komentarze
  • 1. s1986seba
    • 2018-03-19 10:15:57
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No ale właściwie jak oni chcą to zrobić? Jednostka hybrydowa jest już odchudzona do granic, baterie akumulatorów i systemy odzyskiwania muszą swoje ważyć, jedyne realne pole do manewru widzę w powrocie do tankowania, od razu odzyska się z 50-70 kg paliwa na starcie, plus mniejszy zbiornik to też pewna oszczędność. No i HALO, z 10 kg. Pozostałe kwestie mają chyba dość marginalne znaczenie.
    Można by kierowcę przenieść do padoku i niech zdalnie prowadzi :)

  • 2. PiotrasLc
    • 2018-03-19 10:25:22
    • Blokada
    • *.123.197.1.zubrzyk.pirx.pl

    Powrót do tankowania jest najbardziej logiczny , samo Halo tez za długo miejsca nie zagrzeje i bedą testować dalej z ochroną kokpitu w postaci szyby

  • 3. jaromlody
    • 2018-03-19 10:37:43
    • *.unknown.vectranet.pl

    Pitstop z tankowaniem był o wiele lepszy niż obecnie przynajmniej można było zobaczyć jaką zespoły obierały taktykę. No i te spektakularne wypadki przy tankowaniu. Za bardzo nie ma co odchudzić w bolidzie przecież nie zrobią bolidu z tektury.

  • 4. BAR 82_MCE
    • 2018-03-20 07:04:11
    • *.centertel.pl

    Silnik V6 z osprzętem to juz jest około 50kg więcej niz stary dobry V8.Poszerzone opony to kolejne kilogramy + halo.W sumie uzbieraloby sie dobre 100 kg zbędnego balastu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo