komentarze
  • 52. Kerenzikov
    • 2008-03-29 11:23:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak dla mnie taki przepis jest ok, przecież jest już podobny że kierowca który nie osiągnie 107% czasu najlepszego kierowcy w kwalifikacjach nie nie jest dopuszczany do wyścigu (no chyba zę już to znieśli)

  • 53. piter77
    • 2008-03-29 11:41:24
    • *.chello.pl

    A jeśli ktoś np. wypadnie z toru to już dostaje karę??

  • 54. Nituch
    • 2008-03-29 11:44:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziwne ale moze sie sprawdzi :)

  • 55. fezuj
    • 2008-03-29 11:50:57
    • *.inowroclaw.mm.pl

    Wiara- kupa dobrych pomysłów, zwłaszcza ten z przesunięciem sektorów, lecz cóż z Waszych dywagacji skoro nikt z FIA na ten portal nie wejdzie i tych rewelacji nie przeczyta. Miejmy nadzieję że mimo wszystko sami na coś wpadną a po za tym to kara nałożona na McL w Malezji podziała na innych jak kubeł zimnej wody i każdy kierowca będzie się starał zachować zdobytą pozycję nawet kosztem kilu szklanek benzyny bo w ostatecznym rachunku jak dostanie karę to wyjdzie że nie opłacała się "skórka za wyprawkę "

  • 56. lewusFIA
    • 2008-03-29 12:01:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeszcze raz spróbuję wytłumaczyć pomysł z przesunięciem punktu pomiaru czasu. Linia pomiaru czasu zostaje przesunięta na ok. 200m ( do ustalenia) przed zjazdem do boksów, kierowcy przecież najpierw wykonują okrążenie instalacyjne dotychczas tak było z tym, że teraz zaczynają je po wyjeździe z pitlaine, dojeżdżają do nowej linii pomiaru czasu i od tego momentu zaliczają okrążenie pomiarowe, po wykonaniu tego okrążenia natychmiast zjeżdżają do boksów nikomu nie przeszkadzając. To jest najprostsze, najtańsze i do wprowadzenia natychmiast rozwiązanie, tak uważam. Oczywiście, w czasie wyścigu linia pomiaru czasu wraca na metę. Dodam, że jako pierwszy podsunął ten pomysł kolega o nicku " dziunio", ja piszę o nim bo jest rzeczywiście trafnym rozwiązaniem. pozd.

  • 57. tilan
    • 2008-03-29 12:04:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    lewusFIA. masz racje z tym przesunięciem linii to by załatwiło cały problem i nie było by większych problemów.

  • 58. renault f1
    • 2008-03-29 12:06:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekawe czy się sprawdzi mam nadzieję że na dobre

  • 59. quick B
    • 2008-03-29 12:25:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Takie rozwiązanie powinno wystarczyć

  • 60. dragomirov
    • 2008-03-29 12:48:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    tylko kto ich o tym poinformuje? Jest jakiś odważny ze znajomością gramatyki angielskiego, to niech zostawi info na oficjalnej stronie F1 albo u któregoś szefa teamu, np. u Mario.

  • 61. spoxman
    • 2008-03-29 12:53:37
    • *.204.155.6

    sorrki troche z innej beczki ale bardzo nurtujące
    nasz Robert Kubica zarabia 3 mln dolarów na sezon a nick hedfeld 10 mln dolarów tak wiec niech nikt mi nie mowi że bmw sauber f1 team jest obiektywne co do kierowców. Wyobraźcie sobie że nawet janson buton zarabia az 10 mln dolarów.
    A gdzie tu sprawiedliwość ?
    pozdro x]

  • 62. conrad30
    • 2008-03-29 12:57:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    lwewusFIA& dragomirov-wezcie pod uwage ze jak ktos popelni blad na torze i bedzie wiedzial ze nie poprawi swojego najlepszego czasu to gdziekolwiek umiescisz linie pomiaru czasu to on bedzie zamulal oszczedzajac paliwo.Musi byc jakis okreslony czas i nie wiem w czym widzicie taki duzy problem!!!

  • 63. conrad30
    • 2008-03-29 13:06:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    spoxman-to zalezy od kontraktu.jesli robert podpisal taki kontrakt to tyle zarabia!!! SP Colin McRae zarabial w Fordzie z reklamami 15mln rocznie a rok pozniej Marko Martin ktory uzyskiwal lepsze wyniki tylko 1,3mln,ale to nie znaczy ze go ktos dyskryminowal!!!Kompletne bzdury opowiadasz i podburzasz atmosfere!!!W dodatku nie na temat.CHYBA TWOJ STARY JEST Z PISu!!!

  • 64. conrad30
    • 2008-03-29 13:07:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    yyy Robert a nie robert-sorki

  • 65. dziarmol
    • 2008-03-29 13:13:15
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-29 13:06:57 conrad30-zjadliwy jesteś i pewnie Twój "STARY" jest z PO? albo LSD?(nie mylic internauty o tym samym nicku.)

  • 66. dziarmol
    • 2008-03-29 13:37:03
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kwalifikacje w obecnym wydaniu są naprawdę fajne i o niebo bardziej emocjonujące i tylko wystarczyłoby taką regulację wprowadzic jaką lansuje LewusFIA i byłoby po "ptokach" poz.

  • 67. Triple H
    • 2008-03-29 13:38:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1989 - TYLKO ZA TO CIE ZAPAMIETAJĄ JANIE MARIO B!
    Za dyskwalifikacje Senny na Suzuce i oddanie tytułu "swojemu" Prostowi. Za bezczelne forowanie Francuza i gnojenie Brazylijczyka przy każdej możliwej okazjii.

    Odpoczywaj w pokoju, teraz spojrzysz mu w oczy.

  • 68. spoxman
    • 2008-03-29 13:43:32
    • *.204.155.6

    conrad30 twoi starzy sa chyba z samooborny i chyba cie niemcy przekupili bo gadasz jakbyś był od nich

  • 69. lorek
    • 2008-03-29 13:52:15
    • *.adsl.alicedsl.de

    a co jak w czasie powrotu do boksu zdarzy sie defekt lub ktos wypadnie poza tor?

  • 70. Danielo24
    • 2008-03-29 14:13:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zasady zrobione nieco na prędce i myśle że zostaną pomyślane bardziej precyzyjnie 120%czasu przynormalnym okrążeniu 1.35min to jest jakies 1.54min a więc blisko 20 sekund więcej. Jakiś taki dziwny twór i nie wiem czy to wiele zmieni.

  • 71. lewusFIA
    • 2008-03-29 14:43:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @conrad30; problemem jest trzecie najbardziej niebezpieczne okrążenie, na którym kierowcy wracają do boksów po wykonaniu okrążenia pomiarowego z pomiarem czasu na linii start-meta, w opcji którą przedstawiłem tego okrążenia WOGÓLE NIE MA, jest tylko odcinek 200m do pitlain.

  • 72. gerber
    • 2008-03-29 14:44:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A wg mnie fajnym i emocjonującym rozwiązaniem byłaby jazda indywidualna na czas (jak w kolarstwie). Kierowcy byliby wypuszczani z pitline z odstępem 15- 20 sekund i mieliby tylko 1 okrążenie na ustanowienie czasu kwalifikacji. Żeby się zmieścili w czasie trzeba by było podzielić na 2 tury, w pierwszej jechaliby kierowcy z uzyskanej pozycji 6-10 w Q2, a w drugiej 1-5. Każdy z kierowców ma ustalony czas na dojazd z pit line do linii startu w tolerancji 5-10 sekund.

  • 73. Piotre_k
    • 2008-03-29 16:46:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A może krótki wyścig kwalifikacyjny, do którego kierowcy startowaliby w kolejności odwrotnej do zajmowanych miejsc w klasyfikacji generalnej? A może jedno szybkie kółko dla każdego kierowcy z najlepszej 10 która wchodzi do Q3? W takiej formie jak jest teraz nie da się na 100% uniknąć blokowania, nawet niezamierzonego. A ta nowa zmiana jest po to żeby uniknąć ekstremalnie niebezpiecznych sytuacji a nie żeby wyeliminować blokowanie, więc decyzja FIA jest właściwa.

  • 74. Marti
    • 2008-03-29 19:50:43
    • *.160.25.2

    Mnie zdecydowanie bardziej odpowiada obecna forma kwalifikacji w porównaniu z tą, która była wcześniej (indywidualna jazda na czas). Przyznam szczerze, że nie mam żadnego konkretnego pomysłu co do zmian, gdyż na takich zasadach na jakich odbywa się obecnie qual (3 etapy), blokowań wśród kierowców i tak nie unikniemy (w tym wypadku musielibyśmy wrócić do formatu indywidualnej jazdy na czas).

  • 75. pypcioman
    • 2008-03-29 20:22:16
    • *.8.107.114

    No tak, ale nie pomyśleli o tych torach w których nie ma miejsca na wyprzedzanie, Kubica wspominał w wywiadzie o Monako, co z tego że kierowca będzie miał ograniczony czas jak i tak będzie poruszał sie z prędkością poniżej prędkości szybkiego okrążenia, i tak będzie blokował, moim zdaniem powinno byc tak że kierowca wraca na pełnym gazie do boksów a zespoły mogą dotankować sobie ilość paliwa ustaloną prze FIA dla danego toru która zrekompensuje to okrążenie.

  • 76. popek49
    • 2008-03-29 20:54:07
    • *.134.murka.net

    ja mysle ze ten pomysl FIA nic nieda i powinni wrocic do przepisow z zeszlego sezonu, chociaz pomysl lewusFIA tez jest dobry aby przesunac linie pomiaru czasu przed wjazd do pitlane, przynajmiej by nie blokowali innych

  • 77. Erives
    • 2008-03-29 21:06:03
    • *.t-mobile.co.uk

    dobry pomysl! to jest beznadziejne jak inni jada wolno zagradzaja tor a inni jeszcze sie scigaja ! BRAWO DLA FEDERACJI !

  • 78. Mac-410
    • 2008-03-29 23:03:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to powiedz jak chcesz to niby zrobic zrobic mete na zakrecie jakims?

  • 79. Mac-410
    • 2008-03-29 23:04:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    powiedz niby jak chcesz to zrobic? Chcesz mete na zakrecie jakims?

  • 80. Nikon92
    • 2008-03-30 09:24:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mhhhhhhhh napewno pomoże to w zdrowej rywalizacji jednak napewno zrujmuje taktyke...

  • 81. Jacu
    • 2008-03-31 15:58:39
    • *.profiline.pl

    A ja sie zastanawiam czy nie lepszy bylby pomysl zamiast Q3 wprowadzic Superpole jak wyscigach motocyklowych superbike z tym ze tam pierwszych 16stu po wczesniejszych kwalifikacjach bierze w tym udzial jadac indywidualnie szybkie kolko - nikt wtedy nie orzeszkadza bo zawodnicy puszczani sa w odpowiednich odstepach. Tu w f1 powiedzmy najszybsza 10tka by brala udzial w Superpole. W SBK sie to sprawdza i jest bardzo widowiskowe.

  • 82. martin93
    • 2008-04-01 20:15:11
    • *.204.108.42

    Lewus- niemożliwe jest przesunięcie lini pomiaru czasu jestem pewien na 100%
    ja popieram ten pomysł FIA


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo