komentarze
  • 1. RoyalFlesh F1
    • 2018-04-17 13:21:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe ile to zysku na prostych. RBR jak dominował przez 4 lata, posiadał jednostkę o 30 kM mniej od reszty. Tylko że wtedy był mniej paliwożerny. No ale więcej koni to można sobie większy docisk ustawić.

  • 2. dami14321
    • 2018-04-17 16:08:28
    • *.tktelekom.pl

    RoyalFlesh F1- nie prawda ze mieli 30km mniej. Najwyzej 15km. Spora roznica predkosci na prostych byla tylko dlatego ze Red Bull w latach 2010-2013 mial najlepszy docisk. Np. Lotus czy Williams mialy wtedy lepsze predkosci tez na silniku Renault.

  • 3. Heniek007
    • 2018-04-17 21:52:08
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @2 Red Bull mial docisk,ale głównie na osi tylnej+kontrola trakcji. Nigdy tak naprawde nie dowiemy sie ile KM mial silnik Renault w bolidzie RBR.

  • 4. rowers
    • 2018-04-18 08:50:09
    • *.darnet.pl

    @3, jaka kontrola trakcji?

  • 5. dykov
    • 2018-04-18 10:41:08
    • *.ilm.warszawa.sint.pl

    @4 może mu chodziło o dmuchany dyfuzor?

  • 6. Heniek007
    • 2018-04-18 21:54:19
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @5 Chodziło mi o kontrolę trakcji.

  • 7. klingus123
    • 2018-04-19 16:47:20
    • *.adsl.inetia.pl

    @4
    Red Bull miał jakąś namiastkę kontroli trakcji, na pewno w 2013 przynajmniej(ale prawdopodobnie tylko w bolidzie Vettela). Obejrzyj sobie onboardy np. z Singapuru, ten dźwięk silnika był bardzo podobny do tych z czasów TC.

  • 8. rowers
    • 2018-04-19 20:09:12
    • *.dynamic-zab-04.vectranet.pl

    @7, świetnie zrobiona mapa i przełożenia pod ten tor. Jasne, były takie podejrzenia, ale na prawde ktoś myśli, że na jednym torze im to przeszło w jakiś sposób? Na żadnym innym torze nie mieli wtedy aż tak gigantycznej przewagi (szczególnie chodzi o Vettela). Vettel po prostu genialnie potrafił korzystać z tego bolidu, był skrojony pod niego. Można zobaczyć jak szybko Seb dodawał gazu na wyjściu z zakrętu (na niemalże wszystkich torach), choćby na tle Webbera. Potrafił nad tym panować, to była jego domena w czasach swojej dominacji.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo