komentarze
  • 15. Slajciak
    • 2007-10-22 00:51:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Browar masz racje. FIA traci na takich decyzjach. Ham jest na tyle dobry by sam wygrywac wyscigi, ale nie na tyle doswiadczony by stac sie mistrzem swiata...

  • 16. Supek
    • 2007-10-22 00:53:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    przepraszam za male litery tam , gdzie powinny byc duze...ale chyba mam nerwice :/

  • 17. lukas248f1
    • 2007-10-22 00:54:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Slajciak
    twoja wypowiedz stanowi esencje moich rozwazan! :) dzieki, zgadzam sie w pelni :)

  • 18. Agnieszka
    • 2007-10-22 00:57:31
    • *.ip.netia.com.pl

    Mam ogromną nadzieję że to Kimi będzie Sprite a FIA- pragnienie! Bo jeśli nie to koniec ze sprawiedliwością!!!

  • 19. ferros
    • 2007-10-22 00:58:05
    • *.77.classcom.pl

    Ta decyzja byłaby skandalem (nie dlatego, że niesłuszna, ale dlatego, że żaden fan F1 nie chce rozstrzygnięć poza torem). Hamilton przegrał sam ze sobą, Alonso miał za słaby bolid na KR. Oj chyba zacznę wierzyć w spiskową teorię dziejów. Tak czy inaczej moralnym mistrzem będzie KR (wiem jak to brzmi)...

  • 20. lukas248f1
    • 2007-10-22 00:59:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    brzmi dobrze:) zgadzam sie :)

  • 21. Marti
    • 2007-10-22 01:00:14
    • *.160.25.2

    Supek - nie wiem jakie są obecnie przepisy w przypadku złamania regulaminu w ten sposób jak to uczyniło BMW i Williams. W 1995 za podobne wykroczenie odebrano punkty tylko konstruktorom. Poczekajmy, jaki będzie werdykt. Przyznaję, że tym razem jestem zniesmaczona. Hamiltona bronię, bo jeśli FIA naprawdę go forsuje, co czemu on jest winny? Temu że jest Brytyjczykiem i że akurat nazywa się Lewis Hamilton? FIA popełniła ogromny błąd: powinna nie tylko anulować punkty McLarenowi, ale kierowcom również i wykluczyć ich do końca sezonu. Nie mielibyśmy teraz tego zamieszania.

  • 22. Browar
    • 2007-10-22 01:01:33
    • *.echostar.pl

    Tak jeszcze dodam. Jeżeli faktycznie taka nieprawidłowość miała miejsce akurat pierwszy raz właśnie w tym wyścigu i jeżeli FIA chce okazać się uczciwa i wyjść z tej sytuacji z twarzą to powinno skończyć się najwyżej na karach finansowych dla teamów BMW i Williams. Tak jak już pisałem jest to szczególna sytuacja i nie można karać Raikonnena za błędy obcych teamów. Tymbardziej, że Hamilton nie został ukarany za błąd i to własnego teamu (afera szpiegowska) i może i dobrze bo może nie był tu winny, ale w takim razie trzeba być konsekwentnym tymbardziej, że Raikonnen nie jeździ ani w BMW, ani w Williamsie.

  • 23. Supek
    • 2007-10-22 01:05:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Myslalem ze jak cos zostanie roztrzygniete na oczach milionow widzow, to juz nie da sie tego podwazyc...jednak sie mylilem...pytanie czy ktos oprocz stewardow prowadzil alternatywne badanie probek temperatury aliwa...bo to jest naprawde tak duzy zbieg okolicznosci, ze az nieprawdopodobny...z niecierpliwoscia czekam na wypowiedzi Theissena, Michaela...no i Todt'a ...to moze byc bardzo ciekawe...bo moze peknac ta subtelna granica wytrzymalosci i wyleje sie wielkie szambo...

  • 24. sargon
    • 2007-10-22 01:06:48
    • *.toya.net.pl

    Jeżeli nie karali kierowców McLarena za aferę szpiegowską to dlaczego mieli by karać kierowców za zbyt dużą temperaturę paliwa. Oby Kimi nie stracił mistrza.

  • 25. Supek
    • 2007-10-22 01:08:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Swiete slowa Marti...anulowanie punktow i wykluczenie do konca sezonu, byloby sprawiedliwe i umozliwiloby unikniecie tych wszystkich spiskowych spekulacji...zgadzam sie z Toba w 100 %

  • 26. adamsmig
    • 2007-10-22 01:08:43
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    regulamin jejst jasny.mistrzem jest Hamilton.McLarenowi odebrano punkty nie udowadniając która część Ferrari jest skopiowana-tylko za sam fakt przeczytania notatek tech.Tu mamy jasno na białym-temperatura była nieodpowiednia.

  • 27. sargon
    • 2007-10-22 01:10:37
    • *.toya.net.pl

    Ja do dziś też chciałem wykluczeń dla kierowców Mclarena ale dzisiaj cieszę się z tego że do tego nie doszło bo Kimi pokazał że nawet gdy ściga się w nie równej walce wygrywa!!!!!!

  • 28. Supek
    • 2007-10-22 01:12:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    adamsmig notatki techniczne to glowny ale nie jedyny aspekt afery..nie zapominaj o tym, ze w kilku wyscigach McL mial dane dotyczace strategii tankowan Ferrari...co w znacznym stopniu ulatwilo im taktyke na wyscig..a pewnie takich nowinek jest o wiele wiecej tyle tylko, że nie zostaly upublicznione...to jest zagrywka ponizej pasa i powinna byc napietnowana od razu....

  • 29. AndrzejOpolski
    • 2007-10-22 01:12:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dla mnie w całej tej sytuacji, która jest po prostu durna (FIA mogła reagować od razu po pomiarze a nie czekać na wynik wyścigu) jest jedna rzecz pozytywna. Otóż zaczęły pojawiać się opinie, że faktycznie to nie Hamilton jest winien ale FIA. O takie spojrzenie cały czas walczyłem.

  • 30. lukas248f1
    • 2007-10-22 01:12:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ludzie swierze wiesci!!!!
    chyba wszystko bedzie dobrze:)
    czytajcie nowy artykul

  • 31. sargon
    • 2007-10-22 01:12:48
    • *.toya.net.pl

    Co ty bredzisz adamsimg jak nie karamy kierowców to nie karamy. Trzeba być konsekwentnym.

  • 32. Browar
    • 2007-10-22 01:13:00
    • *.echostar.pl

    Przyszło mi do głowy teraz, że chyba najzręczniejszym i najbardziej konsekwentnym rozwiązaniem byłoby zabranie punktów jedynie teamom BMW i Williams za ten wyścig, ale nie ich kierowcom i ewentualne finansowe ukaranie tych teamów.

  • 33. sargon
    • 2007-10-22 01:16:20
    • *.toya.net.pl

    Ot mądrego miło posłuchać Browar

  • 34. Kazik
    • 2007-10-22 01:18:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli faktycznie (no bo niby faktycznie) paliwo w bolidach BMW i Williams odbiega od normy to w/g tego co FIA robiła ostatnio to kierowcy powinni mieć pozostawione pozycje i punkty w wyścigu.Ewentualnie można odebrać punkty teamom w Pucharze Konstruktorów.Jeżeli stanie się inaczej...to już naprawdę nie wiem jak możnaby znieść ten sezon i pogodzić się z tym wszystkim.

  • 35. lukas248f1
    • 2007-10-22 01:21:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Browar Ty to normalnie moim guru zostajesz!
    gadasz naprawde sensownie! ;) tak trzymaj :)
    od madrego to moze i ja sie cos naucze :)

  • 36. yantar
    • 2007-10-22 03:33:09
    • *.tpnet.pl

    Ciekawe czy wplyw na temp paliwa miala tu wysokosc n.p.m na ktorym znajduje sie Interlagos, ktos cos zle policzyl i wyszly jaja.

  • 37. klausik07
    • 2007-10-22 08:12:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po prostu musieli coś znaleźć na kogoś żeby Hamilton był mistrzem świata. Niestety padło na BMW i Wiliams.

  • 38. wieszcz99
    • 2007-10-22 14:31:26
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Andrzej Opolski: Kubica wyprzedził Alonso dlatego, że był tego dnia świetnie dysponowany, bolid bez zarzutu a głównie dlatego, że miał inną taktykę jazdy, wynikającą z 3 pitstopów a Alonso 2 pitstopy. Alonso musiał bardziej oszczędzać opony, natomiast Robert odrabiać stratę czasu jednego pitstopa więcej przez co jego opony na ostatnich okrążeniach nie pozwoliły na utrzymanie 4 miejsca. Generalnie uważam, że jazda Kubicy na 3 pitstopy to błąd, tego dnia na tym torze Kubica jadąc na dwa pitstopy zająby trzecie miejsce.

  • 39. walerus
    • 2007-10-22 14:52:09
    • *.klingspor.pl

    a Hamilton miał 10 koni więcej mechanicznych od Alonso...no i co z tego??

  • 40. wodzu3211
    • 2007-10-22 16:59:06
    • *.89.174.253

    ale Hamilton to świeta krowa nie zapominaj o tym :(

  • 41. mcl
    • 2007-10-22 18:24:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    po co wogule ten delegat w mclarenie . widzici hamiltonek nie wygrał to FIA kombinuje jak kon pod góre żeby tylko HAM wygrał odrazu ... Kimi nie oddawaj mu mistrzostwa !!!!!!!!!!!

  • 42. mcl
    • 2007-10-22 18:27:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    walerus i co mu to dało nic wielkie nic!!!!!!!!!!!!! na to wychodzi że ALONSO jest naj naj najlepszy ALONSO 4EVER

  • 43. obi216
    • 2007-10-22 21:14:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Curwa ! Ale kyrk ! Słowa Bernie E. " Hamilton gładko wygra " . Zapomniał Skubaniec ( że nie powiem inaczej ) tylko dodać , że jeżeli nie wygra to i tak wygra !!! Jasna ch....a ! Szlag mnie trafi ! Ale mam nadzieję , że FIA wcześniej ..... Mać !

  • 44. slawek_aman
    • 2007-10-22 22:41:38
    • *.ampionet.pl

    Parówy a nie sędziowie od połowy sezonu pomagają Hamiltonowi - Czysta kpina z F1 a szkoda.

  • 45. walerus
    • 2007-10-23 10:22:27
    • *.klingspor.pl

    Podobno Hamilton tak się podniecił, że zresetował system w bolidzie i musiał od początku startować bolid (poczekać aż się system zrestartuje) no ale oczywiście Denis wziął na klatę, że to błąd zespołu nie Lewisa.... no ale my wiemy jak się kończą prawdziwe awarie skrzyni biegów.....;-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo