komentarze
  • 1. kosola
    • 2007-11-10 12:53:55
    • *.dip.t-dialin.net

    dobrze bedzie jesli to wszystko okaze sie prawda ...

  • 2. AndrzejOpolski
    • 2007-11-10 13:09:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brzmi przekonująco.

  • 3. rufus
    • 2007-11-10 13:44:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja im wierzę.

  • 4. Killer BMW
    • 2007-11-10 13:48:41
    • *.rm.polsl.pl

    Oswiadczenie sprawia wrazenie tlumaczenia sie w panice... zobaczymy co dalej?

  • 5. witek70
    • 2007-11-10 13:52:20
    • *.elektrosat.pl

    Ciekawe ile spraw jeszcze nie wyszło na jaw.
    pewnie wszyscy o wszystkich wiedzą, bo rotacji w ekipach nie brakuje...i każdy jakąs wiedzę przenosi do nowego zespołu..

  • 6. vitantonio
    • 2007-11-10 14:06:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Przypomnijcie sobie oświadczenia Rona na początku afery Mclaren - Ferrari. Brzmiały równie słodko.

  • 7. snaki
    • 2007-11-10 14:32:21
    • *.inet-siec.pl

    "Vitantonio" ale inżynierowie ferrari nie przeszli do McLarena. W tej sprawie jest inaczej Inżynierowie McLarena przeszli do Renówki i zabrali ze sobą wszystkie rzeczy a McLaren chce zrobić nazłość Alonso. I dlatego zrobili taki rozgłos wokół tej sprawy

  • 8. feomathar
    • 2007-11-10 14:45:38
    • *.opera-mini.net

    Chciałbym żeby to była prawda. Lubię ten zespół i szkoda by było żeby stał się drugim po McLarenie team'em z nadszarpniętą reputacją.

  • 9. AndrzejOpolski
    • 2007-11-10 15:07:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    snaki: piszesz, że inżynierowie zabrali ze sobą wszystkie rzeczy. Jeżeli tak zrobili to jest to działanie nielegalne. Renault w oświadczeniu potwierdza fakt udostępnienia tych materiałów przez byłego pracownika McLarena i w takim razie ten inżynier dopuścił się kradzieży a w momencie udostępnienia tych materiałów Renault także szpiegostwa.

  • 10. AndrzejOpolski
    • 2007-11-10 15:14:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najbardziej do całej sytuacji w F1 pasuje tu komentarz witka70.

  • 11. snaki
    • 2007-11-10 15:15:26
    • *.inet-siec.pl

    "AndrzejOpolski" No wiesz jak ja bym coś zaprojektował dla jednej firmy potem bym sie przeniósł do innej to wziąłbym swoje notatki i i jak bym projektował dla tej drugiej to skorzystał bym z tych notatek. Według mnie McLaren chce dołożyć Alonso.

  • 12. snaki
    • 2007-11-10 15:16:47
    • *.inet-siec.pl

    Tak samo popieram wypowieć witka70.

  • 13. AndrzejOpolski
    • 2007-11-10 15:22:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    snaki: to się wydaje logiczne ale niestety tak nie jest. Pracownik podpisując kontrakt na pracę jeżeli ma w nim zapisane, że pracuje kreatywnie to wszystko co wymyślił staje się własnością firmy, dla której pracuje a pracownik automatycznie zrzeka się praw autorskich do swoich pomysłów właśnie na rzecz danej firmy. Dlatego gdy coś wymyślisz będąc na takim kontrakcie zrób całą dokumentację w domu na prywatnym sprzęcie, leć z tym do Urzędu Patentowego i nie chwal się tym w pracy :-) Pozdrawiam.

  • 14. jaros69
    • 2007-11-10 15:28:47
    • *.chello.pl

    a ja tam czekam na decyzję właściwego organu. Osobiście wolałbym by nie karali Renault ( choć nie lubię tego zespołu )

  • 15. snaki
    • 2007-11-10 15:34:18
    • *.inet-siec.pl

    AndrzejOpolski. no zgadam sie z tym no ale w głowie też mu coś został. jak ktoś coś projektuje to potem wykorzystuje zdobyte doświadczenie w innych projektach. Według mnie McLaren sie niepotrzebnie czepia i pogrąża, podobno im tak zależało na tym by wszyscy o tym zapomnieli a sami rozdrapują stare rany. Pozdrawiam

  • 16. bedek
    • 2007-11-10 15:41:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jesli by uzyli tego to briatore na 99% by nie poinformowal mclarena i FIA

  • 17. AndrzejOpolski
    • 2007-11-10 15:43:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po prostu lepiej ekscytować się wyścigami a nie aferami, o których niewiele wiemy i na które nie mamy żadnego wpływu. I tak jak napisał "jaros69" lepiej poczekać na decyzję właściwego organu.

  • 18. kempa007
    • 2007-11-10 17:54:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja sie tak zastanawiam- w tym oswiadczeniu napsiane jest, ze amorki z ruchoma masa zostaly zabrniono przez FIA. ALe z tego co pamietam to Renowka juz miala wczesniej amorki z ruchoma masa... tylko cos mi sie daty nie zgadzaja- bo z teog by wynikalo ze ranault i mcalren rownolegle pracowaly nad tym systemem :-)

  • 19. premier321
    • 2007-11-10 18:29:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jerzeli to sie potwierdzi to Renault powinno dostać rownie wysoka kare jak Mc-Laren.

  • 20. walerus
    • 2007-11-10 22:30:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    śmiechu warte...

  • 21. obi216
    • 2007-11-11 10:24:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie ulega wątpliwości - coś się będzie działo i to w niedalekiej przyszłości .

  • 22. mcl
    • 2007-11-11 13:47:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no widzicie Renaulto to dobry zespół wszystko pokasowali i po sprawie:-)

  • 23. mcl
    • 2007-11-11 13:48:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale żeby nie było Renault przyznaje się do winy a nie tak jak McLaren !!!!!!!!!

  • 24. mcl
    • 2007-11-11 13:50:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witek70 tak tak

  • 25. Kacxzor
    • 2007-11-11 14:12:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dla mnie to team Renault jest czysty ... przeciwnie do McLarena który coś kombinuje. Zgadzam się z Bedkiem. Ale zobaczymy jaki bedzie werdykt FIA.

  • 26. Marti
    • 2007-11-11 14:32:21
    • *.160.25.2

    W/g autosport.com tych niektórych inżynierów (jak i innych pracowników), którzy widzieli rysunki techniczne McLarena było 15...

  • 27. 123tomek
    • 2007-11-12 09:31:27
    • *.sti.net.pl

    Ciekawe czy taki pracownik moze wymyslic po raz drugi to samo w innej firmie. Przeciez niczego ze soba fizycznie nie trzeba z poprzedniej firmy wynosic a przeciez wszelkie elementy bolidow sa do siebie tak podobne ze nikt nikomu nie udowodni ze akurat dana czesc jest podebrana od innego zespolu a nie z glowy inzyniera.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo