komentarze
  • 24. dobran
    • 2008-06-08 07:09:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    le0_ Przecież Robert w Q2 swój nalepszy wynik uzyskał jak do końca sesji było jakieś 3-4, potem zjechał do boksu bo byli pewni jego awansu. Jeżeli chcieliby aby uzyskał lepszy czas to by go puścili w końcówce sesji. Za to Heidfeld jeździł do końca i czas miał i tak gorszy.... Mam nadzieję, że Hamilton na 3 stopy będzie jechał, i że Robert wcale nie ma aż tak mało paliwa;)

  • 25. ris
    • 2008-06-08 07:39:13
    • *.77.classcom.pl

    Nick posiłkuje się czasem 0,1 s gorszym od Roberta w Q2, a Robert zbagatelizował czasy chciał tylko awansować do Q3. Niemiecki kierowca jest w dużym kryzysie.

  • 26. ris
    • 2008-06-08 07:48:13
    • *.77.classcom.pl

    Co do samego startu to sądzę (pisałem już o tym wczoraj) za wszelką cenę Robert musi zabokować Rajkonena zjeżdżając po starcie bliżej Hamiltonanawet kosztem gdyby miał go wyprzedzić Alonso. Alonso daleko nie zajedzie bo ma pusto w baku a Raikonena będzie ciężko wyprzedzić. Tak więc fundamentalny będzie start.

  • 27. obi216
    • 2008-06-08 08:26:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Robert naprawdę będzie miał ciężki orzech do zgryzienia.....Brudna strona toru no i " to " towarzystwo ;) Bardzo jestem ciekawy co właśnie zrobią - Hamilton i Raikkonen . Czy zajmą się sobą ( tak by można było przypuszczać ) i gdzieś tam Robert się wciśnie ? Jedno jest pewne - emocji dzisiaj nie zabraknie.........Przed , w trakcie i po wyścigu :) Pozdrówka

  • 28. FUNIOF1
    • 2008-06-08 08:30:09
    • Blokada
    • *.elk.mm.pl

    Nic ujac nic dodac poprostu BRAWO ROBERT!!!3mam kciuki.

  • 29. shad2pl
    • 2008-06-08 08:31:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O ile dobrze widzialem to Robert wykonal tylko dwa przejazdy w Q3, pozatym wyjechal na 4 minuty przed koncem sesji. Mysle, ze gdyby mial miec bardzo malo paliwa, wyjechalby duzo wczesniej, tak jak zrobila to reszta. Hamilton jeżeli chociaż ma mniej paliwa od Kubicy, mysle ze i tak zdola wypracowac sporą przewagę przed pierwszym postojem. Ważne, żeby Kimi nie wziął Roberta w boksach, bo tak najczęściej wywalczał pozycje - przez 3-4 szybkie kółka.

  • 30. worm
    • 2008-06-08 09:03:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    żeby tylko start się udał! Drugie miejsce- było by super: bo HAM napewno wygra, ma tu mocny bolid i wystarczy ze nie popełni żadnego błędu, a co do pozostałych kierowców, to jeżeli nie wyprzedzą Roberta na starcie to nie mają szans go dogonić, za dużo tracą na dohamowaniach... 3mam kciuki!!! (nio i oby strategia była dobra;)

  • 31. jaros69
    • 2008-06-08 09:17:34
    • *.chello.pl

    brudna część toru i forma Maclarena to raczej marne sznse na wyprzedzenie Hamiltona, ale nie takie rzeczy na torze może zrobić Robert. Ależ to będzie wyścig

  • 32. balrog
    • 2008-06-08 09:27:33
    • *.117.117.147

    2008-06-07 23:43:10 patrykbono20 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
    wyścig jest o 19 na TV4 nie rozumiem takiego przekładania F1 z powodu meczu soccera :D F1 to sport dla elit a soccer dla chuliganów Liczę na Roberta że będzie na podium. Wygrać może Kimi, blye nie Lewis

    Sam jesteś chuligan, trzeba było sie wybrac do Kanady skoro uważasz sie za elite. Elita powinna oglądać na żywo ;P

  • 33. daniel316
    • 2008-06-08 09:31:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myśle że Robert i Lewis mają bardzo podobn ą ilość paliwa. Jeśli Kubica pojedzie bezbłędnie i nie będzie miał pecha z Safetycarem to jest duża szansa na podium!

  • 34. marjan
    • 2008-06-08 09:37:04
    • *.toya.net.pl

    A wiecie jak dla Polaków by było najlepiej? :D Żeby KUB wygrał (wtedy będzie miał 42 pkty), drugi np. Alonso (15 pktów), trzeci Massa (40 pktów), a Hamilton zostawił koła na ścianie mistrzów. W taki oto sposób Polak wysunąłby się na prowadzenie w generalce ;) Szkoda tylko że to mało prawdopodobne.. Myślę, że realnie może liczyć na 2. miejsce, bo Hamilton naprawdę tu jest mocny... Jeśli nie popełni jakiegoś niespodziewanego błędu to raczej wygra. Pozdrawiam wszystkich kiboli wolących F1 od soccera :D z resztą tych niewolących też :D

  • 35. STACH
    • 2008-06-08 09:42:23
    • *.gprs.plus.pl

    Robert w kwalifikacjach zrobił miej okrążeń więc ma więcej paliwa i po cichu liczę że hamilton pierwszy zjedzie na zmianę opon i Robert wskoczy na pierwsze miejsce i utrzyma to do końca

  • 36. fiero1
    • 2008-06-08 10:05:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wyścig na pewno będzie trudny. Sam start z brudnej części toru, no a potem strategia... Maki są tu niestety bardzo mocne ale chyba można liczyć na przynajmniej jedną neutralizację (chociaż nikomu źle nie życzę). Emocje na pewno będą większe niż podczas meczu na Euro ;) To mecz mogliby odtworzyć później :))) A F1 tylko na żywo. Robert BRAWO I TRZYMAM KCIUKI!!!

  • 37. Marti
    • 2008-06-08 10:06:29
    • *.160.70.18

    Sorry, że w tym temacie, jednak dotyczy to zespołu BMW, więc podpinam komentarz pod tego newsa. Mario Theissen udzielił wywiadu dzisiejszej "Bild am Sonntag" (oczywiście należy traktować z przymrużeniem oka i wooooogóóóóóle ;-) nie brać na poważnie, ponieważ to szmatławiec), w którym 1. Zapewnia wsparcie Heidfeldowi ze strony kierownictwa, jednak oznajmił, że oczekuje znacznej poprawy formy. 2. (o wiele ciekawsze :-)) 2. Na pytanie, czy chciałby długoterminowo zatrzymać w zespole Roberta, Theissen odparł: >>Nie mam zadnego powodu życzyć sobie coś innego<<. Pytanie: Czy zaproponuje mu pan nowy kontrakt? Odpowiedź: Tak, jeszcze w tym roku przeprowadzimy rozmowy nt. nowego kontraktu (z tej wypowiedzi ja wnioskuję, że Kubek posiada obecny kontrakt do końca 2009, więc w tym roku napewno nie zmieni teamu). Pytanie: czy Kubica moze zostać mistrzem świata? Odpowiedź: Sądzę, że ma do tego predyspozycje, jesli tylko damy mu odpowiedni bolid. Jasne, klarowne słowa dr. Theissena ;-)

  • 38. quick B
    • 2008-06-08 10:11:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mysle że Heidfeld ma bardzo duzo paliwa i tu są jego szanse przy starcie z ósmej pozycji. jesli SC wyjedzie w odpowiednim momencie moze być podium dla niego i na to chyba liczą inżynierowie BMW co do niego

  • 39. rogas144
    • 2008-06-08 10:40:00
    • *.199.218.162

    słuchajcie K. Raikkonen nie ma dużo paliwa. Ma tyle co Robert i Hamilton albo strasznie podobnie bo te sekunde stracił przez rozpadającą sie nawierzchnie w zakręcie numer 10. Tam mieli wszyscy problemy ale on miał największe. Mowił ze był w stanie być na PP tylko właśnie ta nawierzchnia. Nie wiadomo jak Massa. Pozdrowieńka dla fanów!

  • 40. toldi
    • 2008-06-08 10:46:05
    • *.ols.vectranet.pl

    Oby strategia nie nawaliła a wszystko będzie w porządku.Choć z drugiej strony może być ciężko o fajne akcje wyprzedzania ze względu na "sypiący się" tor.Kierowcy Ferrari wspominali ze na nawrocie jest szczególnie niebezpiecznie, a przecież tam zawsze bylo sporo akcji wyprzedzania(oczywiście i tak najlepszym miejscem jest długa prosta:D)

  • 41. jurek3411
    • 2008-06-08 10:48:58
    • *.aster.pl

    Brawo Robert jesteś wielki tyle wycisnąć z tego bolidu myślę że Ferrari jest też pod wrażeniem na tak kiepskiej nawieszchni taki wynik. Brawo!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 42. michcio64
    • 2008-06-08 10:52:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czas HEI w Q2 o 0,1 gorszy od roberta, nie ma sie czym chwalic on walczyl o wejscie do Q3 a ROBCIO jechal na luzaka

  • 43. wegles
    • 2008-06-08 10:59:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marti: notowania Roberta poszly bardzo wysoko w góra, wiec theissen bedzie musial pomnozyc obecna stawke Roberta kilkakrotnie zeby go zatrzymac w bmw. Ale ta wypowiedz doktorka na pewno cieszy. Odnosnie do kwalifikacji nasuwa się jeszcze kilka wnioskow: 1. Robert jako jedyny z czolowki przejechal je bezblednie (zadnych wyjazdow poza tor itd.); 2. Robert jako jedyny z czolowki zrobil najmniej kolek (tylko 14!), dla porownania ham mial 19,a pozostali pozwyzej 20. To swiadczy o pewnej i perfekcyjnej jezdzie Roberta; 3. Warunki na torze w trakcie kwalifikacji pogarszaly sie z minuty na minute, ale byly dla wszystkich kierowcow jednakowe. W takiej sytuacji wiecej do powiedzenia mialy umiejetnosci kierowcy niz sam bolid. A kto je pokazal widac po wyniku kwalifikacji. Pozdrawiam i trzymam kciuki za Roberta

  • 44. chomeini
    • 2008-06-08 12:11:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Odnośnie Nicka. Powiada, że to dopiero początek, ale ja myślę, że to początek jego końca. Osobiście nic do faceta nie mam, poza tym, że to dzięki niemu BMW traci punkty i sądzę, że jeśli Mario nie zmieni zawodnika, to generalkę ukończą na 3 pozycji, bo realna szansa na 2 miejsce jeszcze jest. Nie oceniam go jako Niemca, lecz jako zawodnika i na tym polu nie widzę dla niego miejsca w BMW, bo jeśli team ma robić postępy, to zawodnicy tym bardziej. Nick nie jest w dołku. jest po prostu kierowcą na poziomie młodego Piquet, tyle tylko, że z większym doświadczeniem i o ile Robert w ubiegłym sezonie był "wspierany" przez szefów stajni, to powód był taki, że jeździł słabym bolidem przygotowywanym przez irańczyka i nie miało to nic wspólnego z formą. Tu mamy sytuację odwrotną, ale Nick ma spore problemy z wejściem do 10 i myślę, że tego nie przeskoczy.
    Myślę, że Mario poważnie myśli o nowym koledze dla Roberta, bo tu sentymentów nie ma, a są ciężkie pieniądze. Jedyny problem dyrektora - jak to zrobić, bo wśród Niemców nie widać godnego partnera dla Roberta.

  • 45. wegles
    • 2008-06-08 12:32:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Uzupelniajac jeszcze wypowiedz Marti dotyczaca wywiadu, jakiego udzieli theissen bildowi, na pytanie w czym jest lepszy kubica od heidfelda odpowiedzial: kubica jest bardzo szybki, mocno koncentruje się na każdym wyścigu i duzo wymaga od samego siebie. Bild (bierzemy oczywiscie poprawke na nowinki tego czasopisma) podaje rowniez kwote nowego kontraktu kubicy z bmw: 10 mln euro.

  • 46. chmurek77
    • 2008-06-08 13:00:01
    • *.chello.pl

    Moim zdaniem najważniejszy będzie start, mam nadzieje, że Robert utrzyma to 2 miejsce, bo nie sądzę żeby dał radę wyprzedzić Hamiltona, a nawet jakby to jest on tak lekki, że pewnie i tak by nie dał rady utrzymać 1 pozycji, ale głęboko wierzę, że przynajmniej to 2 miejsce będzie dziś do zdobycia, Hamilton zawsze może popełnić błąd, a Robert powinien być wtedy jak najbliżej. Szkoda, że jego zespół jakoś tak średnio się ciągle cieszy z jego osiągnięć.

  • 47. leo_
    • 2008-06-08 13:12:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chomeini , też tak myślę, szczególnie z tym, że Robert mógł już wygywać ( a przynajmniej lepiej jeździć od Nicka) już w sezonie 2007. Wszystko przez inżyniera niedoswiadczonego, albo po prostu słabego. To , moim zdaniem główny powód niby pecha Kubicy w roku 2007.

  • 48. leo_
    • 2008-06-08 13:20:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dobran , tak oczywiście masz rację. Chodziło mi o to , że długo zwlekał zanim wyjechał na szybkie kółko. Uważam, że w Q2 nie żyłował wyniku. To, że Robert ma więcej paliwa niż Hamil, to jest całkiem prawdopodobne. A to, że Raikonen nie ma dużo paliwa, to prawie, że pewne, sądząc oczywiście po jego wypowiedzi, a częsciowo też po czasach przez niego uzyskiwanych w Q2 i Q3.

  • 49. leo_
    • 2008-06-08 13:21:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sądząc po jego (Raikonena wypowiedzi) tzn , że był mocno zawiedziony, bo spodziewał się PP.

  • 50. Marti
    • 2008-06-08 13:31:27
    • *.160.70.18

    @ wegles - tę kwotę 10 milionów ojro nie podaje bild, tylko niemiecki serwis, który powołuje się na ten wywiad ;-) O tej kwestii nawet nie wspomniałam powyżej, to oczywiste, że muszą mu przynajmniej podwoić pensję :-) pozdrówka

  • 51. tt16
    • 2008-06-08 15:40:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajnie by bylo gdyby Hamilto jechal na 3 pit stopy bo moze pojedzie i jak bedzie SC to Robert ma szanse wygrac i byc przed HAM jak jeszcze pojedzie aby na 2 pit stopy....ja mysle ze Robert ma najwieksze szanse wygrania tego wyscigu z Hamiltonem bo pewnie Raikkonen popelni blad... ROBERT do BOJUUUU!! Pokaz ze jestes najlepszy! Oby POLSKA tez wygrala ( mecz z Niemcami)

  • 52. m_cls
    • 2008-06-08 15:40:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    HAM na 100% najlżejszy-wQ3 zrobił 9 okrążeń a KUB tylko 6/najmniej razem z HEI/.Roznica meidzy HAM a KUB w Q3 wynosiła ok 0,6s biorac pod uwage ze McLaren jest szybszy od BMW o ok 0,3s na krazeniu mozna prawie ze 100% pewnoscia stwierdzic ze HAM jest najlzejszy.Stawiam ze KUB zjedzie po HAM jakies 3 moze 4 okrazenia, jezeli wiecej to bede pod wrazeniem.RAI w Q3 zrobił 8 kółek a Ferrari jest porownywalnie szybsze od BMW co Mclaren , moze troszkę wieksza jest roznica,jakies 0,4s a RAI zrobił o dwa kołka wiecej / 8 okrazen w Q3 / to mozna sadzic ze RAI zjedzie jakies 3-4 kółka po KUB.Oczywiscie wielka niewiadoma co do tych roznic czasowych w Q3 miedzy pierwsza 3-ką jest ich umiejetnosc radzenia sobie na 10 zakrecie toru w Montrealu z uwagi na rozpadajacy sie tor na co wszyscy narzekali a RAI tracił tam wszystko co zyskał w pierwszej i drugiej czesci toru.Poniewaz KUB pojechal perfekcyjnie co potwierdza cale kierownictwo BMW / nikt nie liczyl na P2 / wtakiej sytuacji moze sie okazac ze KUB ma tyle samo paliwa co RAI / lub roznica miedzy nim a RAI jest minimalna - 1 okrazenie/.Jedno raczej jest pewne HAMma najmnej paliwa i bedzie pierwszy zjezdzal / pomijam ALO /.W takim ukladzie po dobrym starcie / jezeli KUB nie straci pozycji / jest szansa walki o P1 na koniec wyscigu.Czas pokaze...

  • 53. m_cls
    • 2008-06-08 15:51:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mozna sadzic , ze im gorsze warunki na torze tym lepiej dla KUB , gdyz w całej okzałosci moze pokazać swoje mistrzostwo i fenomen .. od razu nasuwaja mi się skojarzenia z "polskimi drogami" gdzie wszyscy maja dobrą szkołe od momentu samodzielnego poruszania sie po naszych drogach / a jak zobaczyłem nawierzchnie toru kartingowego gdzie młody KUB zaczynał kariere to nie mam watpliwosci gdzie tak sie zahartował i skad te umiejetnosci radzenia sobie w ekstremalnych warunkach i na torach ktore tylko z nazwy moga sie tytulowac np torem kartingowym / taka normalna "polska ironia"..

  • 54. rooffi
    • 2008-06-08 19:30:40
    • *.gprs.plus.pl

    yea pakazł klase lecz Lewis był lepszy


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo