komentarze
  • 1. czuczo
    • 2018-03-07 10:18:49
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Jeśli stawka będzie jechała za SC, to podczas neutralizacji Magnussen może sobie zjechać do boksu po świeże opony, nic trudnego.

  • 2. jaromlody
    • 2018-03-07 11:31:20
    • *.dynamic-ra-09.vectranet.pl

    Wiadomo że podczas neutralizacji dużo bolidów korzysta z wymiany opon gorzej jak na wymianę zjedzie dwóch, trzech kierowców z początku stawki a reszta zostanie na torze wtedy przy takim restarcie ci trzej kierowcy będą mocno do tyłu ze swoimi poprzednimi pozycjami.

  • 3. belzebub
    • 2018-03-07 13:20:18
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @1 Nic nie rozumiesz, przeczytaj kilka razy ze zrozumieniem:

    "Ta nawierzchnia potrzebuje dużo temperatury" mówił zawodnik Haasa. "Restart jaki wykonaliśmy pod koniec dnia był w zasadzie niemożliwy."

    "Nie zrobilibyśmy tego podczas wyścigu. Moje opony w ogóle nie pracowały- ledwo co ruszyłem z miejsca."

    Były nie dogrzane. Jadąc za samochodem bezpieczeństwa, opony się schładzają jeśli do tego bolid się zatrzyma, to jeszcze bardziej tracą temperaturę i przyczepność która bardzo jest potrzebna na starcie. Na chłodniejszych torach może być faktycznie problem.

  • 4. Gloomy
    • 2018-03-07 13:20:22
    • *.omni.lt

    Kiedy kilku kierowców zmieni opony podczas neutralizacji, znajdą się na dalszych pozycjach przy restarcie. Przed sobą będą mieli paru kierowców ze zużytymi oponami. O ile przy lotnym starcie nie stanowiło to istotnego problemu, bo wszystko odbywało się w miarę płynnie, to przy restarcie z pól startowych może dochodzić do niebezpiecznych sytuacji. Przepychanie się do czoła stawki przy ruszaniu między wolniejszymi bolidami może doprowadzić do groźnych kolizji.

  • 5. Krystian_AFC
    • 2018-03-07 14:14:31
    • *.25.116.125.vegawlan.pl

    @4
    Super, będzie co oglądać.

  • 6. seybr
    • 2018-03-07 20:30:52
    • *.btk.net.pl

    @4 może dojść do ciekawych kraks i przetasowania dzięki napalonym.

  • 7. czuczo
    • 2018-03-08 20:18:36
    • *.ssh.gliwice.pl

    belzebub nie gadam z malkontentami, pa ignor

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo