komentarze
  • 34. lewusFIA
    • 2008-03-04 19:26:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trochę bez sensu, jeśli już to można by spróbować wprowadzić punktację wzorując się na tenisie lub skokach narciarskich. Kierowcy startowaliby wg. rankingu. Pierwsze GP wyłania taki ranking, puntacja od 22 pkt za pierwsze miejsce 1 za ostatnie, następne GP bez kwalifikacji, rozgrzewka a potem start wg. rankingu. To mogłoby być znacznie ciekawsze niż propozycje Briatore, albo nic nie zmieniać, no może poza dowolnym tankowaniem, niech każdy tankuje wg. własnego uznania.

  • 35. kszyh21
    • 2008-03-04 19:54:28
    • *.adsl.inetia.pl

    slicki + mniejszy docisk powynny pomoc.. btw kiedys zastanawialem sie co by bylo jakby kazdy team mial 3 bolidy

  • 36. Z.Stardust
    • 2008-03-04 19:59:56
    • *.infonetsc.pl

    już wiem Flavio: bedzięsz dawał sygnał do startu pistoletem. po strzale oni bedą musieli najpier przebiec całe okrążenie a po drodze jeszcze oddać 5 strzałów do tarczy z pozycji leżącej. potem dobiegają do bolidów, w pośpiechu zapinają pasy i w droge po zwycięstowo...

  • 37. Z.Stardust
    • 2008-03-04 20:00:37
    • *.infonetsc.pl

    ale by było widowiskowo.... zapomniałem dodać

  • 38. holyjoe
    • 2008-03-04 21:36:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Polecam artykuł z F1 Racing w temacie zmian.
    Moja propozycja jest taka-możeby część zawodników,dajmy na to połowa stawki, jechała w całkiem przeciwną stronę? Durne, wiem ale nic do łba mi nie przychodzi...

  • 39. walerus
    • 2008-03-04 22:24:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tym najlepszym polać benzynę z białym proszkiem i już będzie po równo...

  • 40. gruzin333
    • 2008-03-04 22:27:49
    • *.gprs.plus.pl

    Durny pomysł... Sensowniejszym już by chyba było losowanie pozycji startowych, bez kwalifikacji... Ale to też durne i idiotyczne, i poronione... Ja tam jakoś nie narzekam na brak emocji w F1... Po co mieszać? Niech zostanie jak jest !!!

  • 41. holyjoe
    • 2008-03-04 22:45:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mam na myśli nr F1Racing z lutego 08. Wiem <gruzin333> że durny pomysł ale też nie błysnąłeś;)Chociaż przyznaje, że moja koncepcja jest chyba najdurniejsza z możliwych. Dla mnie też obecna sytuacja z "atrakcyjnością" GP jest ok. No i w sumie to fajnie, że zmienili zasady w Q3.

  • 42. dragomirov
    • 2008-03-04 22:47:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A ja uważam, że można by było uatrakcyjnić f1. Gdyby za sprint dawali np. 30 pkt a za wyścig główny 20pkt. to by się teamy zastanawiały czy powalczyć o 30 pkt w sprincie i spróbować zdobyć 20pkt w wyścigu głównym. No bo, gdyby nie chcieli być najszybsi w sprincie to nie mieli by szansy na zdobycie wielu punktów, które zadecydują o zwycięstwie. No co, nie dobre?

  • 43. PETRONAS ![RK]!
    • 2008-03-04 23:09:12
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widze że kazdy myśli nad ty żeby kierowcy lepsi starowali z gorszych pozycji,większe emocje dałby dodatkowy balast...(jak ktoś nie wie o co chodzi to np.:kilka kg obciążenia bolidu w następnych wyścigach za zdobycie poszczególnej pozycji było by super)!!!!!!!

  • 44. holyjoe
    • 2008-03-04 23:09:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Też czytałem o tej kwestii co by punkty mieli przyznawać również za najszybszy czas okrążenia, tyle, że nie wiem czy brali by pod uwagę sesję kwalifikacji czy sam tylko wyścig. Nie pamiętam również kwestii ilości przyznawanych za to punktów...Raczej nie był to tak duży rozrzut jak napisał <dragomirov> ale jakieś punkciki zdobyć można by było...Nie jest to tak do końca głupia sprawa, co nie?

  • 45. s_4
    • 2008-03-05 08:28:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A może lepiej byłoby losować pozycje w kwalifikacjach...

  • 46. s_4
    • 2008-03-05 08:29:24
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zle to powiedzialem, losowanie pozycji startowej zamiast kwalifikacji

  • 47. s_4
    • 2008-03-05 08:31:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ewentualnie mozna by zrobić jeszcze jedną impreze w sezonie - czyli wyścig na 1/4 mili albo na 1 mile... ale liczyła by się ona punktacji generalnej tak samo jak GP...

  • 48. conrad30
    • 2008-03-05 09:25:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Borg-obejrzyj inne serie to bedziesz wiedzial o co chodzi.W kwalifikacjach kazdy jedzie jak najszybciej by wystartowac w sprincie z pole position a ten ktory w sprincie zebral najwieksza liczbe punktow(ktore sie licza do punktacji mistrzostw)startuje z ostatniego pola w wyscigu glownym.Moim skromnym zdaniem fajnie by bylo zobaczyc troche walki na torze,wiec uwarzam ze to dory pomysl.Lepsze to niz kazdy bolid oddzielnie i co chwile niebieska flaga.Pamietajmy o tym ze zawodnik ktory startuje z pierwszej lini jest tylko troszke gorszy od tego za soba,a to moze byc ciekawa walka.W tym sezonie niema TC wiec przypomnimy sobie(mam nadzieje) o katapultowych startach wzgledem konkurencji-start bedzie bardzo wazny i nie koniecznie szybciej beda startowaly bolidy z przodu stawki.

  • 49. walerus
    • 2008-03-05 09:32:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    i seria kilku kolejnych imprez F1 - wyścig na najszybszą prostą na lotnisku, F1 Syberia Tour po zamarzniętym jeziorze, F1 lotniskowiec tour - wyścig na lotniskowcu, F1 mosty na kilku mostach dużej metropolii, F1 air show - wyścigi na powieszanje balonami platformie, F1 hop tour - z podskokami na górkach, F1 coś tam show........;-)

  • 50. walerus
    • 2008-03-05 09:33:14
    • *.klingspor.pl

    aż chce się napisać - daj se siana chłopie i zostaw F1 taką jak jest - królową sportów wyścigowych!

  • 51. PrzemeQ
    • 2008-03-05 10:41:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    [...Z.Stardust...] "już wiem Flavio: bedzięsz dawał sygnał do startu pistoletem. po strzale oni bedą musieli najpier przebiec całe okrążenie a po drodze jeszcze oddać 5 strzałów do tarczy z pozycji leżącej. potem dobiegają do bolidów, w pośpiechu zapinają pasy i w droge po zwycięstowo..." hahaahahahhaha popłakałem się, świetne , dzięki :D. Idealnie to skomentowałeś, nic dodać nic ująć. Moim zdaniem GP powinny być rozgrywane tak jak jest teraz. Jedyne niech wprowadza jeszcze sliki i bedzie ok.

  • 52. dragomirov
    • 2008-03-05 10:44:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    walerus, to Flavio chce zmieniać ten sport, nie my. A jeśli tak to, sobie snujemy dywagacje co mogłoby uatrakcyjnić w naszym mniemaniu, ale tek żeby nie zrobić z tego sportu szopki noworocznej.

  • 53. MarK
    • 2008-03-05 11:46:44
    • *.gprs.plus.pl

    Eheheh już widzę jak Raikkonen specjalnie spieszy się na qualu, żeby zdobyć ostatnie miejsce na starcie ;D .

  • 54. RowerKibica
    • 2008-03-05 11:58:42
    • *.ols.vectranet.pl

    A gdyby nikt nie wyjechał na tor podczas kwalifikacj( to recepta na ostatnie-pierwsze miejsce) i to co, wszyscy startowaliby z tego samego pola strtowego?

  • 55. dziarmol
    • 2008-03-05 12:37:00
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-05 11:58:42 RowerKibica-w tej sytuacji liczy się wynik ostatniego gp. (chyba) tylko Lewis Hamilton zawsze pierwsze pole startowe poz.

  • 56. walerus
    • 2008-03-05 13:23:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Hamilton pędzi na PP nie zważając na regulamin - w końcu to regulamin dostosuje się do niego - a nie odwrotnie....

  • 57. adin
    • 2008-03-05 13:50:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nawet nie glupi pomysl z tym odwróceniem stawki na starcie,choc kompletnie nie potrzebny :)

  • 58. Marti
    • 2008-03-05 16:12:14
    • *.160.25.2

    Charakterystyczny Flavio=charakterystyczne pomysły :-). Nie zgodzę się z jego opinią, że wyścigi F1 są za długie (są w sam raz) i przewidywalne (co za bzdura).

  • 59. walerus
    • 2008-03-05 16:31:51
    • *.klingspor.pl

    szczególnie w odniesieniu do Roberta są b. nieprzewidywalne.....

  • 60. dziarmol
    • 2008-03-05 17:00:23
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-05 13:23:58 walerus- tak samo jak Chuck Norris w opowieści o zegarku poz.

  • 61. renault f1
    • 2008-03-05 17:17:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no no ale to nie wypali :-)

  • 62. walerus
    • 2008-03-05 20:33:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ;-)

  • 63. pralat
    • 2008-03-05 21:22:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kwalifikacje jednego okrążenia odpowiadały mi dużo bardziej, jako że nie specjalnie fascynuje mnie walka w boksie, podobnie byłem zwolennikiem niedotankowywania podczas wyścigu, pomysł Flavia uważam za poroniony, choć sam nie wiem co mogłoby być skutecznym pomysłem na uatrakcyjnienie gp...

  • 64. dziarmol
    • 2008-03-06 20:18:13
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Panie i Pany Formula1 jest atrakcyjna i basta


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo