komentarze
  • 1. jean
    • 2008-03-21 09:16:36
    • *.acn.waw.pl

    a to ci...mnie bardziej interesuje dlaczego bmw są takie wolne?

  • 2. pawelr21
    • 2008-03-21 09:22:47
    • *.centertel.pl

    Bo mają paliwa pod sam bak:D w Q będą szybcy

  • 3. jean
    • 2008-03-21 09:36:28
    • *.acn.waw.pl

    hahaha... to na treningach leje sie paliwa jak na wyjazd w góry?

  • 4. tReNt
    • 2008-03-21 09:38:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pawelr21 - mówi się pod korek.

  • 5. csfan
    • 2008-03-21 09:39:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bo są za słabe.

  • 6. lisec
    • 2008-03-21 09:43:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    WAustralii też nie świecili w dwóch pierwszych treningach . Zobaczymy

  • 7. yantar
    • 2008-03-21 09:47:56
    • *.tpnet.pl

    No ja sie nie dziwie stewardom, w Australii to sie bolid Coutharda poskladal tak, ze moznaby go do walizki zapakowac. Istny transformers;)

  • 8. Supek
    • 2008-03-21 10:33:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No rzeczywiście poskładał się jak lego na tej tarce...Fisico podobnie przejechal po tarce bez większych problemów...to tłumaczy te duże uszkodzenia bolidu Coutharda w starciu z Massą...coś bardzo "plastikowe" to zawieszenie rzeczywiście...aż zachodze w głowe czy na interlagos gdzie dziura goni dziure przejechaliby na tym zawieszeniu jedno okrążenie

  • 9. Kadet
    • 2008-03-21 10:55:22
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Jak to stwierdzil komentator - konstruktor (Newman) ma tendencje do nadmiernego odchudzania bolidów i to najwyraźniej jest tego efekt. Ja to bym na miejscu kierowców ostro zaprotestował i zarządał, by wzmocnić ten element, ze względów bezpieczeństwa oraz chęci ukończenia wyscigów..

  • 10. jordan23012
    • 2008-03-21 14:09:50
    • *.kos.vectranet.pl

    I chwycili BYKA za rogi !

  • 11. PrzemeQ
    • 2008-03-21 14:37:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jak ktoś chce zobacz ten "wypadek" to jest na youtube pod hasłem "coulthard crash malaysia", pierwsze co mi się nasunęło po obejrzeniu tego filmiku to to że RB ma zawieszenie z plasteliny ;)

  • 12. Piotre_k
    • 2008-03-21 14:38:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W Brazylii jest już równo. Kadet: Newey a nie Newman :) A zawieszenie Red Bulla faktycznie coś kruche. Choć wcześniej to się nie zdarzało więc może to tylko przypadek?

  • 13. Novy
    • 2008-03-21 15:45:21
    • *.chello.pl

    Moze faktycznie jest jakis slaby element? Zobaczymy co wykaze kontrola

  • 14. PrzemeQ
    • 2008-03-21 18:33:36
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    zdaje mi się czy po rozpadzie przedniego zawieszenia prawe koło uderzyło Coulthard-a w głowę ? a co najmniej było bardzo blisko. Myślę że to jednak bardzo niebezpieczne i nie powinni tego bakatelizować

  • 15. unliked_boy
    • 2008-03-21 20:22:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    PrzemeQ: Wyglądało to troche zabawnie z tym zerwanym zawieszeniem:D

  • 16. PrzemeQ
    • 2008-03-21 22:25:43
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    [...unliked_boy...] może i zabawnie ale zwróciłeś uwagę jak blisko głowy i z jaką siła uderzyło to koło ? a raczej mało nie waży ...

  • 17. unliked_boy
    • 2008-03-21 22:58:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Faktycznie przeleciało bardzo blisko ale z tego co widziałem na powtórkach to w głowe nie uderzyło. Coulthard miał dużo szczęścia. Podobnie było rok temu w Melbourne gdzie to właśnie David "przeleciał" nad głową Alexa Wurza. Pod kątem bezpieczeństwa nie da się raczej nic z tym zrobic. Z definicji: bolid F1 to pojazd otwarty...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo