komentarze
  • 65. pawelz
    • 2008-03-15 14:08:49
    • *.subscribers.sferia.net

    ciekawe czy Robert wytrzyma presje
    bo było nie było presja na pewno jest raptem znaleźć sie tak wysoko
    a druga rzecz czy bolid wytrzyma
    ściskam kciuki żeby sie udało i żeby Robert objechał Luisa mam nadzieje na dobre drugie miejsce

  • 66. walerus
    • 2008-03-15 14:14:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    stawiam 2 pitki - jeden krótki przejazd na miękkich i dwa długie na twardych!

  • 67. antonek
    • 2008-03-15 14:17:01
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Robert p[okaż im na co cię stać mistrzu!!!!

  • 68. conrad30
    • 2008-03-15 14:32:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    preduto-jestem pewien ze wiekszosc pojedzie na 2 pit stopy. 2 przejazdy na twardych gumach i raz na miekkich. 95% na 3 pity? fantazja cie poniosla hahah!!!95% w F1 to 21 bolidow. Co najwyzej 50% pojedzie na 3 ale 4 to jest 5 kompletow opon bez przesady!!! To w bachrajnie gdzie jest 45 stopni beda jezdic na 7 pitow?litosci

  • 69. conrad30
    • 2008-03-15 14:34:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    preduto-a 95% ekip to wszystkie ekipy;)

  • 70. Kadet
    • 2008-03-15 14:40:59
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Skoro nikt nie miał danych pod ręką, to trochę pogrzebałem w necie i z wyliczeń mi wyszło, że dla GP_Australii 30 do 40 kg paliwa ponad oparami z Q2 powinno wystarczeć na 10-13 kółek. Czyli raczej jest jasne, że czołówka zacznie na miękkich i po około 10 okrążeniach zjadą na zmianę opon. Zgadzam się tu z Walerusem, że będą tylko 2 stpoy, bo nie po to BMW ćwiczyło długie przejazdy z bełnym bakiem, a Kubica nie po to jeżdzi jak robot, żeby marnować czas na trzeci stop.

  • 71. conrad30
    • 2008-03-15 14:53:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kadet-nie wiem gdzie grzebales w tym necie,ale nie grzeb tam juz bo 40kg na 10 kolek to na 58 kolek by potrzebowali 240 kg paliwa-niema takiej mozliwosci

  • 72. dziarmol
    • 2008-03-15 15:10:26
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-15 14:40:59 Kadet - przecież litry paliwa inaczej się mają do kilogramów, benzyna jest lżejsza . Bolid spala średnio 2,5 litra na okrążenie (różne są długości torów dlatego piszę średnio)więc twoje wyliczenia są trochę nie teges.poz.

  • 73. dziarmol
    • 2008-03-15 15:15:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-15 14:32:53 conrad30 -racja "preduto" gdyby tak miało byc to tak jak pisze conrad30 w Bahrajnie co kilometr musiała by stac buda z używanymi oponami .poz.obu.

  • 74. Cahir
    • 2008-03-15 15:41:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak tylko zobaczyłem w Q3 na live timeingu, ze robert uzyskuje najlepszy czas w 1 sektorze puls chyba do 150 mi podskoczył, a jak zobaczyłem ten uślizg przestałem oddychać. Co za emocje. Żeby tylko nie założyli mu miękkich opon na starcie bo z nimi nigdy nic nie wiadomo. Twarde opony, ładny start i deptanie pięt hamiltonowi, wtedy to on będzie pod presją i może zrobi jakiś błąd.

  • 75. NanaP
    • 2008-03-15 15:48:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trzymam kciuki za Roberta. Jestem pewna, że już na starcie wyprzedzi Hamiltona:-))

  • 76. Novy
    • 2008-03-15 16:02:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Spokojnie... bardzo sie ciesze z tego rezultatu ale przed nimi jeszcze wyscig. Oby bolid technicznie wtrzymal + dobra strategia i wtedy bedziemy swietowac :)

  • 77. PieroPL
    • 2008-03-15 16:03:38
    • *.chello.pl

    Cahir - właśnie na 100% ruszy na miękkich oponach, ponieważ one zużywają się najszybciej, a pierwszy pit stop będzie niedługo po starcie, także taka opcja jest najlepsza.
    Chciałbym, aby na starcie utrzymał 2 pozycje, moim zdaniem to byłby dobry start, zwazaja na to, że startuje z mniej korzystnej strony toru. HAM prawdopodobnie zajedzie mu droge po starcie aby wypuscic KOV... zobaczymy jak KUB to rozegra...

  • 78. tola
    • 2008-03-15 16:59:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja zaczęłam oglądać kwalifikacje od końcówki drugiej sesji! Zaraz po tym, jak dostałam informację, że KUB ustanowił podczas treningu rekord weekendu. Jak zobaczyłam, że w trzeciej sesji po pierwszym przejezdzie jest dopiero ósmy, aż zabolało. Pomyslalam, że nic sie nie zmieniło, że znowu jest tym bardziej dotankowanym, a HEI zespół ciągnie na czołowe pozycje. A tu proszę!! \ten drugi przejazd od momentu, gdy komentator powiedział, że jest rekord sektora, oglądałam na stojąco z telefonem w ręku, bo przeciez szczęściem trzeba się dzielić..CUDNIE! Ale pełen szacunek dla Hamiltona. Niezaleznie od tego, kto chce mu zaszkodzić, a kto pomóc, pokazuje gościu klasę niesamowitą. Nie wydaję mi sie, że Robertowi tak łatwo będzie go pokonać na starcie. Obawiam się dwóch rzeczy: brudnej strony toru i zmiany warunków pogodowych, które mogą zamieszać w ustawieniach bolidu.

  • 79. Kadet
    • 2008-03-15 17:20:56
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Jak chcecie to policzcie to za mnie, może coś sknociłem :: 0.75 KG / 1 L ; bolid spala (wg tego portalu) 75 L / 100 KM ; tor ma 5.3 KM :: To ile wam wyszło dla 30 KG?

  • 80. walerus
    • 2008-03-15 17:55:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    spoko loko BMW i sponon!!!

  • 81. bbc
    • 2008-03-15 18:54:32
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Do. M Theisen dzisiaj zaraz po zakonczeniu kwalifikacji powiedzial na RTL ze Robert jest nr. 1! w teamie, niemieckiemu korespondentowi ktory rozmawial z Herr Theisen, opadla szczeka jak to uslyszal. Widocznie nikt z niemcow nie myslal ze Polak moze byc przed Niemcem w niemieckim zespole.

  • 82. Marti
    • 2008-03-15 19:00:39
    • *.160.25.2

    bbc - oglądałam na RTL-u kwalifikację na żywo, widziałam wywiad z Theissenem, lecz napewno nie powiedział w nim, że Robert jest nr. 1 w teamie!!! Mario mówił, że bardzo się cieszy z osiągniętego rezultatu, lecz zdaje sobie sprawę, że gdyby nie błąd Roberta, to on i zespół zdobyliby pierwsze PP. Mówił jeszcze, że ostatnie okrężenie Heidfelda nie było optymalne. Nic nie mówił o podziale na role w swoim teamie!

  • 83. bbc
    • 2008-03-15 19:08:41
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Marti uslaszalem to w zaraz po tym, ze gdyby nie blad na 12 zakracie to Robert wygralby kwalifikacje i dodal ze jest pierwszy w teamie

  • 84. bbc
    • 2008-03-15 19:12:12
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Jest mozliwosc ze zle zrozumialem wypowiedz Do. M Theisen z powodow czysto jezykowych, ale uwazam ze mowie po niemiecku calkiem niezle.

  • 85. Marti
    • 2008-03-15 19:23:33
    • *.160.25.2

    bbc - ja śmiem twierdzić, że znam biegle ten język i moge tylko powtórzyć, że Theissen nic nie mówił kto jest w zespole numerem 1 (on nigdy nie wypowiedział czegoś takiego). Powiedział, że Robert byłby pierwszym kierowcą, który by zdobył PP, lecz napewno nie, że jest pierwszym w teamie.

  • 86. Marti
    • 2008-03-15 19:24:53
    • *.160.25.2

    errata: "...Robert byłby pierwszym kierowcą zespołu BMW-Sauber, który by zdobył PP..."

  • 87. pralat
    • 2008-03-15 20:11:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bomba!!!!! już zaczynam drżeć i nie przestanę do ostatniego okrążenia, czy czasem nie zechce się przytrafić Robertowi jakaś kupa na trasie... jeśli wszystko będzie ok - podium gwarantowane:)

  • 88. wodzu3211
    • 2008-03-15 20:39:52
    • *.ptvk.pl

    ROBERT liczymy na ciebie ;) i trzymamy kciuki

  • 89. leo_
    • 2008-03-15 21:14:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. A propos przeliczeń „paliwowych”:
    0,6 kg /1 km, to daje na okrążenie=5 km ok. 3 kg. Roznica miedzy Q2 i Q3 to na oko niecale 2 sek (to okolo 45 kg paliwa wiecej w Q3 niż Q2, przy zalozeniu 0,4 sek/10 kg paliwa). Zakladam, że jazda w Q2 na oparach to 10-15 kg (dla bolidów z ogona stawki może to być 5 kg paliwa- tak zakladam), czyli w Q3 15 kg paliwa + 45 kg = 60 kg. Jeśli na okrążenie 3kg to 60 kg starczy na ok. 20 okrążeń (realnie może być 17-21 okrążeń).
    2. Wydaje mi się, że Kubica rzeczywiście ma mniej paliwa niż Nick, ale raczej podobną ilość jak Hamilton.
    3. Podejrzewam, że BMW jest szybsze niż McLaren (przynajmniej w rękach Kubicy) – gdyby nie przeszarżował byłby 0,1-0,2 sek przed Ham.
    4. Ba, podejrzewam, że BMW jest szybsze nawet od Ferrari -jak spasi ustawienie i aero, a mam nadzieję, że będzie tak często.
    5. W wyścigu, więcej niż poprzednio, liczy się kierowca, i w ostatecznym rachunku ważny jest też czynnik wzajemnego zgrania się: kierowca/bolid. Moim zdaniem, czynnik ten będzie szczególnie korzystny w przypadku Robka i jego autka, wszak to w oparciu o jego relacje budowano nowy bolid, i wydaje się, że to jemu właśnie będzie najłatwiej opanować tego potwora. Czyżby było tu jakieś podobieństwo do relacji : Schumacher/ Ferrari ?

  • 90. obi216
    • 2008-03-15 21:16:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oczywiście , że Robert nie jest nr. 1 w BMW Sauber - bbc. Gorąco polecam dzisiejsze (t.j z 15:03:2008 ) wydanie Przeglądu Sportowego - gdzie zamieszczony jest obszerny artykuł na ten temat ( wywiad z Robertem i Nickiem ) Ocenę pozostawiam Tym , którzy przeczytają w/w artykuł. Podrówka dla Wszystkich

  • 91. obi216
    • 2008-03-15 21:18:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    OJ zamieszał Robert zamieszał - jak i zresztą całe BMW ;-) he he he

  • 92. Marti
    • 2008-03-15 21:55:58
    • *.160.25.2

    leo_ - za parę godzin się przekonamy ile mają na pokładzie paliwa poszczególni kierowcy :-). Odnośnie Twojego ostatniego zdania: to jest również moje ciche marzenie :-) generalnie to marzy mi się podobna era Kubica-Ferrari do tej Schumacher-Ferrari.... ;-) @ obi216 - dzięki za info, jutro muszę zakupić i nadrobić zaległosci ;-) pozdrówka

  • 93. obi216
    • 2008-03-15 22:05:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Naprawdę warto Marti :-)

  • 94. Marti
    • 2008-03-15 22:23:44
    • *.160.25.2

    Sprawdziłam już w necie, ale tam oczywiscie nie ma całego wywiadu, tylko mały fragment. Domyślam się, że chodzi Tobie, obi216, o wywiad, w którym Nick wypowiadział Robertowi walkę :-). Dziś po kwalifikacjach przyznał w wywiadzie na RTL-u, że Kubek generalnie lepiej sobie radzi z tegorocznym bolidem oraz brakiem kontroli trakcji niż on. To juz coś... takie Nick'owe oświadczenie he he he ;-)

  • 95. obi216
    • 2008-03-15 23:03:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Częściowo i o to - to i tak łaskawie he he he . Jednak to nie wszystko Marti :-) Ponadto do prasy (dzisiejszej " P.S." ) był dodatek p. tyt. ' Skarb Kibica' -poświęcony wyłącznie F1 :-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo