komentarze
  • 1. jaromlody
    • 2018-03-12 19:53:19
    • *.unknown.vectranet.pl

    Oby Ferrari się udławiło tym przepisem i musieli wymienić silnik nadprogramowy.

  • 2. sliwa007
    • 2018-03-12 20:07:22
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    O ile mnie pamięć nie myli, to problem był w zbyt późnej próbie zmiany regulaminu. Ferrari pracowało już na pełnych obrotach nad zwiększaniem wytrzymałości a tu nagle wyskakuje taki Red Bull ze swoim pomysłem.
    Na miejscu Renault i Hondy robiłbym tak by przejechać sezon na 5 silnikach, ale przynajmniej z odpowiednią mocą. Dwa weekendy można odpuścić.

  • 3. Jen
    • 2018-03-12 22:08:49
    • *.179.231.3.static.3s.pl

    @2 sliwa007
    Dobrze pamiętasz. Pomysł wyszedł w momencie gdy zespoły fabryczne zainwestowały sporo pieniędzy nad poprawą niezawodności jednostek.

  • 4. dami14321
    • 2018-03-13 08:50:50
    • *.tktelekom.pl

    Przeciez praktycznie kazdy zespol bedzie musial dorzucic nowy silnik i osprzet. Lepiej raz dostac kare niz odstawac moca w wielu wyscigach pod koniec sezonu, albo co gorsze nie dojechac do mety.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo