komentarze
  • 1. rsobczuk
    • 2018-04-13 11:16:07
    • *.play-internet.pl

    Myślę, że algorytm wyglądał tak, że domyślnie wszystkie czujniki na start dają zielone. Następnie idą 4 sygnały odkręcone, a następnie 4 przykręcone (przy założeniu, że wszystko poszło dobrze). W tej sytuacji do systemu poszły 3 sygnały odkręcone (światło czerwone) i jeden sygnał dawał nadal zielone. Następnie 3 koła zostały wymienione, wróciły 3 sygnały zielone i jeden sygnał z zupełnie nie odkręconego koła dawał cały czas zielone. Były więc 4 sygnały zielone i Kimi ruszył.

  • 2. dykov
    • 2018-04-13 12:09:40
    • *.ilm.warszawa.sint.pl

    Typowe niedotestowanie software'u w beta testingu. Nie przewidzieli takiego scenariusza i wyszedł klops. Szkoda tylko, że przez to ucierpiał człowiek.

  • 3. wheelman
    • 2018-04-13 12:39:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1 To niemożliwe, bo mechanicy sygnalizują ukończenie prac wciśnięciem takiego specjalnego przycisku umieszonego na pistolecie. Więc albo dziura w oprogramowaniu, albo przypadkowo "się mu wcisnęło", albo jeszcze inny bajer np. typu że jak dwa razy pociągnie za spust (odkręcanie/przykręcanie) to się zapala zielona lampka, ale on mógł np. mieć 2x problemy z odkręceniem i się zapaliła.
    To o czym ty piszesz to jakaś abstrakcja.

  • 4. budyb
    • 2018-04-13 15:33:59
    • *.dynamic.chello.pl

    @3 Polecam poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem: jest napisane że powodem był błąd mechaników i oprogramowania. Nie pisz więc głupot tylko dlatego, że coś ci się wydaje.

  • 5. noe_77
    • 2018-04-13 23:19:52
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    W tym artykule dostaję odpowiedź na swoje ostatnie pytanie odnośnie gościa z tylnym podnośnikiem, on tylko i wyłącznie jest sterowany światełkiem (czerwonym lub zielonym) i nie widzi kompletnie co się dzieje niecały metr obok niego.

  • 6. Jacko
    • 2018-04-14 00:10:21
    • *.dynamic.chello.pl

    @5. noe_77
    Gdyby ten człowiek miał sprawdzać poprawność wymiany kół, to by kosztowało sporą stratę czasu (tak strzelam, że aby to zrobił rzetelnie, to pomiędzy pół a całą sekundą). Przy dzisiejszych czasach pitstopów (które osiągnęły już granicę absurdu), żaden zespół nie może sobie na to pozwolić. Muszą ryzykować i wierzyć automatyce oraz procedurom.

  • 7. dexter
    • 2018-04-14 08:19:15
    • *.dyn.telefonica.de

    @wheelman

    "@1 To niemożliwe, bo mechanicy sygnalizują ukończenie prac wciśnięciem takiego specjalnego przycisku umieszonego na pistolecie. Więc albo dziura w oprogramowaniu, albo przypadkowo "się mu wcisnęło", albo jeszcze inny bajer np. typu że jak dwa razy pociągnie za spust (odkręcanie/przykręcanie) to się zapala zielona lampka, ale on mógł np. mieć 2x problemy z odkręceniem i się zapaliła. To o czym ty piszesz to jakaś abstrakcja."

    Bzdury. W tym przypadku zawinil czujnik, dlatego nikomu nic ?sie nie wcisnelo?. Tak jak juz pod innym newsem wspomnialem sa rozne systemy. Albo jest czujnik lub jest guzik z boku wkretarki udarowej, ktory trzeba nacisnac palcem. Na wkretarkach udarowych ktorymi dysponuje zespol Ferrari jest lampka LED, ktora wskazuje mechanikowi czy czujnik wykryl, ze kolo zostalo zmienione. Sygnal z wkretarki nastepnie wysylany jest do sygnalizacji swietlnej.

    Wedlug Ferrari blad wystapil przy obsludze tylnego kola, poniewaz urzadzenie elektroniczne poprawnie nie rozpoznalo sytuacji i dlatego zostalo uruchomione zielone swiatlo na sygnalizacji swietlnej.

    Czyli: czujnik na wkretarce udarowej nie rozpoznal, ze kolo zostalo poprawnie zmienione i dlatego sygnal, ze mechanik jest ?gotowy? powedrowal do sygnalizacji swietlnej i zapalilo sie zielone swiatlo. W przypadku powiedzmy innego zespolu ten sygnal nie jest wysylany automatycznie, tylko dopiero po nacisnieciu przycisku sygnal zostaje przeslany do sygnalizacji swietlnej.

    Blad mogl zostac wywolany faktem, ze wkretarka udarowa byla ustawiona w niewlasciwym kierunku obrotow (odkrecanie/przykrecanie). Gdy mechanik po nieudanej pierwszej probie chcial jeszcze raz sprobowac odkrecic kolo, swiatlo na sygnalizacji swietlnej nagle przeskoczylo na zielony kolor i kierowca ruszyl z miejsca.


    @noe_77

    Odpisalem Tobie pod innym tematem jak mniej wiecej dziala taki automatyczny proces. A Ty dalej nie potrafisz zrozumiec.

  • 8. dexter
    • 2018-04-14 08:30:11
    • *.dyn.telefonica.de

    * Czyli: czujnik na wkretarce udarowej nie rozpoznal, ze kolo zostalo niepoprawnie zmienione i dlatego sygnal, ze mechanik jest "gotowy" powedrowal do sygnalizacji swietlnej i zapalilo sie zielone swiatlo.

  • 9. wheelman
    • 2018-04-18 12:24:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @7 @8
    Sześć akapitów musiałeś się naprodukować, żeby powtórzyć to co ja napisałem w jednym - nawet niecałym - zdaniu. Tego że potwierdzasz to co napisałem jednocześnie starając się mnie negować już nawet nie będę komentował. Cytuję samego siebie: "[...] albo jeszcze inny bajer np. typu że jak dwa razy pociągnie za spust (odkręcanie/przykręcanie) to się zapala zielona lampka, ale on mógł np. mieć 2x problemy z odkręceniem i się zapaliła."

    Więc proszę, nie próbuj komentować czegoś na siłę.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo