komentarze
  • 1. Słoneczko
    • 2006-04-04 16:19:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Super artykuł.Dlatego podoba mi sie formuła,bo uwielbiam ten dzwiek jej,ach sama przyjemnosc.Nic innego nie wydaje takich wspaniałych dzwieków,zaden samochód.

  • 2. Jan
    • 2006-04-04 18:34:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    brawa dla kempa007.niezły artykuł i warty przeczytania.to jest najlepsze,że tyle ludzi dzieli swoją pasję i pisze artykuły o formule1.

  • 3. szk6
    • 2006-04-04 18:53:45
    • *.51.226.226

    Swietny artykuł oby takich więcej na różne tematy związane z F1

  • 4. kri5_87
    • 2006-04-06 10:04:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    naprawde dobry i jakie fotki:)

  • 5. Jaguar team
    • 2006-05-03 09:37:43
    • *.orange.pl

    Niezły artykuł. Nic dodać, nic ująć...

  • 6. yamarotto
    • 2006-06-26 21:37:01
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    no wiadomo najlepszym sposobem na osiagniecie czegos jest technika jazdy + kierowca + dobrze skonstruowany bolid. artykul na 5

  • 7. the master
    • 2006-06-28 13:10:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Patrzcie, ludzie męczą się nad bolidem cały rok, a sędziowie zakazują używania bolidu po jednym wyscigu. Skąd oni (zespół) mieli w takiej sytuacji wziąć konkurencyjny bolid?

  • 8. ef-one
    • 2006-09-23 17:07:57
    • *.telpol.net.pl

    Artykuł bomba! git! FIA powinna się martwić bo komuś mogą puścić nerwy!

  • 9. Yankess
    • 2006-09-24 22:48:44
    • *.communitare.de

    Fajnieby było, gdyby nie zakazali stosowac efektu uziemienia. To mogłoby oszczędzic konstruktorom miliardow $ i wielu lat, aby bez wykorzystania efektu uziemienia uzyskac taki efekt jak z nim

  • 10. Kamil F1
    • 2007-03-08 15:06:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajne foty

  • 11. snape
    • 2007-04-24 14:30:33
    • *.50.235.34

    Fajny artykuł. Ciekawe dlaczego FIA zakazuje tylu rzeczy konstruktorom. W końcu może dojść do tego, że bolidy F1 nie będą najszybszymi samochodami świata.

  • 12. kunik15
    • 2007-05-16 21:51:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem FIA mogło by dać konstruktorom więcej swobody

  • 13. kunik15
    • 2007-05-16 21:53:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem FIA mogło by dać konstruktorom więcej swobody

  • 14. rad11
    • 2007-07-10 16:31:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekawe.

  • 15. Arashi
    • 2007-07-23 22:21:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pełen profesionalizm

  • 16. Janusza
    • 2008-01-16 20:11:24
    • *.knc.pl

    Świetny artykuł. Fajne fotki. Formuła 1 jest niesamowita! :) Jest genialna!

  • 17. banias1
    • 2008-01-22 15:32:05
    • *.116.109.130

    Ale cool.

  • 18. cavon
    • 2008-03-20 22:28:14
    • *.w90-33.abo.wanadoo.fr

    fakt artykul jest spoko ale troche juz nieaktualny; Kempa moze cos na topie sie znajdzie. Najnowsze rozwiazania itd

  • 19. pietrek
    • 2008-06-08 09:19:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No jest troche nieaktualny ale dobrze że jest.

  • 20. gochaf1
    • 2008-07-11 15:21:56
    • *.ptvk.pl

    spoko artykuł ;P

  • 21. lukasz_norek5
    • 2008-08-28 13:42:20
    • *.199.197.114

    to jest naprawdę dobre :p pozdrawiam autorów tej stonki

  • 22. janusz612
    • 2009-03-17 16:48:05
    • *.97.184.3

    KIEDY DO ZAKŁADKI TECHNOLOGIA F1 zostanie dodany system KERS

  • 23. yakuza1990
    • 2009-05-09 21:15:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bardzo dobry artykul
    !!

  • 24. PunkSkeleton
    • 2009-05-26 22:36:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Artykuł bardzo dobry, ale Fancar (Brabham BT46B) nie był ostatnim rozwiązaniem opartym na Ground Effect. W zasadzie był jedną z pierwszych takich konstrukcji, zakazaną tylko dlatego, że nie wolno było używać ruchomych elementów aerodynamicznych (samochód dopuszczono do wyścigu gdyż konstruktorzy upierali się, że bez wiatraka silnik się przegrzewał ;p).

    Ground effect jaki był stosowany np. Champ Car to nie to samo co się działo na początku lat 80 w F1. Było to nie tylko bardzo niebezpieczne ale i wymuszało dziwną dziwną jazdy.
    "To be honest, there was no such thing as cornering technique in the ground effect era. “Cornering” was a euphemism for rape practised on the driver. . . When you came into a corner you had to hit the accelerator as hard as you possibly could, build up speed as quickly as possible and, when things became unstuck, bite the bullet and give it even more. In a ground effect car, reaching the limit was synonymous with spinning out." ©Niki Lauda

  • 25. bam123
    • 2009-11-28 15:15:03
    • *.icpnet.pl

    No jestem ciekawy kiedy ten KERS będzie dokładnie opisany.Pozdro

  • 26. leszek59
    • 2010-03-23 09:26:27
    • *.hari.cable.virginmedia.com

    przybliza nam poznanie mechanizmow rzadzacych F1,bo ich osiagi sa lotnicze,jednakowoz jezdza po ziemi.kto interesuje sie F1 laknie opisu technologii FORMULY JEDEN

  • 27. pitstop
    • 2010-03-26 21:07:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajne Fajne tylko robić nima komu:D

  • 28. szymus24
    • 2010-04-27 23:30:54
    • *.radom.vectranet.pl

    zgadzam sie z pinizszym napisanym i dlatego zawsze chodze na wiscigo kartingowe chociaz bym wolal byc tam na toze F1 a poczuc to wszystko

  • 29. kahashi2
    • 2010-05-11 11:58:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niezły artykół

  • 30. mazur102
    • 2010-08-30 09:00:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajny ten artykuł :) Ciekawy i pouczający, kto by pomyślał że nawet najmniejsze 1cm wy bulwie nie ma takie znaczenie na aerodynamika .

  • 31. bednara1998
    • 2011-05-01 21:46:16
    • *.plusgsm.pl

    Super artykul!


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2017 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo