komentarze
  • 28. hot dog
    • 2008-03-18 21:24:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    manwe a gdzie tam sie rejestrujesz ??? bo rozumiem ze kod masz z konkursu sms???

  • 29. hot dog
    • 2008-03-18 21:29:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pytam gdyz mam ten problem ze rejestrujac sie musze wybrac platnosc i rodzaj konta czyli silwer gold etc.

  • 30. hot dog
    • 2008-03-18 21:37:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Radwanska rules 1/4 finalu indian wells!!!Sorki Admin musialem

  • 31. lewusFIA
    • 2008-03-19 00:24:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zrozumcie wreszcie, że taktyka dla Roberta była zła, gdyby była dobra to przyjechałby na metę na podium, nie przyjechał, więc o czym mowa? Co to za myślenie - taktyka była dobra, zaryzykowali, tylko się nie udało. Jak się nie udało to założenie błędne tym bardziej, że Robert żadnego błędu nie popełnił.

  • 32. Tomyy
    • 2008-03-19 01:15:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    niech ktos napisze jak cos wie lub gdzięs doczytał ...czemmu Robertowi po kilkunastu kółkach zaczeły spadac osiagi i koval zaczoł się zbliżac ...czy naprawde reakcja gazu na przepustnice była opózniona istad takie spowolnienie?? oby tak było bo RObert zawsze rózno jeżdizł wiec jakaś przyczyna musiała byc...jak było to spowodowane furą a nie umiejętnosciami to sie ciesze bo wiem ze nadrobi w nast GP

  • 33. wegles
    • 2008-03-19 08:31:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Robert zaczal tracic tempo dokladnie od 9 okrazenia. W czasie pierwszych 8 okrazen stracil do ham 4 sekundy, zas w czasie kolejnych osmiu (do zjazdu na pit) stracil prawie 8 sek (2 razy tyle). Prawdopodobnie przyczyna byly tylne opony, ktore zaczely sie slizgac. Jesli tak, to znaczyloby ze Robert musi zmienic cos w technice jazdy, ale poprawic zywotnosc opon. Natomiast przepustnica, o ile dobrze zrozumialem z roznych newsow, nawalila pozniej. Szkoda, ze robert nie potarfil utrzymac tempa hamiltona na tych pierwszych kolkach. gdyby utrzymal i odskoczyl o kilka sekund od pozostalych, po pierwszym pit stopie wyjechalby przed rai i bar

  • 34. Domas_kg
    • 2008-03-19 08:42:11
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oni niech lepiej zmienią stratega...:P

  • 35. piotrek74
    • 2008-03-19 08:50:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Tomyy Obejrzyj spokojnie cały wyścig i wypowiedz Roberta(zaraz po wyścigu)
    popatrz na tabelę najlepszych kółek i porównaj z Q 1, 2, 3,
    Bolid nie miał mocy po przejechaniu kilku okrążeń dlatego Robert nie wyrobił sobie przewagi przed pit stopami
    aJapończyk zaoszczędził wstydu i tumaczenia dlaczego
    BMW rozsypuje się na pierwszym GP (miało być niezawodne)taktyka była dobra--------------- dla BMW

  • 36. piotrek74
    • 2008-03-19 08:57:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Tomyy MI wyszło tak co do strategi BMW
    1-trzymać się Hamiltona ( po kilku kółkach bolid szwankuje -bardzo słabe czasy)--nie wyszło
    2-Nick (zabezpieczenie)jest bliżej podium przejmuje pałeczkę (będzie na podium???)
    3-bolid Roberta niema mocy (to do tankować go morze dojedzie do mety gdyby Nick stanął)-- będą punkty jakieś
    4-trafiła się okazja aby wycofać Roberta -dlaczego ponieważ BMW poświęciło Go żeby nie przyznać że silnik kaputa
    (a mieli poprawić niezawodność bolidu w 2008 roku)a tak wymienią bez rozgłosu bo Niemcy cieszą się z 2 miejsca Nicka

  • 37. wegles
    • 2008-03-19 09:08:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    piotrek74: cos w tym jest. I zgodze sie z toba z jednym tylko zastrzezeniem - "niemcy sie ciesza" to malo powiedziane, oni szaleja z tego powodu. W bildzie pojawil sie test porownujacy nicka i nico z schumacherem zatytulowany: ile nicka i nico jest w schumacherze? Okazuje sie, ze duch schumachera prawie w rownym stopniu, z lekka przewaga nicka, odzyl na nowo w heidfeldzie i rosbergu :) zabawne to...

  • 38. lipens
    • 2008-03-19 10:02:32
    • *.153.24.188

    Skoro na poczatku robert maił dobre tempo, oddalał się od kov i haidfelda a później zaczą sie do niech zblizać to wydaje mi się że zaczeły mu się problemy z bolidem

  • 39. melnta
    • 2008-03-19 10:30:28
    • *.60.183.2

    Mogło też tak byc że po kwalifikacjach bolid się lekko uszkodził. Mam na mysli błąd Roberta na 12 zakręcie. Wystarczy, że zawieszenie uległo lekkiej deformacji i ustawienia sie posypały. Po Q3 już nie wiele można robic z bolidem.
    Tak na marginesie jak się ogląda odpadajace koła podczas wypadków w formule1 (rozproszenie energi kinetycznej) to wyobraźcie sobie jak daleko musi byc rozwinieta diagnostyka wszystkich części po to zeby wyeliminować awarie podczas wyścigu Mam na myśli awarie powstałe w wyniku jakis wcześniejszych wydarzeń (kolizje,etc). Robert w zeszłym roku miał podobny problem z bolidem podczas testów przed GP Malezji albo Singapur, Dopiero po wymianie na bolid rezerwowy poszło leppiej. Myśle, że diagnostyka uszkodzeń "po wyścigu" w tym roku pójdzie jeszcze bardziej do przodu. Nie wiem czy Ferrari sie na tym nie przejechało w Australii.

  • 40. 4apa
    • 2008-03-19 11:17:48
    • *.ssp.dialog.net.pl

    piotrek74 Kubica nie miał problemów po przejechaniu kilku okrążeń tylko od samego początku! Zwróćcie uwagę na czasy 4 i 10 kółka, są takie same(1.29.3). Wygląda na to, że z bolidem było coś nie tak(najprawdopodobniej brak mocy). Zyskiwał nieznacznie od 11 do 15 kółka dzięki nagumowaniu toru i mniejsze wadze bolidu ale niewiele. Dołączam czasy i stratę Roberta(do pierwszego PITSTOPU).
    1 - 2.02.9 +1.5 ;
    2 - 2.31.3 +0.3 (SC) ;
    3 - 1.30.5 +1.6 ;
    4 - 1.29.3 +2.2 ;
    5 - 1.29.0 +2.7 ;
    6 - 1.29.0 +3.2 ;
    7 - 1.29.7 +4.4 ;
    8 - 1.29.7 +5.4 ;
    9 - 1.29.5 +6.8 ;
    10 -1.29.3 +7.6 ;
    11 -1.28.9 +8.0 ;
    12 -1.28.9 +8.5 ;
    13 -1.28.9 +9.5 ;
    14 -1.29.0 +10.7 ;
    15 -1.28.8 +11.7 ;
    16 -1.49.4 +33.5 (PIT) ;

  • 41. mar23
    • 2008-03-19 11:43:22
    • *.chello.pl

    witam wszystkich. chciałem podkreślić że robert pokazał sie z bardzo dobrej strony podczas kwalifikacji. na poczatku sezonu prezentuje wysoką forme. o mały włos a byłoby pierwsze pole startowe a pamiętajmy ze miał tylko na dwa okrążenia mniej paliwa od hamiltona który jeżdzi szybszym bolidem. świadczy to o tym że kubica może jechac naprawde szybkim tempem. jeśli nie bedzie przykrych niespodzianek w czasie wyscigu to rober może powalczyć z każdym o najwyższe pozycje

  • 42. Page
    • 2008-03-19 12:17:52
    • *.lama.net.pl

    Wiliams zaprezentował się całkiem nieźle w tym sezonie. BMW będzie miało konkurenta w walce o 3 miejsce, chociaż niewykluczam Toyoty

  • 43. piotrek74
    • 2008-03-19 14:50:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    4apa - masz rację .ciekawi mnie jak z takim bolidem poradził by sobie Nick b

  • 44. piotrek74
    • 2008-03-19 15:09:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mario dobrze wie że Nick 1ego miejsca raczej nie zdobędzie (ponieważ jeździ zachowawczo )a Robert potrafi wycisnąć z bolidu 110% i dogonić MCL i Ferrari (jak bolid jest OK) lubi też ryzykować aby zdobyć choć jedno lepsze miejsce

  • 45. pawb1

    Słuchałem wypowiedzi Roberta po wyscigu i wyrażnie mówił że w drugiej części wyścigu jego silnik nie pracował tak jakby sobie tego życzył, momentami tracił trochę mocy no i dlatego zaczęli się do niego zbliżać kov. i hei. a tak na marginesie to żal mi Roberta bo widać że chłopak strasznie się stara ryzykuje ale ma trochę pecha, chyba cały tim bardziej przykłada się do maszyny haidfielda jak do Roberta.Mimo wszystko Robert w tym sezonie powinien pokazać na co go stać i czym prędzej zmienić tim najlepiej nz ferari lub mc.

  • 46. hot dog
    • 2008-03-19 15:57:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja mam pytanie czy gdzies oficjalnie zostalo napisane o problemie Kubicy z Silnikiem???Czy poki co slyszymy to tylko od niego.

  • 47. piotrek74
    • 2008-03-19 16:22:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    hot dog--- tylko od niego ponieważ Mario i całe BMW nie musiało się tłumaczyć dlaczego
    Robert tak spadł w czasie wyścigu po
    1 wszech obecny pech polaka (nie ma winnego)
    2 japończyk (który im bardzo pomógł )
    pomyśl co by było gdyby Robert kontynuował jazdę i jedno okrążenie przed metą nawalił bolid (było by to samo co z Ferrari teraz )

  • 48. 4apa
    • 2008-03-19 16:57:48
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Jeżeli chcecie poznać kondycję BMW to jeszcze był drugi bolid który ukończył GP!! Mianowicie po neutralizacji na 31 okrążeniu Heidfeld jechał za Kovalainenem do 44 okrążenia. Zapytam sie czy ktoś to sprawdził?Tankowali podobnie bo Heidfield na 21 a Kovalainen na 22. PRZEZ 13 OKRĄŻEŃ HEIDFELD TRZYMAŁ TEMPO KOVALAINENA W ODLEGŁOŚCI OK 1s - 1.5s!!! Mieli podobne czasy kółek! I takie moje spostrzeżenie:żeby nie
    dał sie wyprzedzić Rosbergowi i nie wlókł sie za nim do 21 kółka to była szansa żeby doktorek T sie jeszcze bardziej cieszył. Na 44 miał pit i brakowało 1s żeby wyjechał przed Hamiltonem. Pozdrawiam

  • 49. PrzemeQ
    • 2008-03-19 18:42:55
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    [...4apa...] mam nadzieje ze masz racje, bo to by znaczyło że BMW ma BARDZO konkurencyjny bolid, tylko wciąż martwą te zaskakująco niskie prędkości maksymalne. Ciężko wykorzystać szybki bolid kiedy utknie się za wolniejszym a wyprzedzić się nie da ...

  • 50. pawb1

    apropo prowadzących na polsacie stary zientarski niech idzie pilnować swojego syna zabójce , pirata drogowego ,chyba siedzi w poilsacie żeby zarobić na kolejną operację synka popaprańca!!!!!!!!!! jak bym go dorwał w swoje ręce to bym go poskładał.

  • 51. stefek
    • 2008-03-19 19:17:46
    • *.jaw.vectranet.pl

    przeciez haidfeld w gp australi byl 2 jak nie ma szans na walke w pierwszej trojce. Uwazam ze trzeba popracowac nad strategia na kazde gp

  • 52. 4apa
    • 2008-03-19 19:53:14
    • *.ssp.dialog.net.pl

    PrzemeQ to nie moja opinia tylko fakty, prześledź sobie wyścig od 30 okrążenia(polecam tu http://www.visionf1.com/). Co do Vmax to masz rację(słabiutko) ale podejrzewam, że kosztem siły docisku bo BMW miało rewelacyjne czasy w zakrętach. Jeżeli będą w stanie poprawić Vmax a siła docisku nie spadnie to może być drugi dobry wyścig dla BMW. Żeby
    Robert dysponował sprawnym technicznie bolidem to będzie się działo!!!

  • 53. Leeloo
    • 2008-03-19 21:29:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pawb1 pohamuj sie troche kolego !!

  • 54. pawb1

    Leeloo 300km. na godz. w centrum miasta , jedna osoba nieżyje, osoba ktura reklamuje bezbieczną jazdę,wiem może zbyt ostry komentaż ale konsekwencje muszą byc.

  • 55. hot dog
    • 2008-03-19 22:37:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niewazne ile jechal od Tego jest Sad!!! Ty nie jestes Sadem a juz jeden taki minister byl co rzucam oskarzenia kiedy chcial i na kogo chcial wystarczy... i Ty tez sie opanuj Macka czeka najrorsza Kara brzemie smierci przyjaciela i basta!!!

  • 56. japa1
    • 2008-03-20 21:01:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pawb1 Ty masz problemy z bania ze tak piszesz pomysl troche zanim jakas bzdure npiszesz nastepnym razem!!!!!!!

  • 57. lewusFIA
    • 2008-03-20 21:27:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pawb1, piszesz jakbyś był w tym samochodzie Zientarskiego i przywałił główką w betonową podporę wiaduktu, teraz nie pozostaje ci nic innego jak zatrudnić się w Polsacie i zarobić na własną operację...

  • 58. pawb1

    japa i lewus gęby na kłódke,kto sobie zasłużył na operację to ją ma i basta!!!!!!!!!!.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo