komentarze
  • 36. Raczej27
    • 2008-02-29 15:59:24
    • *.de.ibm.com

    Panowie i Panie - jeszcze 2 tyg i wszystko będzie wiadomo, juz nie ma co się emocjonowac ,spekulacje są fajne ale duzo nie wnosza w tym momencie , jakby nie chcieli nic ujawnic podczas testów to do 1wszego i tak niczego sie nie dowiemy

  • 37. conrad30
    • 2008-02-29 16:50:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    lewusFIA-jazde na pelnych obrotach silnika na prostej drodze to sobie moga potestowac na mega nowoczesnej hamowni a nie na pasie lotniska.Wytrzymalosc silnika na torze sie sprawdza na zakretach gdzie przeciazenie potrafi np.zabrac olej do boku silnika a brak smarowania w tak wykreconym silniku jest smiercionosny.I jeszcze takie tam ale teraz nie mam czasu;)Pozdrawiam

  • 38. _Tom3k_
    • 2008-02-29 16:57:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P: W jakich sytuacjach jeden z was działa na nerwy drugiemu ?

    NH: Kiedy Robert jest szybszy ode mnie, ale to chyba oczywiste, czyż nie?

    RK: Nie chciałbym być w sytuacji kiedy nie mam dobrych stosunków z kolegą z zespołu, na szczęście Nick i ja dogadujemy się bardzo dobrze.

  • 39. _Tom3k_
    • 2008-02-29 16:58:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jedno zaprzecza drugiemu

  • 40. conrad30
    • 2008-02-29 17:03:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    _Tom3k_Zle zrozumiales!!!!!Oni mowili o swoich stosunkach i Nick sie wkurza jak Robert dochodzi wczesniej a Robert nie lubi zlych stosunkow z Nickiem;)

  • 41. shav
    • 2008-02-29 17:05:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zet075 - ukrywanie osiągów ma na celu uniemożliwnienie szybszego rozwoju innym zespołom... Jeżeli takie BMW nowym boliem w ktorym jak wiadomo ma wiele innowacyjnych rozwiązań by było najlepsze to przez reszte przerwy inne zespoly by czerpały wzorzec z bmw i przez kilka miesięcy zrobili bolidy być może o wiele szybsze od bmw... a tak nie wiadomo czy bmw jest mocne, czy oplaca sie kopiować ich pomysły, no i nawet jeśli sie oplaca maja o wiele czasu mniej na przeanalizowanie bolidu BMW.

  • 42. Piotre_k
    • 2008-02-29 17:06:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    _Tom3k_: naprawdę uważasz, że nick mówił w 100% serio?

  • 43. Piotre_k
    • 2008-02-29 17:06:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    >Nick<

  • 44. PETRONAS ![RK]!
    • 2008-02-29 17:47:16
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ''BMW Power''-ja w to wierze a wy ???

  • 45. brynas
    • 2008-02-29 18:16:59
    • Blokada
    • *.elpos.net

    jest juz program polsatu sport i sa treningi oprucz drugiego mam nadzieje ze jeszcze sie to zmieni :(

  • 46. arek.jan
    • 2008-02-29 18:23:33
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    <Kubica F1 2008> taki program ma być w niedzielę na Polsacie Sport o 16:35

  • 47. brynas
    • 2008-02-29 18:37:54
    • Blokada
    • *.elpos.net

    ten program juz byl w ostatnia sobote.rozmawia z nim dziennikarz jak byl robert w warszawie.i jest troche fragmetow wyscigow i trwa to wszystko 20 minut .

  • 48. brynas
    • 2008-02-29 18:39:31
    • Blokada
    • *.elpos.net

    ciekawe kto teraz bedzie prowadzic studio przed wyscigiem?

  • 49. arek.jan
    • 2008-02-29 18:45:08
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kogoś będą musieli znaleźć bo nie ma szans dojść do siebie w tak krótkim czasie, tylko co z ojcem Maćka czy da rade?

  • 50. madzia21021992
    • 2008-02-29 19:39:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ja wierze w morzliwosci Roberta! ale on tez jest czlowiekiem teskni za swoja rodzina!
    mysle ze to bedzie dobry czas dla BMW! ciekaw czy skrzynia biegow wytrzyma taki wyscig?

  • 51. Marti
    • 2008-02-29 19:40:41
    • *.160.25.2

    Obaj kierowcy wypowiadają się bardzo optymistycznie przed nowym sezonem. Nieco mnie to uspokaja, lecz czy będą w stanie osiagnąć wytyczone cele? Wkrótce się przekonamy. Całą zimę śledziłam posty Rogera Benoit, który przez cały ten okres twierdził, że BMW blefuje podczas testów i nie odkrywa wszystkich kart (świadczyć o tym miały również ich samotne testy w Walencji). Poza tym Benoit (podobnie jak Alonso) twierdzi, że BMW podczas zimowych jazd zawsze było zatankowane po sam korek. Ten pan co prawda ma "niezłe" wtyki w tym teamie, lecz jak widać, sam nie potrafi określić, gdzie obecnie znajduje się zespół Kubicy i na ile realne są w tym roku ich cele. We wczorajszym swoim poście pod zdjęciem Roberta i Nicka napisał: "Wiedzą więcej, niż mówią - czy pierwsza wygrana jest tylko marzeniem?" Ten cytat świadczy o tym, że on też do końca nie jest pewny formy BMW i za 2 tygodnie, podobnie jak my, albo będzie mile zaskoczony, albo (niestety) bardzo rozczarowany... Jeśli ktoś znajdzie coś o tych testach na Menorce, to dajcie znać.

  • 52. obi216
    • 2008-02-29 19:57:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli jest tak jak piszesz Marti - to tylko należy się cieszyć. I faktycznie 16-03-2008 da nam odpowiedź....Pozdrówka

  • 53. Marti
    • 2008-02-29 20:05:21
    • *.160.25.2

    Mam nadzieję, że tak jak w zeszłym roku będzie chat z Benoit przed rozpoczęciem sezonu, trzeba by go jeszcze troszke podpytać ;-). Pozdrówka obi216 .

  • 54. reikorp
    • 2008-02-29 21:17:59
    • *.gprs.plus.pl

    Co prawda czy to były testy, czy treningi, to BMW Sauber niemal zawsze pokazywało dużo gorsze czasy niż mogli osiągać. Ale żeby aż tak się maskować jak w tym roku?:P No i trzeba sobie zadać pytanie jaki jest cel w ukrywaniu swoich wyników... Jak dla satysfakcja z zaskoczenia rywali to żaden powód, ominięcie zainteresowania mediów i tym samym zmniejszenie presji już bardziej. Ale żeby na tyle robić wszystkich w ciula? Ja tu sobie spokojnie poczekam jeszcze kilka dni, ale zawyrokować coś wkrótce muszę:)

  • 55. reikorp
    • 2008-02-29 21:21:09
    • *.gprs.plus.pl

    Jak dla mnie*- miało być.

  • 56. borgolot
    • 2008-02-29 22:06:28
    • *.net

    A ja z innej beczki... Cały okres między sezonami trenowali, ćwiczyli, testowali, troszkę odpoczywali z rodziną. A gdzie tu miejsce na alkochol szaleństwo , seks i rock'n'roll, czyli to, co F1 towarzyszyło od zawsze. Czyżby kierowcy F1 zamieniali się w maszyny?

  • 57. dragomirov
    • 2008-02-29 22:17:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja po prostu myślę, że nie wolno im pisać takich, rzeczy. To są idole, muszą być klarowni. Co nie pamiętacie jak Raikkonen zachlany wypadł z własnego jachtu.

  • 58. dziarmol
    • 2008-02-29 23:55:54
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-02-29 21:17:59 reikorp-szpiegostwo przemysłowe kwitnie szczególnie w f1 ,a tak testują słabiutko nikt się nimi nie interesuje a tu<15.03.08 albert park kwalifikacje pole position np.16.03.08 pierwszy raz pierwsze miejsce > to dopiero szok tak bym chciał i tak byc powinno poz.:-}

  • 59. Pa_jonk
    • 2008-03-01 10:10:16
    • *.generacja.pl

    Bedzie pudlo w 1 gp

  • 60. tomtdk
    • 2008-03-01 12:41:29
    • *.chello.pl

    witam. Z tym tankowaniem pod korek to moze byc cos na rzeczy. Tak mysle. Chociaz byloby ciekawiej zeby Willi czy reno byli blizej bmw.

  • 61. dragomirov
    • 2008-03-01 13:50:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    to co napisał RowerKibica ma sens, lepiej żeby nie pokazywać za dużo, bo zawsze taki zespół ja ferrari lub mclaren mogą "zmusić" FIA do zakazania pewnych rozwiązań gdyby okazały się nie korzystne dla pewnych zespołów. Rączka rączkę myje.

  • 62. lewusFIA
    • 2008-03-01 14:18:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Te powyższe przypuszczenia odnośnie "rogów" nie są takie bezpodstawne, znając "możliwości", stronniczość i determinację FIA. @ conrad30: być może masz rację, jednak wydaje mi się, że jest niemożliwe by silniki nie były odpowiednio zabezpieczone przed taką sytuacją. Hamownia to masa testów i prób, ale ich potwierdzenie zawsze odbywa się na torze, lub np. pasie lotniska.

  • 63. bartek_s
    • 2008-03-01 15:35:16
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mart: mnie doszły plotki z paddocku, które mówiły, że gdy inne zespoły testowały długie przejazdy mieli w bakach około 50 kg paliwa, BMW w tym czasie miało 70kg....

  • 64. 4apa
    • 2008-03-01 18:09:35
    • *.lubin.dialog.net.pl

    bartek_s: to nie plotki tylko opinia Fernando Alonso. W wywiadzie powiedział:&#8222;Są bardzo szybcy z dużą ilością paliwa. Czasami patrzysz na czasy, i widzisz, co zrobili podczas długich przejazdów, 25 czy 30 okrążeń. To jest 60 lub 70 kilogramów paliwa. Zaskoczyli mnie najbardziej na dwóch czy trzech ostatnich testach.&#8221;
    Poza tym zostaje jeszcze sprawa dymiących jednostek napędowych(takie objawy mają nierozgrzane zakatowane silniki). Wynika z tego, że testowali wytrzymałość silników i skrzyń, więc nie mogli ograniczać obrotów tylko wyciskać max przy dużym obciążeniu. Za 15 dni się przekonamy, co potrafi bolid BMW a na razie wiemy, że z niezawodnością jest całkiem dobrze. Pozdrawiam

  • 65. dragomirov
    • 2008-03-02 18:20:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    serce rośnie po takich informacjach.

  • 66. pz0
    • 2008-03-03 09:44:04
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Ale jednak z tym ściemnianiem BMW odniosło sukces medialny. O Ferrari mówi się że są z innej bajki, o Renault że cienkie, o Williamsie że zaskoczenia, a o BMW że nic nie wiadomo. Pełno spekulacji na ich temat, a to jest sukces medialny. Nie ważne jak mówić byle o nich mówić. Myślę że Samo BMW nie bardzo wie w jakim miejscu jest obecnie ich bolid, sami nie wiedzą na co ich stać i stąd to ściemnianie. W każdym razie nie chcę żeby było tak jak w tamtym roku: McLaren-Ferrari, dziura, BMW, dziura, renault, dziura itd. Albo niech BMW dogoni Ferrari i McLarena, albo niech zostanie dogonione przez Renault, Williamsa, RedBulla i może Toyotę.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo