komentarze
  • 1. Believer
    • 2024-03-07 12:06:32
    • *.

    Zgadzam się ze Strollem. Według mnie powinny być naturalne spowalniacze zaraz za tarkami lub białymi liniami, np. tak jak w Malezji. Problem może być jednak na torach współdzielonych z MotoGP. Z tego co kojarzę, motocykliści nie chcą trawy ani żwiru blisko toru ze względów bezpieczeństwa. W tym przypadku obie strony powinny dojść do porozumienia, np. stosując tarki powodujące szybsze zużycie opon lub rysując takie linie jak na niektórych drogach publicznych, gdzie po najechaniu na skrajnie prawą linię czuć silne wibracje na kierownicy i nieprzyjemny dźwięk. Na pewno możliwości jest dużo więcej.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo