WYNIKI Barcelona [ 17 kwietnia 2008 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 M.Webber Red Bull 1:21.953 37
2 H.Kovalainen McLaren 1:23.589 34
3 K.Raikkonen Ferrari 1:23.619 34
4 R.Kubica BMW Sauber 1:24.715 32
5 J.Button Honda 1:24.873 41
6 K. Nakajima Williams 1:24.927 62
7 N.Piquet Renault 1:26.100 61
8 J.Trulli Toyota 1:32.150 18

komentarze
  • 2. Dagmara_W
    • 2008-04-17 18:16:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie dobzre coś to widze.. zmienili pakiet aerodynamiczny i już im się usterki mnożą.:( mam nadzieje że się mysle.Tak sie wszystko pięknie toczy.. robert Kubica Jezdzi świetnie i znowu cos zawalili.. Ech. pozdrawiam wszytkich

  • 3. japa1
    • 2008-04-17 18:20:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a pewnie ze bedzie Robert pierwszy przybedzie!!!!!!!!!

  • 4. tt16
    • 2008-04-17 18:20:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    granat88 dlaczego? to tylko testy jesli chodzi o pozycje a jezeli chodzi o pogode to za ttydzien moze bedzie lepiej....:l

  • 5. karolVTEC
    • 2008-04-17 18:23:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe co sie przytrafiło Kubicy? Mam nadzieje że to tylko drobna usterka i w wyścigu będzie wszystko OK :) No i że znowu będzie na podium ;P

  • 6. Rk3
    • 2008-04-17 18:31:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kurcze 2 awarie w ciagu 2 dni

  • 7. kempa007
    • 2008-04-17 18:34:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    prawdopodobnie jakis profilaktyczny stop byl, bo na autosporcie nawet o tym nie wspomnieli i w informacji bmw tez nie :/

  • 8. VAXER
    • 2008-04-17 18:37:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hmmm niezbyt przejmuję się testami, a raczej najszybszymi okrążeniami i usterkami, do wyścigu jeszcze 10dni więc na pewno naprawią usterki.....

  • 9. ropz
    • 2008-04-17 18:38:26
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Troche przesadzacie. To sa tylko testy i nie sa one odbiciem rzeczywistosci. Rozgraniczccie testy od sesji kwalifikacyjnych i samego GP. Przeciez zespol chociazby BMW moze testowalo nowe czesci ktore okazaly sie zawodne. A jak myslicie inaczej to sie stresujcie ze Wasz Kubica mial 2 awarie w ciagu 2 dni i miejcie nadzieje ze wszystko jest w porzadku mimo wszystko ;)?

  • 10. fckteam
    • 2008-04-17 18:52:12
    • *.adsl.inetia.pl

    Po zimowych testach mozna bylo w pewnym stopniu stwierdzic kto jaka maszyna dysponuje a po tych testach trudno okrelisc, chyba ze teraz wszyscy poza Ferrari zrobiy ogromne postepy... tez jest fakt ze w zimowych testach BMW nie wypadlo najlepiej a w Australii Robert otarl sie o PolePostion... :( jescze 8 dni do 1 Treningu na ktorym bedzie wszystko jasne..

  • 11. PiotrB__86
    • 2008-04-17 19:05:59
    • *.adsl.inetia.pl

    Witam! Mi sie wydaje ze nie ma powodów do paniki. To tylko testy i BMW jak i inne teamy testują nowe części nie tylko aero które mogą ulegać awariom. Przecież po to są te dni żeby nie wyjechać z niepewnymi rozwiązaniami na wyścig.

  • 12. jarko dnb 85
    • 2008-04-17 19:29:43
    • *.toya.net.pl

    to jest fakt.testy sa po to zeby sprobowac jakis nowych rozwiazan.optymistycznie patrzac wyglada na to ze zespol BMW ma wiele nowych pomyslow i stara sie w miare mozliwosci sprawdzic ich wartosc,a to zespolowi moze wyjsc na dobre,bo im wiecej pomyslow w glowach inzynierow i wieksza szansa ze ktores z nich okaze sie strzalem w "10" i pozwoli zrownac sie ze Scuderia.miejmy taka nadzieje

  • 13. Tytussek
    • 2008-04-17 19:40:08
    • *.51.175.141

    Czasami już nie mam siły czytać biadolenia niektórych po sesjach testowych. Każdy, kto ma odrobinę wiedzy na temat F1 wie doskonale, że żeby osiągnąć dobry wynik, to trzeba wycisnąć z każdego podzespołu maksimum przy równoczesnym obniżeniu masy. Gzie leży kres możliwości można sprawdzić tylko empirycznie podczas testów. Dlatego też awarie są wkalkulowane w testy. Drugi aspekt testów dotyczy czasów osiąganych przez zespoły. Żeby porównać dwa podzespoły trzeba je testować w optymalnych (wyścigowych) warunkach i całkowicie powtarzalnych. Stąd np. Jazda z dużą ilościa paliwa i dotankowaniem po każdym zjeździe do boksu do masy początkowej. Albo jazda ze stałym czasem okrążenia przy założonej prędkości obrotowej silnika. No i najważniejsza rzecz - nikt w testach się nie kryje z osiągami i nie maskuje tylko wykonuje żmudną pracę, okrążenie za okrążeniem zbierając setki odczytów do analizy. Pozdrawiam wszystkich malkontentów ;)

  • 14. piotrek74
    • 2008-04-17 21:07:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2008-04-17 19:40:08 Tytussek> zgadzam Się .PS inżynierowie z BMW chyba Roberta mają dosyć , co nowego zmajstruja to NO zaraz to psuje (ja bym się wkurzył )

  • 15. worm
    • 2008-04-17 22:05:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam nadzieje ze wyczerpała sie juz lista awarii dla Roberta w ubiegłym sezonie, no i poza 'incydentem" w Australii to pech już go nie spotka, bo szkoda chłopaka;/...

  • 16. makary
    • 2008-04-17 22:28:29
    • *.8.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl

    prawie wszystkie teamy testowały częściowo podzespoły 2009 w tym pakiety aero. b.żałuję że bmw ma tylko jeden tunel , bo muszą wybierać : albo rozwijać f1.08 i walczyć ostrzej jeszcze wtym sezonie albo zaatakowac za rok. widać że nickowi dali szansę na wyczucie bolidu bez TC ;) pozdr

  • 17. tewumoto
    • 2008-04-17 22:31:05
    • *.gprs.plus.pl

    Martwią mnie kolajne usterki w bolidzie BMW, mam nadzieję, że zespół zdąży z przygotowaniami do GP.. :) piotrek74: Robert jest ich nadzieją na pierwszą wygraną po zdobyciu pierwszego PP, poza tym po to są testy, żeby wypróbowywać nowe rozwiązania.. które siłą rzeczy, jak wszystko co nowe, muszą się psuć.. :)

  • 18. tsubasa
    • 2008-04-17 22:58:39
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Trochę niepokoją te problemy techniczne Roberta, miejmy nadzieję że do GP sie z nimi upora.

  • 19. yaneq
    • 2008-04-18 07:48:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Tytussek: daj spokój bo większość onetowców i tak tego nie zrozumie. nie sobie biadolą... robert to, roberta bolid tamto :)

  • 20. Kadet
    • 2008-04-18 09:59:35
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    A mnie mimo wszystko martwią te awarie. Jakoś zdecydowana większość zespołów przejechała te testy bezawaryjnie, a marzy mi się, żeby BMW na żadnym wyścigu nie miała awari i w ten sposób walczyła o ewentualne mistrzostwo, gdyby tak Ferrari podrodze coś się przytrafiło :) A tunel + komputer, to tak jakby mieć 3 lub 4 tunele, więc nie bój nic. Tu warto wspomnieć, ze komputer BMW spada na drugie miejsce za Renault, które właśnie zafundowało sobie jeszcze szybszą maszynkę i bardziej tego należy się bać niż braku drugiego tunelu.

  • 21. natleniony
    • 2008-04-18 12:16:24
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2008-04-17 19:40:08 Tytussek - oczywiście prawda z tym dążeniem do ulepszenia nowych części, a drugą stroną medalu jest sprawdzanie czasu pracy danej części - czyli po prostu awaria na torze po przejechaniu iluś tam km-rów gdzie żywotność obliczeniowa porównywana jest do faktycznej. pozdro all

  • 22. kapselek
    • 2008-04-18 12:56:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zycze wszystkim zeby mieli tyle sensownych slow do powiedzenia co Tytussek. Testy jak sama nazwa wskazuje sluza do tego aby testowac: nowe rozwiazania, sprawdzac ktora czesc jak funkcjonuje przy roznych warunkach (opona mieeka, twarda, zatankowany bolid, deszcz), najwazniejsze w testach nie sa czasy, ilosc awarii i pozycje zajete tylko szczegolowa analiza i umiejetnosc wyciagania wnioskow.

  • 23. TomekTG
    • 2008-04-18 14:04:06
    • *.wolow.mm.pl

    www.mgf1.fora.pl zapisujcie sie jescze wolne super aguri i Bmw Sauber jestesmy juz po 2 gp.....

  • 24. thorven
    • 2008-04-18 15:19:57
    • *.ericsson.net

    Na te wyniki tez trzeeba patrzec troche przez palce. Przeciez nikt sie nie spodziewa ze Webber zdobedzie GP ;) ? (nie chodzi mi o Webbera tylko o mozliwosci jego bolidu) Takie pozycje sa wynikiem testowania roznych ustawien przez kierowcow, wlacznie ze slickami. Pamietajcie: to sa testy a nie kwalifikacje.

    Znowu widze, ze w deszczu Robert sobie radzi na prawde wysmienicie! Widac, ze chlopak czuje bolid i jego mozliwosci. Gratuluje i pozdrawiam, zyczac jak najlepszych wynikow!

  • 25. thorven
    • 2008-04-18 15:26:41
    • *.ericsson.net

    jeszcze jedno odnosnie awaryjnosci BMW: trzeba miec na uwadze, ze bolid zostal mocno zmodyfikowany przed tym sezonem a w laboratoriach nie da sie przetestowac tak jak podczas uzytkowania, wiec nie powinny dziwic usterki. Szkoda jesli sie pojawia, ale taki jest koszt brniecia do przodu. Wole zeby eksperymentowali i mieli usterki niz zeby sie bali wprowadzac zmiany za to mieli bezawaryjny bolid. Tak trzymac BMW!

  • 26. dziarmol
    • 2008-04-18 19:36:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na GP Barcelony ja chcę deszczu(ale chyba mało realne)

  • 27. piotrek74
    • 2008-04-18 22:03:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2008-04-18 15:26:41 thorven> też tak uważam .tewumoto >dobrze napisane ,ale odnoszę wrażenie że Robert jest katem !!!(jak u niego coś wytrzyma to na GP na pewno nie rozsypie się )tylko dlaczego nie testują tego w fabrykach

  • 28. dziarmol
    • 2008-04-19 17:12:59
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-04-18 22:03:14 piotrek74-bolid f1 jest do tego przysposobiony(też uważasz że Kubica to "szarpidło"?)to tak jakbyś miał pretensje do młotkowego że stuka młotkiem poz

  • 29. piotrek74
    • 2008-04-20 11:55:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2008-04-19 17:12:59 dziarmol chyba w fabrykach BMW tego nie wiedzą bo bolid Roberta w tamtym sezonie często odmawiał posłuszeństwa a w tym już raz (nich trochę nowości wprowadzają u NIcka --i zobaczymy jak ON sobie poradzi z awariami .

  • 30. batic
    • 2008-04-20 20:58:39
    • *.promax.media.pl

    Dobrze, ze skrzynia Robertowi juz nie siada, hehe!

  • 31. dmn
    • 2008-04-22 08:18:00
    • *.tktelekom.pl

    Tytusek- dobrze napisane.... pozdro

  • 32. KubaGK
    • 2008-04-24 18:13:15
    • *.adsl.inetia.pl

    dajcie do kubicy na gg


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo