komentarze
  • 1. kempa007
    • 2008-03-06 20:48:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyli co 11 ;-)

  • 2. mardab
    • 2008-03-06 20:48:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja w pierwszej:P

  • 3. F1Masta
    • 2008-03-06 20:53:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moga byc pod koniec pierwszej(10,9 miejsce) hehe

  • 4. maka87-1991
    • 2008-03-06 21:21:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    super aguri-11 honda-10 force india 9 STR-8 toyota -7 red bull - 6 renault - 5 williams-4 bmw-3 mclaren-2 ferrari-1

  • 5. Nikon92
    • 2008-03-06 21:31:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    krok w przód :) ciekawe.... myśle ze sprawią ze walki na ''ogonie'' zyskają na wartości :) będzie więc zacięty bój Honda, Super Aguri, Toyota, Force India, STR

  • 6. Piotre_k
    • 2008-03-06 22:04:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pojawiły się doniesienia, że Honda wymienia prezesa (teamu F1? działu sportowego Hondy?) Yasuhiro Wadę. Po Australii ma przyjść ktoś nowy. "Trzymając się filozofii Hondy, która zachęca do rotacji pracowników w różnych obszarach działalności firmy, funkcję szefa Honda Motor Sports Division obejmie teraz Keita Muramatsu ." - mówi oficjalny komunikat. Zatrudnienie rok temu jako szefa działu aerodynamiki człowieka od motocykli było zgodne z powyższą maksymą. Widać, ze Honda niczego się nie nauczyła

  • 7. tom38
    • 2008-03-06 22:11:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Coś mi się wydaje, iż kilku Panów tak jakby Toyoty nie docenia ...

  • 8. walerus
    • 2008-03-06 22:13:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    super aguri i force india wezmą - z tolo roso - będzie problem....no z czym do ludu....?

  • 9. conrad30
    • 2008-03-06 22:36:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    manwe_hahahh- miejsce w drugiej dziesiatce-dobre;) zmiesciles sie na styk;) Pozdrawiam

  • 10. PrzemeQ
    • 2008-03-06 22:55:12
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    "Zatrudnienie rok temu jako szefa działu aerodynamiki człowieka od motocykli było zgodne z powyższą maksymą" to żart prawda ?

  • 11. Deryll
    • 2008-03-06 23:31:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja z małym pytaniem. czy na rosyjskim eurosporcie będzia transmisja z melbern?

  • 12. Piotre_k
    • 2008-03-07 06:23:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dlaczego żart? Przecież w połowie sezonu szef działu aero Hondy sam przyznał się do tego, że nie zna się na tym czym się zajmuje i porzebuje jakiegoś fachowca do pomocy, bo wcześniej zajmował się wyścigowymi motocyklami, a tam docisk aerodynamiczny nie jest wykorzystywany.

  • 13. Piotre_k
    • 2008-03-07 06:26:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli na tym ma polegać rotacja pracowników między działami firmy, to życzę Hondzie szczęścia w F1. Bo tylko na to może liczyć. Mam nadzieję, że autorytet Brawna będzie wystarczający, żeby to zmienić.

  • 14. dziarmol
    • 2008-03-07 08:56:30
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-06 23:31:23 Deryll -eurosport chyba w ogóle nie transmituje f1

  • 15. Peti
    • 2008-03-07 09:01:50
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę, że trochę dołujecie Honde w tych ocenach. Ja stawiam, że jednak Honda powalczy z Toyotą i Red Bulem - a napewno z Force India.

  • 16. PrzemeQ
    • 2008-03-07 09:19:54
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    [...Piotre_k...] no to teraz sie nie dziwie czemu tak słabo jeżdżą :/

  • 17. walerus
    • 2008-03-07 09:49:58
    • *.klingspor.pl

    Z Force India - może....

  • 18. pz0
    • 2008-03-07 10:02:41
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Co z SuperAguri? Dochodziły mnie słuchy, że mieli testować z Hondą w Jerez. Mam naprawdę wielkie obawy czy SuperAguri będzie jeździć pełny sezon. Zaczynam się obawiać czy w ogóle wystartują w Australii.

  • 19. conrad30
    • 2008-03-07 10:11:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mam nadzieje ze wystartuja nie tylko w Australii ale w pelnym cyklu. Szkoda by bylo gdyby nie...ale w kolejce PRODRIVE czeka.Zobaczymy

  • 20. pz0
    • 2008-03-07 11:24:46
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Na Prodrive możemy się nie doczekać. Już odłożyli debiut o przynajmniej rok, ale sami wspominali że nie wiedzą czy wogóle wystartują. Tam są problemy z bolidami klijenckimi. Prodrive chce jeździć furmankami prosto od McLarena i na silnikach od Mercedesa, a FIA nie chce ich dopuścić. Mi się też wydaje, że każdy powinien sam skonstruować bolid a nie jeździć na gotowcu kupionym od innych.

  • 21. conrad30
    • 2008-03-07 13:09:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Pz0-nie zapominaj ze zawsze jakos trzeba zaczac!!!! Red Bull-kupil Jaguar racing Toro Rosso- kupilo nadwozia minardi ktore wczesniej kupilo je od arrowsa force india to spyker i tak w kolko.Teamy prywatne musza miec jakas baze ktora zaczna ulepszac.Ja sie osobiscie nie dziwie Prodrive ze chca Mac`i bo chca mierzyc wysoko!Pozdrawiam

  • 22. conrad30
    • 2008-03-07 13:23:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    moga tez wziac budy maca a szlifierki nie koniecznie mietka.Mozna renault albo toyoty tez by bylo ok.

  • 23. tomtdk
    • 2008-03-07 15:01:53
    • *.chello.pl

    pz0.. moim zdaniem masz racje, takie podejscie Prodrive do tematu jest conajmniej zastanawiajace. I co powie na takie dzialanie np. Williams? I na przyklad BMW ktore pakuje grrrruba kase w budowe i rozwoj bolidu? Tez mogli kupic gotowca.

  • 24. tomtdk
    • 2008-03-07 15:03:30
    • *.chello.pl

    conrad30 Niech Prodrive kupi stajnie i sie sciga.

  • 25. pz0
    • 2008-03-08 10:26:32
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    conrad30 RedBull nie kupił bolidu od Jaguara, a kupił cały zespół. RedBull nie jeździ obecnie furmankami skonstruowanymi przez Jaguara tylko swoimi własnymi. ToroRoso z kolei obecnie bazuje na poprzednich konstrukcjach RedBulla jedynie dostosowuje je do obecnych przepisów, wprowadza jakieś lekkie modyfikacje. Prodrive natomiast nie planuje żadnych własnych konstrukcji. Oni chcą kupować tegoroczne bolidy od obecnie jeżdżącego teamu. Nie planują wnosić żadnego rozwoju. Po prostu planowali zrobić konkurencyjny zespół niskim kosztem. Co ma powiedzieć BMW. Kupili przeciętny zespół, wybudowali tunel, zainwestowali w potężny superkomputer, chłopaki zarywają nocki i tyrają na okrągło, wydają mnóstwo kasy, testują sprawdzają, kombinują z nowymi pomysłami, ryzykują nowatorskie rozwiązania trwa to latami byle się troszeczkę zbliżyć do takiego McLarena. A tu wchodzi taki Prodrive, który wydał o wiele mniejsze pieniądze, minimalny wysiłek, nic nowego nie wniósł i od ręki ma konkurencyjną bryczkę. To prowadzi do tego że McLaren ma cztery jednakowe bolidy na torze. Nie chodzi mi tu, że akurat McLaren, bo i cztery Ferrari, BMW czy Renault też by mi się nie podobało. Jak Prodrive chce koniecznie wejść to niech kupią SuperAguri i się wezmą za rozwój bolidu. Za parę lat zobaczylibyśmy co Prodrive jest warte.

  • 26. conrad30
    • 2008-03-08 11:05:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Teraz RED BULL lata swoimi ale zaczynali od jaguara i nie mow mi ze nie bo to wiem napewno. To po pierwsze a po drugie mac sprzedalby tegoroczna konstrukcje ale w przyszlym sezonie. nie mowie ze to w porzadku,ale jest nadzieja ze ktos zabawi wiecej niz jeden sezon w F1.Mysle ze te bolidy bylyby sprzedawane w takiej spec. ze moze byliby w polowie stawki.MOZE!!! Nie sadzisz ze dawaliby im najnowsze rozwiazania.Zreszta z takich teamow ktore naprawde zrobily wszystko same zostal Williams.ktory i tak wszpolpracowal z takimi teamami fabrycznymi jak Ford Honda Supertec judd czy BMW. Nikt nie robi nic sam

  • 27. conrad30
    • 2008-03-08 12:23:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Pz0-rozumiem o co Ci chodzi bo gdybym byl wlascicielem SA to tez bym sie wsciekl,ale ja sie wypowiadam z punktu widzenia kibica. im wiecej konkurencyjnych bolidow tym lepiej.Tych na koncu pokazuja tylko przy crashach lub dublach,a fajnie by bylo by jak kiedys mozna bylo ogladac 6 osobowe grupki wyprzedzajace sie co chwile niz po 6 kolkach kazdy jedzie sam. Za rok przeciez bolid MP23 nie bedzie juz tak nowoczesna konstrukcja.

  • 28. pz0
    • 2008-03-10 09:36:15
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    conrad30 ale o to chodzi że Prodrive miało jeździć w tym sezonie bolidem MP4-23, czyli tegoroczną konstrukcją Makówki. To może doprowadzić do tego że na torze zobaczymy 22 bolidy MP4-23, byłoby ciasno i konkurencyjnie, ale nie o to chodzi. Już standardowe ECU i unifikacja opon jest dla mnie przegięciem. Jaki teraz masz rozwój opon? Bridgestone jest zadowolone i zmiana na ten sezon to dołożenie białego paska na deszczowych.

  • 29. conrad30
    • 2008-03-10 11:13:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Pz0-ale ja nigdy nie bylem za tym by zamrazac jakikolwiek rozwoj.Ja uwazam ze ograniczyc koszty w F1 mozna na 1000sposobow,ale napewno nie przez zamrazanie czegokolwiek. O SECU nigdy nie wypowiedzialem sie z aprobata a monopol oponiarski to dla mnie najwieksza porazka ostatnich lat i nie dziwie sie ze Michelinki podziekowaly za wspolprace temu niesprawiedliwemu i zapyzialemu swiatkowi F1 w ktorym niestety jestem nieszczesliwie zakochany!A jesli szukasz sprawiedliwosci to musisz wiedziec ze ciezko ja znalezc w F1!

  • 30. conrad30
    • 2008-03-10 11:31:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    tam wyzej maly blad Toro Rosso w 2006 kupilo minardi ale jezdzili na przebudowanych jagach po red bullu z 2005 bo red bull mial juz swoja bude a nadwozia minardi kupilo super aguri .SORKI

  • 31. pz0
    • 2008-03-10 13:07:42
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Taka jest polityka ToroRoso że jeżdżą na zeszłorocznych RedBullach. Polityka Prodrive to jeździć na tegorocznych Makówkach i FIA na to się nie zgadza. Chyba jedna z nielicznych decyzji FIA do której się przychylam. Jak koniecznie Prodrive chce kupować bolidy to zeszłoroczne, a nie tegoroczne.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo