komentarze
  • 45. matt7
    • 2008-03-23 20:34:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czaaaad

  • 46. tombien
    • 2008-03-23 20:37:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oglądałem wszystko jeszcze raz i jestem pewien, ze Robert na 1 pitstopie opon nie zmieniał - jestem tego pewny. Zresztą widać to dokladnie na zblizeniu.

  • 47. Marti
    • 2008-03-23 20:42:15
    • *.160.25.2

    obi216 - nie no, nie powiedzieli tak i żadnego reportażu nie było (to tylko moja złośliwa contra do złośliwego komentarza dziarmola z 2008-03-23 12:51:56 ;-)

  • 48. tomtdk
    • 2008-03-23 21:11:33
    • *.chello.pl

    zmienili, nie zmienili. Na pewno nie byly to nowki.

  • 49. dziarmol
    • 2008-03-23 21:15:23
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-23 20:42:15 Marti - ty złośnico tak naszego kolegę w błąd wprowadziłaś ja sam już zacząłem układac mowę w tonie przepraszam was niemcy że nazwałem was .................. ale widzę że wszystko w normie my sobie oni sobie a Kubica przed niemcem haha. poz: -)

  • 50. gerber
    • 2008-03-23 21:34:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wspaniałe tempo Roberta przez cały wyścig. To dobry prognostyk przed kolejnymi wyścigami. Nie musi BMW już kombinować ze strategią, najlepsza strategia to dobre tempo przez cały wyścig.

  • 51. jarwar
    • 2008-03-23 22:01:56
    • *.16.155.82

    tempo extra szczególnie z lekko wiekszym obciażeniem paliwem i ustawieniami bolidu które zdecydowanie stawiały na dosisk (zobacz v max przed zakretem nr 14).Wydaje mi się ze wiekszy docisk zastosowany był pod katem wystapienia ewentualnych opadów. Zastanawiam sie czy lepszy balans miedzy wielkościami docisku aerodynamicznego a prędkości na prostych nie dałyby jeszcze lepszych rezultatów. Uwazam że bmw wcale nie ma niskich wartości v max, wystarczy spojrzeć na wyniki heidfelda. Poza tym , pamietam jak po gp australi robert mówił o konieczności zwiekszenia v max na prostych a wcale nie poszedł w tym kierunku przy ustawianiu bolidu na sepang. Sciema, nowa lekcja, przypadek, czy wszystkiego po troszke

  • 52. lewusFIA
    • 2008-03-23 22:47:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dziarmol, nazywaj i nie przejmuj się bo masz rację. Znowu prowokacja, tym razem Marti? Chyba ten wynik Roberta ma taką moc... pozd.

  • 53. jasny
    • 2008-03-23 22:58:19
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Wynik naprawdę godny uznania ale niestety widać że bolid ferrari jest dużo szybszy jeszcze i raczej nieosiągalny dla BMW

  • 54. obi216
    • 2008-03-23 23:19:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marti -----------Zjadłem kredę - zanim coś zapisałem ! Stargany trudami dnia Wielkiej Nocy , mam chyba więcej trzźwości umysłu , niż podczas czytania Twoich komentów !!! No i co mam teraz począć z tą kredą w żołądku ?!?! No co ?!

  • 55. leo_
    • 2008-03-23 23:22:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Massa jednak nie taki dobry, emocje + brak TC=wylot. Jak tak dalej pójdzie, to Reikonen może będzie mistrzem, ale drużynowo, to BMW będzie lepsze. Drużynowo to nawet BMW może być najlepsze- to taki prognostyk.

  • 56. obi216
    • 2008-03-23 23:24:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    >trzeźwości< jakoś chwiejnie mi sie klika .....niestety he he he

  • 57. leo_
    • 2008-03-23 23:29:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przypomnę też moje obliczenia robione na bazie Q2 i Q3: przewidywałem: Kubica i Reikonen paliwa na 17-21 kółek (średnio 19), Heidfeld i Massa na średnio 16 kółek. Zgodziło się jak w zegarku.

  • 58. Marti
    • 2008-03-24 09:04:21
    • *.160.25.2

    @lewusFIA - tym razem nie Marti, tylko dziarmol (2008-03-23 12:51:56) @obi216 - widzę, że dzięki sukcesowi Robka świąteczne jajko było mocno zakrapiane he he he ;-)

  • 59. lkabor
    • 2008-03-24 09:31:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Bomba, to mało powiedziane. W końcu dali Robertowi pojechać swoje. Kto wybiera się na GP Niemiec? Ja szykuję wyjazd 6-10 osób ze Słupska. Może jakaś większa grupa? Będzie BAL!! Pisać na [email protected]

  • 60. fezuj
    • 2008-03-24 10:32:11
    • *.inowroclaw.mm.pl

    Poza sukcesem Roberta to naprawdę trzeba pochwalić ( nie przypuszczałem że ja to kiedyś zrobię ) Haidfelda - jego manewr wyprzedzenia dwóch konkurentów na prostej ( przy starcie , na łukach zdarza się) był naprawdę klasowy bo to dość rzadki widok w F1.

  • 61. niupie
    • 2008-03-24 10:41:18
    • *.xdsl.centertel.pl

    Wiedziałem że Webber go wyprzeci ale że będzie 10 to tego się nie sdziewałem

  • 62. obi216
    • 2008-03-24 10:44:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O nie - Marti ! Zdecydowanie z umiarem . Bąbelki wypiłem tydzień temu . Ale jakieś cierpkie były ! He he he Profilaktycznie teraz nie ryzykowałem z nimi ;-)

  • 63. obi216
    • 2008-03-24 10:51:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Faktycznie rzadki - fezuj. Identyczny manewr zaserwowali nam ( bodajże w 1999) Schumacher i Hakkinen w samej końcówce wyścigu , po bardzo zażartej walce - a wygrał Mikka . I tamten i obecny manewr - MAJSTERSZTYK ....Czapki z głów :-)

  • 64. lewusFIA
    • 2008-03-24 12:36:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ Marti; czym więc jak nie prowokacją jest Twoja nazwijmy to "informacja"(?) o reportażu nt. Kubicy w czasie dekoracji? Oj, Marti to chyba Twoje jajeczko zostało mocno pokropione... pozdrawiam

  • 65. damianGP
    • 2008-03-24 12:52:06
    • *.ipt.aol.com

    Kubica w Q3 mial wynik bardzo zblizony do trzeciego treningu. Heidfeld wygral trzeci trening i w Q3 tez jechal szybko, niestety mial pecha. Moje zdanie trzeci trening= ustawienia na Q3

  • 66. lukasz1
    • 2008-03-24 13:17:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BARDZO DOBRY WYŚCIG DLA KUBICY bmw sauber jesdt na fali oby przez cały sezon byli w takiej formie

  • 67. Marti
    • 2008-03-24 13:24:52
    • *.160.25.2

    fezuj - po prostu Heidfeld zalicza się do kategorii bardzo dobrych kierowców i tyle :-) obi216 - ten manewr miał miejsce w 2000r w Spa ;-) lewusFIA -odpowiedziałam tylko niepotrzebną prowokacją na równie niepotrzebny prowokujący komentarz.

  • 68. lewusFIA
    • 2008-03-24 13:51:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zwróćcie uwagę na fakt, że Heidfeld zameldował się na mecie za McLarenami a wystartował przed nimi, poza w/w manewrem, niczym szczególnym nie zachwycił.

  • 69. dziarmol
    • 2008-03-24 15:29:17
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-24 13:24:52 Marti- jeżeli masz pod ręką jakieś statystyki to mogłabyś podac od kiedy Heidfeld ściga się w f1 8 albo 9 lat ?nie pamiętam no i jego dokonania i jak to się ma do osągnięc Kubicy ? który notabene ma za sobą jeden pełny sezon bardzo jestem ciekaw (oczywiście jeśli to nie problem ) poz.

  • 70. Marti
    • 2008-03-24 16:15:20
    • *.160.25.2

    dziarmol - wszystkie statystyki znajdziesz w serwisach poświęconych F1. Aby ocenić przebieg kariery danego kierowcy, trzeba śledzić jego karierę. Dlatego np. nigdy nie zabieram głosu nt. umiejętności kierowców, których nie widziałam na torze, gdyż jeździli zanim zaczęłam ogladać F1 (np. Mansell, Senna). Oprócz tego dany kierowca może w całej swej karierze nie wygrać żadnego wyścigu, nie zdobyć tytułu mistrza świata, a jednak może być dobrym kierowcą. Nie wiem, czy same statystyki wystarczą. Nie rozumiem dlaczego chcesz porównywać osiągnięcia Roberta i Nicka, że zadajesz takie pytanie. Ich osiągnieć w F1 nie można oczywiście obecnie porównać. Umiejętności tak. Który z nich jest lepszy? Ciężko stwierdzić. W zeszłym roku lepiej spisał się Heidfeld (wiem, że tłumaczysz to sobie teoria spiskową, ale skoro tak ci wygodnie, to trzymaj się tej wersji, ja się już do tego nie będę ustosunkowywała), mam nadzieję, że w tym będzie to Robert. W/g mnie to bardzo dobrzy kierowcy, BMW ma jeden z najmocniejszych duetów w stawce.

  • 71. jpolski
    • 2008-03-24 18:36:56
    • *.malbork.mm.pl

    kubicy nie zmieniali opon było to wyraźnie widać!

  • 72. jpolski
    • 2008-03-24 18:38:32
    • *.malbork.mm.pl

    przed nami gp bahrajnu ciekawe co pokaże kubica

  • 73. fezuj
    • 2008-03-24 21:29:17
    • *.inowroclaw.mm.pl

    @ jpolski - masz rację !! nacięli mu tylko nowy bieżnik :)

  • 74. fullbzikaaa
    • 2008-03-25 04:56:52
    • *.chello.pl

    Super! Ferrari i Macki powinny częściej startować ze środka, to od razu ciekawie się robi na torze. Nick tego nie planował, ale rozprowadził Roberta pięknie. Tak genialnie rozprowadzać, potrafił kiedyś tylko polski super team w kolarstwie: Szurkowski, Szozda i Mytnik. Oby w końcu w BMW był zespół.

  • 75. fullbzikaaa
    • 2008-03-25 05:00:46
    • *.chello.pl

    Zmiana przepisów w F1 wychodzi Robertowi, tylko na dobre. Teraz BMW musi ograniczyć eksperymenty na Robercie. Już nie ma problemu ze skrzynią, bo musi wytrzymać 4 wyścigi. Odpadł problem z silnikiem. Chyba w FIA lubią Roberta.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo