komentarze
  • 1. hubos21
    • 2023-10-31 18:56:53
    • *.8.182.156

    Najpierw Andy Cowell, teraz Elliott ale odpływ dobrych ludzie jest nie tylko w Mercedesie.

  • 2. hubertusss
    • 2023-11-01 10:35:38
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Takie rzycie gdy jest rewolucja. Jak by się udało opiewali by go i nosili na rękach coś nie poszło to się rozstają.

  • 3. Lulu
    • 2023-11-01 12:59:12
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No nie poszło. Elliott stał za filozofią bez sekcji bocznych i to on po pierwszym nieudanym sezonie namawiał Wolfa i resztę że to nadal dobra konstrukcja tylko trzeba czasu na wydobycie z niej potencjału . Kiedy Alison wrócił po namowach Toto , Elliott został zdegradowany i pewnie to zapoczątkowało kość niezgody . No niestety widać gdzie Mercedes był rok temu a gdzie jest dziś. Czekam na sezon 2024 i pierwsza konstrukcje Jamesa od jego powrotu . Na dziś z pod jego ręki wychodzą tylko pakiety poprawek .

  • 4. Grzesiek 12.
    • 2023-11-01 15:33:08
    • *.

    3 Lulu
    Nie wiem skąd ta wiara w Allisona?

    Przez wiele lat nie potrafił zrobić mistrzowskiego bolidu, ani w Renault później w Lotusie i na końcu w Ferrari mimo "nie ograniczonego" budżetu... Jedyną konstrukcja godna uwagi był Lotus z 2012 r
    Według mnie Elliott stał się kozłem ofiarnym nieudolnosci Wolffa w zarządzaniu zespołem. I jak dla mnie jest to ruch w złym kierunku patrząc z perspektywy Merca - chociaż oczywiście wcale mnie to nie martwi :)

  • 5. hubos21
    • 2023-11-01 16:21:23
    • *.8.182.156

    @4
    Wraz z powrotem Allisona coś się zaczęło zmieniać, tylko nie wiadomo czy zmiany były już zapoczątkowane trochę wcześniej czy to dopiero po jego przybyciu bo na wszystko trzeba czasu.

  • 6. Grzesiek 12.
    • 2023-11-01 18:55:06
    • *.

    @5
    Pytanie tylko, jak byśmy oceniali postęp Merca gdyby Red Bull normalnie rozwijał bolid... ?
    Na dzisiaj fakt jest taki, że pod sterami Allisona jako dyrektora technicznego (2017 - 2021)Merc stracił całą przewagę nad Red Bullem mimo ogromnej przewagi silników w tamtym okresie...
    A to że Toto wrócił do Allisona, znaczy tylko tyle że nie ma pomysłu na zespół.

  • 7. Lulu
    • 2023-11-01 20:20:18
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @6 Grzesiek 12

    Jak już zauważył hubis21 od powrotu Jamesa forma Mercedesa jest coraz zelpsza , choć do wciąż spapranej konstrukcji dokłada się jedynie plastry w postaci poprawek . Pożyjemy zobaczymy .

    Na dzisiaj fakt jest taki, że pod sterami Allisona jako dyrektora technicznego (2017 - 2021)Merc stracił całą przewagę nad Red Bullem mimo ogromnej przewagi silników w tamtym okresie

    Nie dokończyć wiem co masz na myśli powołując się na lata 2017 - 2021 skoro to w ostatnim roku Byki dogonily Mercedesa a raczej Honda zbudowała w końcu odpowiedni silnik . Jako fan Mercedesa nie będę zaklinał rzeczywistości i zdaję sobie sprawę że RBR jest lepszy pod względem aero i zawsze będzie ale za Mercedesem przemawia jednostka napędowa i zawieszenie .

  • 8. Litwak
    • 2023-11-01 21:45:06
    • *.

    @7 jakby nie zmienili przepisów w 2021 nawet silnik Hondy by nie pomógł. To nie byki dogonily tylko zmiana uderzyła w samochody niższej położone min w Merca.

  • 9. Lulu
    • 2023-11-02 05:13:50
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @8 Litwak

    To akurat fakt . I to była zmiana podyktowana na jeden sezon ale o tym nikt nie mówi

  • 10. Grzesiek 12.
    • 2023-11-02 07:22:17
    • *.

    7 Lulu
    Jeśli spojrzymy na statystyki, to Merc jako zespół, nie zdobędzie nawet tylu punktów co w ubiegłym roku...
    Wedlug mnie stoją w miejscu, owszem poczynili postęp wobec początku sezonu ale nie większy niż rok wcześniej. Obraz trochę również zakłamuje forma Ferrari, która zdecydowanie jest słabsza po licznych zmianach w przepisach i dyrektywach... Zobaczymy jaką będą mieli końcówkę i czy będą w stanie w Brazylii ugrać to co w tamtym sezonie.

    Tak czy inaczej, jaką robotę wykonał Allison zobaczymy dopięro wiosną i wtedy będziemy mądrzejszy. Według mnie wiele się nie zmieni. Ale może się mylę.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo