komentarze
  • 1. walerus
    • 2008-05-07 13:03:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Łączę się w bólu....

  • 2. Raven89
    • 2008-05-07 13:12:22
    • Blokada
    • *.chello.pl

    A ja nie,przynajmniej będzie ciekawiej bez bolidów wlekących siew końcu stawki.

  • 3. Koniarek
    • 2008-05-07 13:29:37
    • *.streamnet.pl

    Raven89, pamietaj że im wiecej bolidów tym wieksza konkurencja. Jakby zostało np. 5 zespołów to myślisz że by było ciekawiej?

  • 4. piotrek74
    • 2008-05-07 14:17:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Raven89> zostawmy pierwsze cztery zespoły i zawsze będą w kadrze ,,będzie mniej komplikacji z obstawianiem i nie będzie dublowania- ,po co robić taki tłum na torze?

  • 5. roko
    • 2008-05-07 14:20:48
    • *.atlas.com.pl

    Też uważam że szkoda każdego zespołu który znika z F1. To że sa team'y które sie wloką w ogonie o niczym jeszcze nie świadczy. Wyścig GP USA kiedy jechały tylko 3 team'y wskazuje że nawet te "ogony" (gdy ich brak) nadają sens rywalizacji na torze bowiem walka odbywa sie nie tylko o 1 miejsce ale także o to by nie być ostatnim.

  • 6. daniel316
    • 2008-05-07 14:22:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Koniarek> w pełni się z tobą zgadzam - im więcej zespołów tym większa konkurencja, emocje, oglądalność :), ogólnie prawie same plusy.

  • 7. Igor
    • 2008-05-07 15:49:40
    • *.sunnetwork.pl

    Nie macie do końca racji. Owszem, im więcej teamów, tym większa konkurencja i ciekawiej. Ale jeżeli jeden team bardzo mocno odstaje od reszty i nic nie zapowiadało się, żeby to się zmieniło, to po co na siłe to utrzymywać?
    Jestem za Raven89 :)

  • 8. prolim
    • 2008-05-07 16:03:44
    • *.centertel.pl

    Ta, z kim SuperAguri konkurowało w tym roku? Z nikim. Bo i Torro Roso i Force India są poza zasięgiem i to zdecydowanie.

  • 9. walerus
    • 2008-05-07 16:20:38
    • *.klingspor.pl

    Zespoły F1 miały porozumienie (nieoficjalne), iż dla dobra F1 (kasa.kasa.kasa) najlepiej by było, aby w wyścigach uczestniczyło max 12 a min 10 teamów - wszyscy zastanawiają się co będzie jak jeszcze jakiś team odpadnie....

  • 10. VAXER
    • 2008-05-07 16:37:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    prolim - nie wiem z kim rywalizował Davidson, ale wiem że Sato rywalizował z czołowką przy dublowaniu <lol2>

  • 11. nika14
    • 2008-05-07 16:41:03
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Szkoda każdego zespołu, który musi odejść z F1(kasa)...Super Aguri może i nie było najlepsze (chyba, że się patrzy od końca...), ale i tak mi szkoda całego teamu...zawsze było o 2 kolorowe bolidy więcej w stawce, a rywalizacja mogla się toczyć chociażby pomiędzy Sato a Davidsonem

  • 12. walerus
    • 2008-05-07 16:56:16
    • *.klingspor.pl

    i o przypadkowe puknięcie było łatwiej... szczeólnie jak SA nie hamowali przed pierwszym zakrętem po starcie....

  • 13. yantar
    • 2008-05-07 17:33:48
    • *.tpnet.pl

    Szkoda, ze niektorzy nie rozumieja, ze wypasc z interesu jest latwo, trudniej wrocic. Kasa sie moze znalezc np. za rok, ale rozejdzie sie w tym czasie caly team. To nie tak hop-siup poskladac ekipe do scigania sie w F1.

  • 14. Amigo11
    • 2008-05-07 17:47:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech wróci najlepszy team czyli........Spyker

  • 15. arcykarol
    • 2008-05-07 17:54:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to smutne

  • 16. prolim
    • 2008-05-07 20:37:55
    • *.centertel.pl

    nika14 - a kiedy ostatnio obaj dojechali do mety?:D
    walerus - nie hamowali, bo się jeszcze nie rozpędzili;D
    Amigo11 - przecież Spyker jest, nazywa się teraz Force India

  • 17. samerkulno
    • 2008-05-07 20:44:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Też jestem za Spykerem. To najlepszy team zaraz za Ferrari i BMW

  • 18. szymrap1
    • 2008-05-07 21:18:28
    • *.adsl.inetia.pl

    Mialo byc 12 teamow a jest 10:/ porazka... niedawno w umowie miedzy zespolami uznano 10 za absolutne minimum zapewniajace dobre widowisko... umowa obowiazywala do konca 2007 a nowa jest w przygotowaniu... ciekawe co wymysla... wkoncu zadnych powaznych kandydatow na nowe teamy nie widac. mowilo sie o porshe, audi i volkswagenie ale wszyscy twierdza ze f1 jest za droga;/ zobaczymy co bedzie dalej... podobno red bull byc moze zrezygnuje z toro roso:/

  • 19. HUN
    • 2008-05-07 23:28:06
    • *.chello.pl

    Teraz jest dobra okazja do zbudowania nowego teamu, mniejszym kosztem, wykupić hale, maszyny i know how po rozwiązanym teamie, a ludzie póki nie znaleźli nowych zajęć również chętnie by się przyjeli do nowego zespołu.

  • 20. HUN
    • 2008-05-07 23:43:06
    • *.chello.pl

    Duże koncerny typu Ford czy Volskwagen/Audi mają okazję na powrót do f1 niewielkim kosztem... Nie muszą nawet inwestować setki milionów, ale spojrzeć okiem biznesmena, bo bolid f1 to przecież jeżdżąca reklama. sponsorzy może znaleźliby się z czasem, przyszliby do poważanego producenta, a gdy koniunktura by się poprawiła i znalazł się kupiec jak w przypadku force india, zawsze można sprzedać z zyskiem Team. Budowa zespołu nowego to jest syzyfowa praca i niesamowite koszty. Koreańscy producenci również chcąc liczyć się w świecie motoryzacyjnym mogliby chociaż "otrzeć " o formułę 1. Kia f1 lub Hyundai f1?? czemu nie?

  • 21. HUN
    • 2008-05-07 23:46:19
    • *.chello.pl

    No ale tam siedzą setki prezesów w zarządach i tysiące księgowych... zanim by powymieniali korespondencję, o szansach bilingach i korzyściach minęły by 2 lata, i z okazji nici.Ech, gdybym miał kilkaset mln dolarów na zbyciu:)

  • 22. pz0
    • 2008-05-08 12:14:08
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Skoro to zespół z ogona stawki to może przy okazji wyrzucimy jeszcze ForceIndia, ToroRosso z reguły nie dojeżdża, Honda nie błyszczy, na dobrą sprawę to i Williams poza pierwszym GP nie pokazał się dobrze. Będzie luźniej na torze, Q1 nie będzie potrzebne, może Q2 również, będzie ekologicznie, mniej zespołów na testach i treningach, po prostu luzik. Jest jeszcze jedna zaleta takiego rozwiązania, pozostałych parę zespołów będzie miało więcej kaski. Na co komu zespół kalibru SuperAguri, który tylko sprawia problemy przy dublowaniu? Spójrzcie na ostatni przykład - Spyker czerwona latarnia, daleko za innymi. W tym roku nowy właściciel, dalej w ogonie, ale zaczyna się odgryzać, może niedługo powalczy w środku stawki, albo Sauber z połowy lat 90 również gdzieś w ogonie, a co teraz z BMW? Ciekawsze były kwalifikacje, w których walczyło się o prawo udziału w GP, a nie tylko o pozycję startową. Jak jest więcej bolidów to jest większy tłok, łatwiej o przypadek, ale dzięki temu jest bardziej emocjonująco

  • 23. kavon
    • 2008-05-08 14:31:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zgadzam się z przedmówcą. Najciekawsze wyścigi będą za trzy lata kiedy ścigać się będzie jedynie ferrari z mclarenem. Najlepiej by było gdyby te zespoły wystawiły po jednym kierowcu, jednym bolidzie i jednym mechaniku oraz obowiązkowa zmiana jednej opony w pit-stopie.

  • 24. psycholog75
    • 2008-05-08 16:12:53
    • *.chello.pl

    "2008-05-07 13:12:22 Raven89 (Host: *.chello.pl)
    A ja nie,przynajmniej będzie ciekawiej bez bolidów wlekących siew końcu stawki."
    MYŚLĘ, ŻE POWINIEN STARTOWAĆ JEDEN BOLID - ROBERT KUBICA. POKRĘCIŁBY SIĘ NA TORZE PRZEZ 1,5 GODZINY, ZJECHAŁ NA TRZY PIT-STOPY PO 15 MINUT (I - DRUGIE ŚNIADANKO, II - SIKU, III - ROZDAWANIE AUTOGRAFÓW) I DOJECHAŁ NA PIERWSZYM MIEJSCU. Puknij się kolego w główkę, zanim napiszesz kolejne wypociny.

  • 25. Amigo11
    • 2008-05-08 21:22:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ALe Spyker to Spyker xD poza tym fajnie wyglądał a Force India tak za normalnie xD

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo