śmieszne lecz zawsze na plus dla Berniego...

  • 6. pgolebiow
    • 2008-07-04 12:02:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ale pięknie massa rozwalił bolid na oleju z bolidu alonso

  • 7. pz0
    • 2008-07-04 12:53:29
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    dracool i reszta, tego NIE WOLNO zrobić automatycznie, przyciśnięciem przycisku np przez stewarda z zewnątrz. Kierowca przez cały czas musi mieć pełną kontrolę nad bolidem. To kierowca ma decydować o prędkości, hamowaniu, obrotach silnika. Przy jeździe na granicy ryzyka nie wolno tego robić z zewnątrz. Co będzie gdy masz uślizg na jakiejś sekwencji, musisz dodać nieco gazu aby wyjść cało a nagle ktoś z boku bez twojej wiedzy zdejmuje ci obroty?. Ciągle widzę jedno rozwiązanie - powrót do starych przepisów, to było najbezpieczniejsze.

  • 8. hho
    • 2008-07-04 13:13:12
    • *.249.50.60

    No to może powinien być wysyłany sygnał jednocześnie do wszystkich kierowców i oni mieliby np. 5 sek, żeby włączyć prędkość Pit Lane?
    A tak a'propos - jakie były stare przepisy?

  • 9. pz0
    • 2008-07-04 13:34:43
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    hho przecież to właśnie teraz testują z dokładnie tymi 5 sek i kierowcom się nie podoba. Stare przepisy, a normalnie, boksy otwarte.

  • 10. rooffi
    • 2008-07-04 13:44:21
    • *.gprs.plus.pl

    no oni tylko komplikują na takie coś napewno zgodzą sie najgorsze zespoły

  • 11. hho
    • 2008-07-04 14:38:13
    • *.249.50.60

    pz0 OK, jasne :-)
    Ale moim zdaniem, to byłoby ciekawe. Wytrzymać te 4,9 sek., żeby wcisnąć guzik później niż gość przed Tobą...

  • 12. pz0
    • 2008-07-04 14:47:05
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Ja tam jestem konserwatywny. Odkąd pamiętam w F1 na okrągło były zmiany. Ale teraz jest ich jakoś trochę więcej.

  • 13. obi216
    • 2008-07-04 22:13:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I czemu to ma w zasadzie służyć ?!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo