komentarze
  • 1. marcelo9205
    • 2018-04-20 09:39:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ojoj Mercedes zaczyna tracić swoją przewagę silnika i już prośby do FIA.

  • 2. hubos21
    • 2018-04-20 09:58:20
    • *.8.182.156

    Chyba już stracili, na patenty RBR też pisali donosy, niech przerobią sobie silnik na gaz są ekspertami w tej dziedzinie

  • 3. RoyalFlesh F1
    • 2018-04-20 13:07:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kto jak kto ale Lauda to powinien pamiętać zapach spalin gdy sam się ścigał. Mercedes nie wie co to jest i już donosy. Ale wszyscy tak robią. Jak skrzydło RBR się uginało co dawało ponoć 0,5 s. To co chwila podnosili wagę na test skrzydła.

  • 4. YASHIU
    • 2018-04-20 13:43:00
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Hahahaha już dawno artykuł o F1 mnie tak nie rozbawił. Ale w sumie Merc dobrze kombinuje :)
    Musieliby tylko PR-owo dobrze to rozegrać, np jak Ferrarka jest odpalana to oni zakładają maski na twarz bo tak się duszą itp (mogą być zwykłe, szmaciane, ale efekt by osiągnęli). I wtedy FIA byłaby pod sporym naciskiem mediów i zielonych żeby taką kontrolę jednak przeprowadzić. Pytanie tylko czy warto....pewnie Merc sam wie, że raczej Ferrari nie pozwoliłoby sobie na taką ryzykowną grę, wiedząc że w każdym momencie przeciwnicy mogą im powiedzieć "sprawdzam".

  • 5. YASHIU
    • 2018-04-20 13:48:09
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Mówiąc ryzykowną grę miałem na myśli oczywiście rozwiązania niezgodne z regulaminem.

  • 6. TomPo
    • 2018-04-20 16:08:00
    • *.dynamic.chello.pl

    @4 bardzo dobry pomysl z tymi maseczkami :)
    Juz widze jak lobby zielonych oszolomow naciska na FIA ze takie obrazki nie moga byc pokazywane w TV, ze samochod dymi jak 30-letni diesel na wykonczeniu.
    PR-owo to tez najlepiej marce Ferrari nie sluzy chyba, co innego gdyby wydobywaly sie plomienie :)

  • 7. seybr
    • 2018-04-21 14:58:04
    • *.btk.net.pl

    Mercedes płacze jak puszki. Jak im nie idzie to wszyscy winni oprócz ich.

  • 8. Kontik
    • 2018-04-25 13:58:58
    • *.43.253.104.ipv4.supernova.orange.pl

    Wg mnie dymienie może być spowodowane tym, że przed odpaleniem dostarczają olej do cylindrów żeby jak najmniej pracował na "suchym". Wiadomo że uruchomianie silnika mocno wpływa na zużycie pierścieni a w tym roku przy 3 silnikach na sezon trzeba dmuchać na zimne.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo