komentarze
  • 1. raweck
    • 2008-06-09 10:17:01
    • *.sarmacka.net

    Zastanawia mnie, że Hamilton w kwalifikacjach wykręcił czas o 0,6s lepszy od drugiego najlepszego zawodnika, a na tankowanie zjechał tak samo jak cała czołówka. Pomimo popełniania głupich błędów jest jednak świetnym kierowcą. Im dłużej jeździ tym bardziej zaczynam doceniać jego umiejętności. Jak mu młodzieńcza nerwowość i głupota minie, to będzie ciężkim orzechem do zgryzienia.

  • 2. matias21
    • 2008-06-09 10:20:05
    • *.chelmnet.pl

    wszyscy zjechali w tym samym momencie bo jechali za safety car

  • 3. Porky2
    • 2008-06-09 10:22:44
    • *.165.rze.vectranet.pl

    spowodowane to jest chyba ty, .ze mclareny zdecydowanie najlepiej pokonywaly optatni sektor, szykane przy scianie mistrzow, poza tym tak jak mowisz ham jest zdecydowanie szybki, ale pod presja robi glupie bledy, w sumie chyba polacy powinni sie z tego incydentu raczej cieszyc, tak samo zreszta cale bmw sauber

  • 4. ptak1
    • 2008-06-09 10:31:11
    • *.117.22.4

    hmmm a ja myśle i będę przy tym obstawał że ham miał o kilka kółek mniej paliwa od drugiego kierowcy a zjechał bo był sc a jego pit tak czy tak miał zaraz się rozpocząć, podobną ilość paliwa miał KR i RK bo widać po czasie podczas tankowania mieli takie same czasy w pit stopie a LH miał dłuższe tankowanie bo miał mniej paliwa od nich, tak więc przy wyjeździe RK był przednim i wydaje się że utrzymał by to prowadzenie tak czy tak bo ferrari nie było zbyt mocne wczoraj
    Brawo Robert.

  • 5. bill79
    • 2008-06-09 10:31:32
    • *.chello.pl

    nie wystarczy być szybkim, trzeba być opanowanym.

  • 6. Shallan
    • 2008-06-09 10:32:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ham jest dobrym kierowcą, ma szybki bolid, ale jak widać - to za mało, żeby zostać mistrzem. Poczekajmy do sezonu 2010, kiedy Kubica zacznie jeździć w Ferrari - wtedy pokaże, jak z klasą wygrywa się wyścig po wyścigu i zdobywa kolejne tytuły mistrzowskie

  • 7. raweck
    • 2008-06-09 11:06:19
    • *.sarmacka.net

    Jak BMW Sauber utrzyma taką dynamikę rozwoju, to może nie będzie potrzeby przenoszenia się do Ferrari, aby zdobywać kolejne tytuły. Szczerze mówiąc wolałbym, aby Robert przynajmniej zaczął je zdobywać w BMW, bo to będzie bardziej docenione niż zrobienie tego samego w tak utytułowanym i mocnym zespole jakim jest Ferrari.

  • 8. rooffi
    • 2008-06-09 11:13:46
    • *.gprs.plus.pl

    bill79 zgadzam się z tobą ale trzeba mieć też troche umiejętnści

  • 9. Dagmara_W
    • 2008-06-09 11:24:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobre tempo BMW .. są w pierwszej 4..

  • 10. Voight
    • 2008-06-09 11:25:14
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Piquet sekunde za Ferdasem. Kovalainen to jednak pomyłka w McLarenie (Patrząc na cały sezon). Bourdais za to przyzwoicie. Dałbym mu jeszcze troche czasu na przestawienie sie.

  • 11. raweck
    • 2008-06-09 11:38:03
    • *.sarmacka.net

    McLaren chyba lepiej wyszedłby na łyknięciu Rosberga, a jeszcze lepiej na partnerskim traktowaniu swoich kierowców i utrzymaniu Alonso

  • 12. worm
    • 2008-06-09 12:00:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    HAM to kierowca który jeżdzi jak cegła leżąca na pedale gazu... to że maił taki dobry wynik, to zasługa inżynierów i pustego pola przed sobą, w innym przypadku zginął by w tyle stawki...!

  • 13. worm
    • 2008-06-09 12:02:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4 czas Robert! - wyprzedza lepsze bolidy talentem!!! nio Haidfeld też sie obudził i od razu efekty;D

  • 14. Voight
    • 2008-06-09 12:07:36
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Wynikiem Heidfelda bym sie nie zachwycał. Pusty bak+ wolne pole

  • 15. ptak1
    • 2008-06-09 12:17:40
    • *.117.22.4

    zgadzam się z tymi co twierdzą ze robert braki bmw nadrabia talentem i to talentem ponad przeciętna nie wiem czy jest taki drugi kierowca który tak potrafi się koncentrować nad wyścigiem jak RK i jechać tak konsekwentnie. BMW jest nadal za Ferrari i McLaren a najbardziej to widać po wynikach NH. Formuła jest sportem w którym nie liczą się tylko zwycięstwa ale najbardziej równa jazda i dlatego uważam ze RK ma szansę na tytuł
    i tego mu życzę bo jak nikt na to zasłużył.

  • 16. Raven89
    • 2008-06-09 12:43:50
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Po prostu widać,że w Kanadzie BMW znowu dogoniło Ferrari i McLarena i od razu widzimy duże przetasowania w czasach-praca,jaką w tym roku wykonuje BMW jest po prostu godna najwyższego uznania :D

  • 17. morek150
    • 2008-06-09 12:55:15
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Raven89 łatwo kogos dogonić jak go nie ma w wyscigu.......hedifled gdyby nie fuks to by skonczył na 7-8 miejscu, pierwszy dublet bmw a za nimi "coulthard" który juz sie spypie i nie zasłużył na podium (koles jeździ fatalnie bez punktów a weber przy nim to kilka klas wyzej) a był tylko 7s za heidfeldem

  • 18. kanarinios
    • 2008-06-09 13:33:44
    • *.xdsl.centertel.pl

    Ham jest szybki i ma dobry bolid popełnia głupie błędy, nie przepadam za nim ale pamiętajmy że na Masie też wszyscy wieszali psy a teraz spokorniał i z każdym wyścigiem jedzie coraz dojrzalej. Hamiltonem od dziesięciu lat opiekuje się McLaren więc jest tzw. "wyrobieńcem" i jeżeli chodzi o talent to myślę że daleko mu do Roberta. Cała czołówka jeździ coraz szybciej więc tym większa będzie nasza radość z wygranych Roberta gdy wygra z bardzo szybkimi rywalami.
    Pozdro dla wszystkich.

  • 19. walerus
    • 2008-06-09 13:38:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dobra robota Redbulla

  • 20. Koniarek
    • 2008-06-09 13:41:10
    • *.streamnet.pl

    Kovalainen tragicznie wypadł, Massa o 0,079 lepszy od Coultharda? Zaskoczenie

  • 21. PETRONAS ![RK]!
    • 2008-06-09 14:17:15
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja wale ... myślcie ludzie,zjechali bo Ham zjechał a mogli jeszcze przejechać pare ładnych kółek , ale mając więcej paliwa niż ten z przodu mniej trzeba dotankować i w efekcie szybciej zrobić postój i go wyprzedzić ale taka sytuacja jest możliwa tylko wtedy gdy jest sie bardzo blisko przeciwnika !!!!

  • 22. kszyh21
    • 2008-06-09 14:34:20
    • *.adsl.inetia.pl

    trochę z innej beczki. widzieliście, że nasza flaga była zawieszona odwrotnie?! Przecież to żadna filozofia żeby sprawdzić jak ma być..

  • 23. daniel316
    • 2008-06-09 14:50:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zawsze tak wieszają. Ten temat był już wałkowany wiele razy.

  • 24. walerus
    • 2008-06-09 15:24:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    walić flagę - liczy się sukces Polaka!

  • 25. Orlo
    • 2008-06-09 15:54:45
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Kovalainen gorszy o prawie sekundę od Hamiltona a i tak dalej będą gadać że Ham jest średnim kierowcą w świetnym bolidzie. TO w takim razie jak słabym kierowcą musi być zachwalany przez wszystkich Koval jeśli mając tak świetny bolid jedzie tak słabo.

  • 26. walerus
    • 2008-06-09 16:23:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    coś w tym jest....

  • 27. leo_
    • 2008-06-09 17:27:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Celna uwaga ptak1 i Petronas - Hamilton rzeczywiście miał najmniej paliwa, co się też zgadza z przewidywaniami na podstawie czasów z Q2 i Q3. Dłużej tankował , i dlatego na pit lanie przed nim wyjechali równo Kubica i Raikonen. A Hamil tak się tym przejął, że się wrąbał w Fina. Nawiasem mówiąc, zgodziła się też z moimi przewidywaniami liczba kółek jakie zrobił Heidfeld (27) do I Pit stopu.

  • 28. raweck
    • 2008-06-09 18:30:36
    • *.sarmacka.net

    Tylko, że Kubica twierdził, że chciał wcześniej zjeżdżać na pit stopa, więc teoria o zjechaniu z powodu Hamiltona trochę się z tym kłóci.

  • 29. walerus
    • 2008-06-10 09:33:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    leo_ - postój Kubicy i Raikonena był krótszy właśnie po to by wyprzedzić Hamiltona w pitku i potem jechać szybko swoim tempem i może stworzyć przewagę przed drugim pitkiem - Hamilton był zdecydowanym faworytem Kanady i naprawdę jego wyczyn - psycha mu wysiądzie jak rok temu....

  • 30. kasiex78
    • 2008-06-11 15:44:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    co do flagi... wiem, że temat przemaglowany, ale dodam swoje. kolory flagi czyta się jak tekst, czyli z góry na dół, z lewej do prawej - jak wisi poziomo: biały u góry, czerwony na dole, jak wisi pionowo: biały od lewej (zazwyczaj przy maszcie). na mój gust, to niemiecka flaga wisiała odwrotnie... ;-) pozdro.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo