komentarze
  • 1. renault f1
    • 2008-01-28 17:05:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    vettel coraz lepszy :-)

  • 2. quick B
    • 2008-01-28 17:35:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Vettel pociska chyba jakąś ciemnote.

  • 3. TOTTI
    • 2008-01-28 17:39:39
    • *.232.255.155

    quick B - A skad ta pewnosc?

    Wedlug mnie Vettel wcale nie jest gorszy od Kubicy obaj skonczyli debiutancki wyscig w punktowanej "8" i to przy podobnych miejscach, Robert 7, Vettel 8, kiedy Sebek jeszcze byl w BMW a Kubice zapewne kazdy pamieta zdyskwalifikowali.

  • 4. quick B
    • 2008-01-28 17:42:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie mówi przecież ze jest cienki wręcz przeciwnie to zawodnik z przyszłością tylko chodziło o to co mówił o bolidzie.

  • 5. pz0
    • 2008-01-28 17:47:49
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    skoro STR2 daje przewagę to po co budować STR3?

  • 6. quick B
    • 2008-01-28 17:53:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobre pytanie.

  • 7. Piotre_k
    • 2008-01-28 19:34:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Znaczy nie zdążyli z STR3 na rozpoczęcie sezonu i muszą jeździć tym co mają. A kiedy inne zespoły rozwiążą już drobne problemy ze swoimi bolidami oni będą się męczyć z dopracowywaniem STR3.

  • 8. Morte
    • 2008-01-28 21:19:01
    • *.gorzow.mm.pl

    Omg w 2003 roku bodajże przez pierwsze wyścigi Ferrari jeździło w wersji 2002 ...TOTTI tak tylko, że Vettel jechał w znacznie lepszym bolidzie, niż Robert w 2006 roku.

  • 9. obi216
    • 2008-01-28 21:51:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tą niezawodnością , to chyba należałoby się zgodzić z Vettelem . Bolid Toro Rosso w końcówce sezonu dał pewnego rodzaju popis swoich możliwości i niezawodności ( jak na tą klasyfikacje ) - zaskakujac tym samym światek F1 , jak i rzesze kibiców. W przejściowym tj. zmodernizowanym bolidzie przystąpią do sezonu 2008 z mniejsza liczbą zagadek , niż pozostałe zespoły. Stąd to twierdzenie Sebastiana V. - wydaje mi się uzasadnione .

  • 10. obi216
    • 2008-01-28 21:52:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    # klasyfikację # -oczywiście

  • 11. reikorp
    • 2008-01-28 22:44:50
    • *.gprs.plus.pl

    Vettel musi sporo jeszcze pojeździć, żeby mądrze mówić o technicznej stronie:) W ogóle wszyscy powinni pamiętać, że bolid zmienia się płynnie (porównajcie F1.o7 z prezentacji i "ten sam" model w Brazylii). A że kilka miechów nie widzieliśmy postępu prac na torze, to się dziwimy. Dlatego takie rozumowanie Vettela wydaje się być nielogiczne:) weźmy taki brak TC. Problem ze zniesieniem kontroli może mieć raczej Toro Rosso, które musi dostosować stary bolid, niż inni, którzy nowy bolid budują od razu pod kątem wymaganych zmian. Kto zagwarantuje, że powiększone sekcje boczne wokół kasku kierowcy nie spowodują przegrzewania się silnika? A jeśli tak, to trzeba zmienić sporą część konstrukcji (stworzyć nowe auto) i wychodzi na to samo. Tak jak mówię, przejście z modelu 'o7 na 'o8 jest płynne i w ogóle nie wierzę w żadne wersje B, gdyż jest to nąsęsę:)

  • 12. obi216
    • 2008-01-28 22:56:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Problem ze zniesieniem TC bedą mieli na początku raczej wszyscy - nie tylko Toro Rosso..........

  • 13. Kazik
    • 2008-01-28 23:49:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W sumie to dobrze sobie radził w Walencji (stary bolid).

  • 14. Kazik
    • 2008-01-29 00:12:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę,że młody Sebastian jest utalentowanym kierowcą.

  • 15. walerus
    • 2008-01-29 08:36:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Vetel kierowcą jest dobrym - a z bolidem puszcza ściemę - bo przecież przewaga psychologiczna, sponsorzy i takie tam....

  • 16. Morte
    • 2008-01-29 09:16:09
    • *.gorzow.mm.pl

    reikorp prawda prawda prawda. Wszystko co trzeba zawarte ;) Jedno co mnie ciekawi to to, iż w czasie sezonu Gerhard Berger szef Toro Roso powiedział, że mają najmniejszy lub plasujący się przed Spykerem budżet. Jeżeli tak to rozwijanie STR2B - 2 bolidy + tworzenie STR3 jest bardzo kosztowne. Jeżeli wystąpią jakiekolwiek problemy w kwestii przystosowania STR2B do braku TC to na gwałt będą musieli przyśpieszać prace nad STR3 co na końcu może zaowocować kolejnymi problemami z jakimiś niedopatrzeniami. walerus wiesz to norma każdy przed sezonem, a szczególnie teamy z "dołu" któży nie mają swojego dopływu kasy (SF - Ferrari , McLaren - Mercedez , BMW Sauber - BMW itd. ) muszą poszukiwać sponsorów. I mówienie o szybkim rozwoju, dobrych humorach w zespole, o perspektywach na lata może pozwolić na pozyskanie kolejnych sposorów co niesie za sobą zastrzyk gotówki dla teamu :)

  • 17. walerus
    • 2008-01-29 10:12:26
    • *.klingspor.pl

    amen

  • 18. przesio
    • 2008-01-29 17:35:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to przynosi i wady i zalety. Moze ten bolid jest dobry jak w sezonie 2007 a moze juz zespoly zrobily krok do przodu i nowy bolid jest lepszy niz toro rosso . Wszystko okaze sie w praniu jeszcze ponad 40 dni :(

  • 19. reikorp
    • 2008-01-29 21:48:02
    • *.gprs.plus.pl

    Hehehe. loool

  • 20. pz0
    • 2008-01-30 09:44:21
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Przede wszystkim STR3 to poprawiony RedBull z 2007. Ta konstrukcja RedBulla była dobra i ten cały ''nowy'' STR3 to RB3 przystosowany do nowych przepisów. Mogą być groźni w tym roku, zwłaszcza że RB3 w końcówce sezonu spisywał się coraz lepiej.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo