komentarze
  • 24. _Tom3k_
    • 2008-05-22 20:37:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Robert miał jakieś problemy w 2 sesji z hamulcami o ile dobrze pamiętam.

  • 25. nolte
    • 2008-05-22 20:47:51
    • *.chello.pl

    supermiękka nie wytrzyma pół wyścigu, chyba że w permanentnym deszczu, więc dwa pit stopy na suchym i ewentualnie jeden na mokrym.Albo się nie znam...

  • 26. wegles
    • 2008-05-22 20:54:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba nie jest dobrze, Nie znalezli odpowiednich ustawien na ten tor. Nalezy teraz trzymac kciuki, zeby robert ze swoim inzynierem w dniu jutrzejszym wyciagneli wlasciwe wnioski z analiz i wprowadzili ulepszenia.

  • 27. wegles
    • 2008-05-22 20:56:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba, ze... robili ustawienia na deszcz. To bylby numer ;)

  • 28. nolte
    • 2008-05-22 21:04:26
    • *.chello.pl

    cały problem, to czy pogoda w sobotę będzie taka, jak w niedzielę. Jeden pit-stop jest zbyt ryzykowny ze względu na zużycie opon.

  • 29. losiczek
    • 2008-05-22 21:32:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    PIT STOP F1.PL: Jak udały się Panu dzisiejsze przygotowania?

    ROBERT KUBICA: Było ok.

    PIT STOP F1.PL: Nie brzmi to zbyt entuzjastycznie.

    RK: Co więcej mogę powiedzieć? Treningi poszły w miarę dobrze. Wykonaliśmy zwyczajowy piątkowy, a w tym przypadku czwartkowy program przygotowań do wyścigu. Teraz musimy przeanalizować dane i zobaczyć, co jeszcze da się poprawić w moim bolidzie. Tak jak zazwyczaj.

    PIT STOP F1.PL: Który rodzaj opon sprawował się dzisiaj lepiej?

    RK: Nie robiłem dzisiaj porównania opon, a przynajmniej takiego z prawdziwego zdarzenia. Pracowaliśmy w trochę innym kierunku, więc nie wiem jeszcze która mieszanka jest tutaj lepsza.

    PIT STOP F1.PL: Czy jazda bez systemów kontroli przyczepności jest znacznie trudniejsza?

    RK: Nie. Powiedziałbym, że jest tak samo jak w zeszłym roku.


    Nie testowali opon bo założenie jest takie ze wyjadą na Intermidiatach albo Monsunach... :D
    Naprawde staram się być dobrej myśli...
    Co do pit stopów- myślę ze trzeba przeanalizowac czynnik częstych neutralizacji które zapewne pojawią się w niedzielnym wyścigu

  • 30. prolim
    • 2008-05-22 21:48:59
    • *.centertel.pl

    Czy niektórzy z was naprawdę pierwszy raz oglądało treningi? W Barcelonie Renault miało być w top 5, w Stambule Red Bull, teraz Williams. Na jedno okrążenie prezentowały te teamy dobrą dyspozycję, ale jak już przyszło do kwalifikacji i tempa wyścigowego to wszystko było po staremu. Myślę, że Mcl wraca z dalekiej podróży.

  • 31. obi216
    • 2008-05-22 23:06:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powiem szczerze , że mam mieszane uczucia. Chcę wierzyć , że wszystko jest OK , że więcej w tym ściemy niż pokazanie faktycznych możliwości. Jednak tak do końca nie jestem o tym przekonany.
    Pozytywne jest to , że mają jeszcze jeden dzień na przeanalizowanie wszystkiego i wyciągnięcie właściwych wniosków! .... A przy tym zwyżkująca forma McLarenów zdaje się im w tym nie pomagać. Poczekamy - zobaczymy ( mam nadzieję , że uda mi się wrócić na wyścig , bo kwalifikacje mam w plecy :/ )

  • 32. Domas_kg
    • 2008-05-22 23:08:08
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam nadzieje, ze BMW zaskoczy nas w kwalifikacjach... ;) trzymam Kciuki i mocno wierze w Roberta :D

  • 33. Marti
    • 2008-05-22 23:16:09
    • *.160.25.2

    Ja nie sądzę, że BMW dziś "ściemniało". Nie są jeszcze optymalnie przygotowani do wyścigu i również mam nadzieję, że już w sobotę lepiej się zaprezentują. Uważam, że ewentualne opady deszczu podczas wyścigu byłyby dla BMW bardziej korzystne niż "normalne" warunki. @ obi216 - nie martw się, ja też z qualem tym razem będę w plecy, a wyścig zobaczę dopiero w niedzielę wieczorem :/ i zanerwię się chyba, gdyby (powtarzam gdyby) Robert zdobył to pierwsze, tak bardzo wyczekiwane przez nas zwycięstwo, a nie zobaczę tego na żywo.

  • 34. Kadet
    • 2008-05-22 23:48:41
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Kołpaki!!! Kurczę, nie zwróciłem na nie uwagi! A co do strategi, to Kubik powinein dostać 2 stopy, a Nick 1 stopa - któraś strategia musi się sprawdzić zwiększając szanse na pierwsze najwyższe pudło :)

  • 35. obi216
    • 2008-05-22 23:48:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O - przy takim obrocie sprawy ( jak piszesz Marti ) tj. wygrana Roberta - też nie byłbym zachwycony niemogąc luknąć na żywo. Kurczę wracam w nocy - obym nie odsypiał zbyt długo he he he ..........Właśnie z tym deszczem - Robert ( rzekomo ) życzyłby sobie takową pogodę :)

  • 36. wegles
    • 2008-05-22 23:59:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a czy wiecie cos na temat nowego nosa w bolidzie bmw? Uzywaja jakiegos nowego w monaco?

  • 37. obi216
    • 2008-05-23 00:02:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Póki co , nic o tym nie słyszałem @wegels :)

  • 38. obi216
    • 2008-05-23 00:03:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Póki co , nic o tym nie słyszałem @wegels :) ......Sorka >wegles<

  • 39. mario547
    • 2008-05-23 01:10:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    szanse na deszcz 60% wg weather.com podzielić to przez 12 h dnia i pomnożyć przez 2 h wyścigu to wychodzi że szanse na deszcz podczas wyścigu wynosi 10%

  • 40. dmn
    • 2008-05-23 03:58:35
    • *.tktelekom.pl

    Jak dla mnie wszystko jest w normie, czyli po staremu. Nie napawające jakimś wielkim optymizmem wyniki Zespołu podczas pierwszych dwóch treningów stały się już w BMW normą! I to niezależnie od wyścigu... Jakoś później w kwalifikacjach Kubica zawsze znajduje jakiś ("magiczny"? - nie sądzę ;) ) sposób na nawiązanie walki ze ścisłą czołówką... I zwykle zajmuje miejsce w okolicach 2 linii...Z Heidfeldem sprawa już wygląda nieco inaczej (przynajmniej jeśli chodzi o ten sezon). Popatrzcie zresztą na statystyki obecnego sezonu. Polak ma średnią pozycję startową do wyścigu -równą 3,2 i jest w tej klasyfikacji , póki co na drugiej pozycji. Wyprzedza go tylko Massa ( średnia- 2,2). Dla porównania Heidfeld - 6,8 . Idźmy dalej- Najgorsze miejsce Polaka w kwal. to piąte, z kolei Niemiec zajął piąte miejsce w kwal. podczas pierwszych dwóch GP- i to były jego najwyższe pozycje w sezonie!!! Wiadomo, że w monaco kwalifikacje mogą okazać się kluczowe , więc wierzę że Robert zajmie w najgorszym wypadku start z 2 linii, wtedy będzie mógł nawiązać walkę o najwyższe miejsca... Będzie dobrze...

  • 41. Raven89
    • 2008-05-23 09:46:24
    • Blokada
    • *.chello.pl

    A ja myślę,że McLaren testował wczoraj tempo kwalifikacyjne,natomiast BMW ustawiało bolid pod kątem wyścigu-ot cała tajemnica straty.Zobaczycie,że już w 3 treningu bolidy BMW ruszą ostro i zredukują przewagę McLarena-w kwalifikacjach o Pole Position będą walczyć Kubica,Hamilton i Raikkonen.

  • 42. MaMuT
    • 2008-05-23 10:31:48
    • *.adsl.inetia.pl

    Ja myślę że oni czekają na symulacje z Alberta2 odnośnie załamań pogody.W Hinwil pracują pełną parą i chcą wiedzieć w miarę dokładnie co się będzie działo i co należy zrobić

  • 43. huj13
    • 2008-05-23 10:34:50
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    wiem ze nic niewiem

  • 44. wegles
    • 2008-05-23 11:57:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wydaje mi sie jednak, ze prawdopodobnie zarowno Cuquerella jak i Robert byli zaskoczeni tak zlym zachowaniu bolidu na torze. Ustawienia, ktore sobie wypracowali w czasie testow na Paul Ricard, w wiekszej lub mniejszej czesci nie sprawdzily sie w monaco. Zly balans, zle zachowanie bolidu na dohamowaniu, zwlaszcza na szybszych zakretach. Dzisiaj musza znalezc "dziure w całym". Robert juz twierdzi, ze byc moze szeroki rozstaw osi w F1 08 jest przyczyna zlego zachowania bolidu. Wierze, ze duet Cuquerella-Kubica poradzi sobie z tymi problemami i jutro bedzie ok. Trzymam kciuki. Co ciekawe, Heidfeld po treningach czwartkowych stwierdzil, ze jest zadowolony. Pytanie, tylko z czego? Chyba z tego, ze w 1 i 2 sektorze jechal na poziomie kubicy, a kubek jechal zdecydowanie ponizej swego poziomu (w ubieglym roku w 2 sektorze uzyskiwal czas lepszy o prawie 1 sekunde!). theissen na motorsport-total skomentowal wypowiedz heidfelda krotko: nie mozna byc zadowolonym z takich osiagów.

  • 45. kuzniecow
    • 2008-05-23 12:06:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w wywiadzie dia polsatu Robert mówił coś o pewnej części w F1 08 która nie spisuje sie najlepiej na tym torze ... oby znalazł odpowiedni setup to bedzie dobrze

  • 46. czes
    • 2008-05-23 13:10:41
    • *.g-net.pl

    zaraz sie okaze, ze w Monaco BMW bedzie mialo najgorszy wystep w tym sezonie

  • 47. daniel316
    • 2008-05-23 14:13:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi się wydaje że strategia 1 pit stopa nie będzie dobra:
    a) jak nie będzie padać to miękkie opony mogą się za szybko zużyć
    b) jak będzie padać to będą najprawdopodobniej zmieniać opomy w trakcie wyścigu częściej

  • 48. zdun
    • 2008-05-23 16:45:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeśli nick dick nie weźmie się do roboty to bmka spadnie na 3pozycje nie ma bata. sam kubica nie narobi punktów zadwóch

  • 49. tomaszek f1
    • 2008-05-23 17:41:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    padac bedzie napewno maja byc burze w niedziele wczesnie rano jezeli chodzi o wyscig to na 70% 1 pitstop to najleprza stragedia i czhyba wiele teamow z niej skorzysta

  • 50. Orus
    • 2008-05-23 19:50:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przykro mi ale wszystkie wypowiedzi na temat GP Monaco sa z biegiem czasu coraz gorsze. Ostatnio Robert powiedział ze tegoroczny bolid ma wiekszy rozstaw osi i ze tegoroczna konstrukcja wcale mu nie pomoze:/. Optymizm gasnie z kazdym dniem:/. Miejmy tylko nadzieje ze to zasłona dymna i w niedziele ujrzymy Polaka na podium.

  • 51. Orus
    • 2008-05-23 19:55:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jesli bedzie padac to taktyka na 1 pit stop wcale nie bedzie dobra!!! Przyjmijmy,ze Robert wyjezdza na start z opona twarda, musi sie tylko raz zatrzymywac na dotankowanie. Zaczyna padac deszcz, Robert zjezdza po opony deszczowe, deszcz przestaje padac, tor wysycha i Robert musi jeszcze raz zmienic opony na suche. A wiec mamy dwa zjazdy, a zeby dolac odpowiednia ilosc paliwa trzeba tylko jeden. Wiec jesli deszczu nie bedzie w czasie rozpoczecia wyscigu to strategia na 1pit stopa jest badziewiasta

  • 52. Orus
    • 2008-05-23 19:57:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wiec majac duzo paliwa w kwalifikacjach straci tylko szanse na dobra pozycje, a potem i tak bedzie musiał min 2 razy zjezdzac

  • 53. dmn
    • 2008-05-23 23:26:52
    • *.tktelekom.pl

    Raven89 . Przychylam się do Twoich przewidywań odnośnie kwalifikacji- Rai, Kub i Ham będą walczyć o pole position, dołożyłbym jeszcze Massę. A z kolei Kovalainen to dla mnie największa niewiadoma.... Boję się , że się w końcu odblokuje w Macu.... choć nie twierdzę, że akurat już w monaco :)

  • 54. ryba17
    • 2008-05-24 09:00:13
    • *.netia.com.pl

    Też przychylam się do opini Ravena 89 ,że RAI,KUB,HAM bedą walczyć o PP:) Massa powiedział ,że wyraźnie ten tor mu nie leży dodał jeszcze że woli "prawdziwe" tory typu Turcja. Jeśli Monako nie jest prawdziwym torem to ja nie wiem :) Monako to tor z duszą,których coraz mniej w kalendarzu..


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo