komentarze
  • 1. hubos21
    • 2018-02-26 13:52:14
    • *.8.182.156

    RBR przejechał już 60 kółek, pocieszające patrząc na zeszłe lata

  • 2. p1stolet
    • 2018-02-26 14:07:02
    • *.emea.ibm.com

    @1 Pocieszajace tez jest to ze Honda z Harleyem przejechala 72 ;)

  • 3. Grellenort
    • 2018-02-26 14:19:18
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Jakoś dziwnie bawi mnie to że TR na silniku Hondy przejechał więcej okrążeń niż McLaren...

  • 4. michal39533
    • 2018-02-26 14:22:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @3

    tyle że akurat teraz to nie wina silnika w McL

  • 5. Grellenort
    • 2018-02-26 14:25:53
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Jak najbardziej, jednak "szczęście" Alonso trwa.

  • 6. michal39533
    • 2018-02-26 14:30:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nadchodzą lepsze czasy :D w sumie ciekawie by było jakby w tym roku okazało się McL zrobił awaryjny bolid i psuły się jakieś pierdoły.

  • 7. PiotrasLc
    • 2018-02-26 14:35:18
    • Blokada
    • *.43.67.62

    A Honda jedzie i jedzie ....

  • 8. GO7
    • 2018-02-26 14:41:28
    • *.play-internet.pl

    Chyba się potnę jeśli okaże się że Honda zrobiła w tym sezonie coś bardziej konkurencyjnego niż Renault...

  • 9. mj29
    • 2018-02-26 14:48:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    chyba będzie ciekawy sezon

  • 10. michal39533
    • 2018-02-26 14:48:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @8

    Na jakiej podstawie twierdzisz że zrobiła coś bardziej konkurencyjnego ?

  • 11. Wojciech_F1
    • 2018-02-26 14:55:56
    • *.euro-net.pl

    @10

    a gdzie w wypowiedzi GO7 widzisz takie stwierdzenie??

  • 12. Fanvettel
    • 2018-02-26 14:56:21
    • *.230.122.84

    @9
    To dopiero testy ..........

  • 13. michal39533
    • 2018-02-26 15:00:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @11

    No jakoś widzę.

  • 14. GO7
    • 2018-02-26 15:37:12
    • *.play-internet.pl

    Nie, nie twierdzę, że tak się stało, ale tak jak i McLaren gdzieś w głębi obawiam się sytuacji w której to okazałoby się że rezygnacja z Hondy była błędem... To mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe. Honda to nie Toyota będąca nowicjuszem w F1, więc nadrobienie przez nich zaległości jak najbardzie wchodzi w grę. A że jestem fanem McLarena stąd te obawy.

  • 15. KowalAMG
    • 2018-02-26 15:43:56
    • *.icpnet.pl

    Stawka będzie bardzo wyrównana w tym roku , niech wygra najlepszy :D bardzo obiecujący i emocjonujący sezon się zapowiada Mercedes może miec problem w tym roku z Rbr Ferrari i Renault no i może Mclaren . Testy za wiele nie pokażą bo swoich kart tak nie odkryją ale mozna przeprowadzic analize awaryjności silnika i jak narazie większość bez zastrzeżeń następnym aspektem będzie moc silnika i areodynamika ale ją poznamy w dniu kwalifikacji i podczas 1 wyścigu .

  • 16. michal39533
    • 2018-02-26 15:52:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @14

    No akurat Honda to wypada na tle silnikowym w erze V8 i teraz bardzo słabo. Ich czasy dawno minęły, a nie wiem czy czytałeś w zeszłym roku jak opowiadali o hamowni że testują na jednym cylindrze :D

  • 17. jaromlody
    • 2018-02-26 16:07:38
    • *.dynamic-ra-09.vectranet.pl

    Sesja popołudniowa już trwa oto czasy na godzinę 16 czasu polskiego.

    Timesheet 3 pm:
    1) Ricciardo, Red Bull, 84 laps, Medium tyres - 1:20.179;
    2) Bottas, Mercedes, 58 laps, Medium tyres - 1:20.349;
    3) Raikkonen, Ferrari, 77 laps, Soft tyres - 1:20.506;
    4) Hulkenberg, Renault, Medium tyres - 73 laps, 1:20.547;
    5) Alonso, McLaren, 31 laps, Supersoft tyres - 1.21.339;
    6) Hamilton, Mercedes, 25 laps, Medium tyres - 1:22.327;
    7) Hartley, Toro Rosso, 90 laps, Soft tyres - 1:22.371;
    8) Stroll, Williams, 46 laps, Soft tyres 1:22.452;
    9) Grosjean, Haas, 52 laps, Soft tyres - 1:22.578;
    10) Sainz, Renault, 19 laps, 1:22.621;
    10) Ericsson, Sauber, 60 laps, 1.23.408;
    11) Mazepin, Force India, 22 laps, 1:25.628;
    13) Sirotkin, Williams, No time set

  • 18. jaromlody
    • 2018-02-26 16:34:18
    • *.dynamic-ra-09.vectranet.pl

    Here's how the full timesheet looks with less than 90 minutes of running left on Day One.

    1) Ricciardo, Red Bull, 85 laps, Medium tyres - 1:20.179

    2) Bottas, Mercedes, 58 laps, Medium tyres - 1:20.349

    3) Raikkonen, Ferrari, 78 laps, Soft tyres - 1:20.506

    4) Hulkenberg, Renault, Medium tyres - 73 laps, 1:20.547

    5) Alonso, McLaren, 38 laps, Supersoft tyres - 1.21.339

    6) Hamilton, Mercedes, 25 laps, Medium tyres - 1:22.327

    7) Hartley, Toro Rosso, 90 laps, Soft tyres - 1:22.371

    8) Stroll, Williams, 46 laps, Soft tyres - 1:22.452

    9) Grosjean, Haas, 54 laps, Soft tyres - 1:22.578

    10) Sainz, Renault, 19 laps, Medium tyres -1:22.621

    11) Ericsson, Sauber, 60 laps, Soft tyres - 1.23.408

    12) Mazepin, Force India, 22 laps, Medium tyres - 1:25.628

    13) Sirotkin, Williams, 16 laps, Soft tyres - 1:44.148;

  • 19. GO7
    • 2018-02-26 16:57:19
    • *.play-internet.pl

    @16
    Nie czytałem o hamowni, mimo wszystko nie skreślałbym ich tak łatwo - odnieśli szkodę wizerunkową, a wiadomo czym dla Japończyków jest honor ;-) , do tego mają przed sobą realną szanse współpracy z RB, , więc uważam, że mają ciśnienie mocne żeby coś konkretnego uzyskać. Pożyjemy zobaczymy !

  • 20. michal39533
    • 2018-02-26 17:06:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @19

    kiedyś własnie było o tym ciśnieniu, i mówili że współpraca z McL ich przerosła bo tam potrzebne były osiągi na teraz i niektóre poprawki były wprowadzane praktycznie bez testów

  • 21. jaromlody
    • 2018-02-26 17:11:13
    • *.dynamic-ra-09.vectranet.pl

    Połowa drugiej sesji za nami:

    Timesheet 4pm:

    1) Ricciardo, Red Bull, 85 laps, Medium tyres - 1:20.179;
    2) Bottas, Mercedes, 58 laps, Medium tyres - 1:20.349;
    3) Raikkonen, Ferrari, 80 laps, Soft tyres - 1:20.506;
    4) Hulkenberg, Renault, Medium tyres - 73 laps, 1:20.547;
    5) Alonso, McLaren, 40 laps, Supersoft tyres - 1.21.339;
    6) Sainz, Renault, 26 laps, Soft tyres -1:22.168;
    7) Hamilton, Mercedes, 25 laps, Medium tyres - 1:22.327;
    8) Hartley, Toro Rosso, 93 laps, Soft tyres - 1:22.371;
    9) Stroll, Williams, 46 laps, Soft tyres - 1:22.452;
    10) Grosjean, Haas, 54 laps, Soft tyres - 1:22.578;
    11) Ericsson, Sauber, 60 laps, Soft tyres - 1.23.408;
    12) Mazepin, Force India, 22 laps, Medium tyres - 1:25.628;
    13) Sirotkin, Williams, 21 laps, Soft tyres - 1:44.148;

    Sirotkin coś słabo sobie radzi, słaby czas i mało kółek zrobionych, zresztą Stroll podczas porannej sesji też za wiele okrążeń nie przejechał coć czas miał o wiele lepszy od Sirotkina

  • 22. GO7
    • 2018-02-26 17:15:17
    • *.play-internet.pl

    @20

    Imo podejście ?na teraz? w F1 raczej nie działa. Tu potrzebny jest czas, myślenie długofalowe, swego rodzaju wizja.

  • 23. michal39533
    • 2018-02-26 17:39:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @22

    no własnie potrzebna wizja a Honda takiej nie miała. mówili o tym w jakimś wywiadzie po podpisaniu kontraktu z STR chyba

  • 24. jaromlody
    • 2018-02-26 18:05:58
    • *.dynamic-ra-09.vectranet.pl

    Na dziś koniec. Czekamy na jutrzejsze jazdy, mam nadzieję że RK pokona wiecej okrażeń niż Stroll i Sirockin

    Day One Timesheet:
    1) Ricciardo, Red Bull, 103 laps, Medium tyres - 1:20.179;
    2) Bottas, Mercedes, 58 laps, Medium tyres - 1:20.349;
    3) Raikkonen, Ferrari, 80 laps, Soft tyres - 1:20.506;
    4) Hulkenberg, Renault, Medium tyres - 73 laps, 1:20.547;
    5) Alonso, McLaren, 49 laps, Supersoft tyres - 1.21.339;
    6) Sainz, Renault, 26 laps, Soft tyres -1:22.168;
    7) Hamilton, Mercedes, 25 laps, Medium tyres - 1:22.327;
    8) Hartley, Toro Rosso, 93 laps, Soft tyres - 1:22.371;
    9) Stroll, Williams, 46 laps, Soft tyres - 1:22.452;
    10) Grosjean, Haas, 55 laps, Soft tyres - 1:22.578;
    11) Ericsson, Sauber, 63 laps, Soft tyres - 1.23.408;
    12) Mazepin, Force India, 22 laps, Medium tyres - 1:25.628;
    13) Sirotkin, Williams, 26 laps, Soft tyres - 1:44.148;

  • 25. nonam3k
    • 2018-02-26 18:07:39
    • *.dynamic.chello.pl

    Trzymam kciuki za honde i TR . Mam nadzieje ze silnik bedzie konkurencyjny i RB zdobedzie majstra za rok z Honda .

  • 26. GO7
    • 2018-02-26 18:20:35
    • *.play-internet.pl

    @23
    Zgadza się - nie miała. Być może nie ma jej w dalszym ciągu. Natomiast jedno jest pewne: tu potrzebny jest czas. Po McLarenie powinni wyciągnąć też jakieś wnioski, co być może zaprocentuje w przyszłości. Są mądrzejsi o kolejny sezon. W dodatku zmienili środowisko, co też jest istotne. Bo umowmy się: klimat jaki panował między McLarenem a Hondą był koszmarny, ta cała presja była okrutna, napięte wszystko było zbyt bardzo. Często do osiągania dobrych rezultatów potrzebna jest rowniez atmosfera, a między nimi po prostu był ogień.

  • 27. Obcy34
    • 2018-02-26 19:05:35
    • *.icpnet.pl

    Widać progres u Hondy...93 okr. pierwszego dn. testów..bez żadnej awarii to wygląda naprawde dobrze , jeśli chodzi o niezawodność silnika...mam nadzieje ,że uda im sie jeszcze zwiększyć osiągi...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo