komentarze
  • 1. MaRcin84
    • 2008-03-17 19:44:41
    • *.adsl.inetia.pl

    Oby Ferrari tym razem nie zawiodło...

  • 2. Iceman_1
    • 2008-03-17 19:45:10
    • *.204.155.7

    Kimi jest mistrzowski!!!

  • 3. Novy
    • 2008-03-17 19:45:29
    • *.chello.pl

    Musza jeszcze chyba sporo popracowac nad bolidem

  • 4. kubica04
    • 2008-03-17 19:47:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie chyba tylko na pewno musza popracowac nad bolidem:)

  • 5. tomtdk
    • 2008-03-17 20:01:54
    • *.chello.pl

    problem z dostosowaniem silnikow do eku ma nie tylko Ferrari. niestety dla polskich kibicow . dadza rade, zycze powodzenia.

  • 6. Tvey
    • 2008-03-17 20:17:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i bardzo dobrze. Co z tego, że bolid szybki, jak ciągle sie psuje. Niech pracują i niech im sie uda. GP Australii kompletnie zawalone, Hamilton ma przewagę, McLaren też, więc jeśli Ferrari chce wygrać musi mieć niezawodne bolidy.

  • 7. Piotrek15
    • 2008-03-17 20:17:42
    • *.160.190.63

    Massy to mu chyba bylo żal komentowac :)

  • 8. Meyerr
    • 2008-03-17 20:31:22
    • *.toya.net.pl

    mysle ze Ferrari w malezji spisze sie juz znacznie lepiej

  • 9. ma-teo
    • 2008-03-17 20:39:20
    • *.org.pl

    Trzymam za nich kciuki. Zupełna kompromitacja w Australii... Oby było lepiej w kolejnym wyścigu!

  • 10. drage
    • 2008-03-17 22:34:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wszyscy mowia o ECU ze musza zrozumiec jego działanie, McLaren to wprowadzil i ma przewage

  • 11. daniel316
    • 2008-03-18 06:07:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aby wszystko bylo dobrzez z Ferrari. W końcu bez nich ta rywalizacja jest nudniejsza! Trzymam kciuki by im się udało!!!

  • 12. surelaw
    • 2008-03-18 09:22:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jednak ECU rzeczywiście daje przewagę mcllarenowi - ferrari ma teraz dużo do udowodnienia

  • 13. Jacu
    • 2008-03-18 11:21:49
    • *.profiline.pl

    ECU skonstruowali spece od Mclarena i Microsoftu (sic!! ;) ) wiec na 100% maja przewage bo latwiej im zaprogramowac odpowiednio urzadzonko - wkoncu zaloze sie ze testowali wszytko wlasnie na bolidach Maca. Pozatym juz glosy chodzily ze powstale Ecu pomimo zakazu stosowania TC i wspomagania hamowania silnikiemi oraz Lunch Control (wspomaganie startu) mozna programowac w sposob zblizajacy prace jednostki i skrzyni biegow / dyferencjalu do dzialania w sposob wielce zblizajacy trakcje bolidow do jazdy z tymi systemami. Zwlaszcza Heidfiled cos nabakiwal o lepszym systemie startu Mclarenow przy nizszych predkosciach obrotowych silnika - przy mniejszej mocy bez utraty przyczepnosci. Zapewne glownie o to chodzilo w wypowiedzi domenicaliego : "Możemy mieć trochę problemów ze zrozumieniem jego działania oraz ze sposobem integracji tego systemu z bolidem" :)

  • 14. Nikon92
    • 2008-03-18 16:17:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W obecnym sezonie niezawodność będzie najważniejsza. Martwi mnie jednak fakt iż kierowcy będą jeżdili spokojniej, by nie popełnić błędu.

  • 15. Jacu
    • 2008-03-19 15:41:07
    • *.profiline.pl

    nie martw sie nie beda jezdzili spokojniej wrecz przeciwnie czeka ich wiecej pracy za kolkiem i napewno bedzie bardziej widowiskowo.

  • 16. marcinsz
    • 2008-03-19 19:08:01
    • *.subscribers.sferia.net

    off-topic, ale newsa nie mogę znaleźć- przepraszam; Massa powiedzial o kontakcie z Coulthardem: The incident with Coulthard? I was on the inside and he closed the door on me, probably because he hadn't seen me. Our championship will have to start again in Malaysia...

  • 17. marcinsz
    • 2008-03-19 19:09:07
    • *.subscribers.sferia.net

    wierzę że spokojniejsza jazda przyniesie rezultat, a Ferrari dla mnie faworytem

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo