komentarze
  • 1. kamil19801301
    • 2018-02-20 12:49:26
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    nawet fajnie wyglada,fajne te wloty powietrza z przodu

  • 2. kruszon
    • 2018-02-20 12:51:06
    • *.fiberway.pl

    Jak będą się wlekli na końcu, to w koło fortuny mogą zagrać na kierownicy;-)

  • 3. GTR
    • 2018-02-20 12:51:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Niewiarygodny pakiet w środkowej części nadwozia. Wygląda na to, że wlot jest podzielony na 2 części. Mniejsze wloty za skrzydłami/lusterkami i główne wloty dużo mniejsze niż w zeszłorocznej konstrukcji. Mistrzowska czerwień. Przyglądam się dyfuzorowi i skrzydle, bo jest tam niemałe zamieszanie :) Wloty na nosie jak w VJM10.

  • 4. lucasdriver22
    • 2018-02-20 12:59:22
    • *.play-internet.pl

    Wygląda w porządku choć mógłby mieć zielone wstawki zamiast granatowych.

  • 5. Heytham1
    • 2018-02-20 13:03:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powiem szczerze że Sauber bardzo pozytywnie mnie zaskoczył tą konstrukcją. Nie psodziewałem się że stworzą bolid z tyloma ciekawie wyglądającymi rozwiązaniami. Podwójne dolne wloty powietrza i te kilka wlotów nad głową kierowcy, owiewki na halo których żaden z prezentowanych do tej pory bolidów nie miał, nowy czubek nosa na wzór Force India z zeszłego sezonu...widać że przyłożyli się przy tworzeniu tej konstrukcji. Oby przełożyło się to na dobre wyniki na torze.
    Co do malowania to moim zdaniem mogłoby być trochę więcej tego bordowego koloru który świetnie prezentuje się na tym bolidzie ale i tak całość prezntuje się ładnie.

  • 6. Fanvettel
    • 2018-02-20 13:16:38
    • *.230.122.84

    Jak dla mnie to za dużo białego ale nie jest zły. Oby sie lepiej spisywał na torze.

  • 7. ds1976
    • 2018-02-20 13:24:16
    • *.ksi-system.net

    Wygląda zawodowo (choć specem od aero nie jestem :-)) Niestety z Ericssonem na pokładzie będzie się prezentował znacznie gorzej.

  • 8. dami14321
    • 2018-02-20 13:25:49
    • *.tktelekom.pl

    jak narazie najladniejszy bolid moim zdaniem...

  • 9. RB2017
    • 2018-02-20 13:48:18
    • *.wyszkow.fuz.pl

    Za mało czerwonego ale tak ładny , ciekawe te wloty boczne ...

  • 10. KolczastyKaktus
    • 2018-02-20 13:49:01
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Wygląda na szybki. Oby pokonał Williamsa.

  • 11. marcelo9205
    • 2018-02-20 14:07:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Akurat Sauber najwięcej zyska na silniku w porównaniu do poprzedniego sezonu, gdzie jeździli na jednostce z 2016 roku. Teraz będą mieli juz aktualna jednostke Ferrari. Uważam, że mają szanse na przeskoczenie Toro roso.

  • 12. jaromlody
    • 2018-02-20 14:18:54
    • *.dynamic-ra-09.vectranet.pl

    nie wiem czemu ale jak na razie to halo najgorzej prezentuje się na tym bolidzie.

  • 13. Fanvettel
    • 2018-02-20 14:44:57
    • *.230.122.84

    @7
    Nie masz racji
    @12
    Też tak myślę

  • 14. ds1976
    • 2018-02-20 15:12:17
    • *.ksi-system.net

    @13 Fanvettel, mogę się założyć, że mam rację :-) Ericsson nawet na zdjęciach prezentuje się fatalnie a co dopiero na torze!

  • 15. XandrasPL
    • 2018-02-20 15:37:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ja już nie kumam bo jedni mówili że przy halo nie można kombinować z aero i czyste halo ma być i takie było u Williamsa i RedBulla a ci coś tam dali

  • 16. shodan
    • 2018-02-20 15:52:05
    • *.play-internet.pl

    piekny bolid wyglada na szybki brawo Sauber :)

  • 17. Heytham1
    • 2018-02-20 15:52:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @15 Można dodawać na halo elementy aerodynamiczne ale tylko z zewnętrznej strony.
    Czysta ma być część halo, którą w czasie siedzenia w kokpicie widzi kierowca aby go nie rozpraszać i mu nie zmniejszać pola widzenia.
    Sauber pokazał te elementy jako pierwszy i do tej pory jedyny zespół, ale nie jest powiedziane że kolejne ekipy nie będą tam dodawać jeszcze bardziej wymyślnych owiewek a taki Red Bull może póki co ukrywać rozwiązania jakie będzie w tej części bolidu stosować i zamontują je dopiero na oficjalne testy.

  • 18. belzebub
    • 2018-02-20 18:22:46
    • *.centertel.pl

    Gdyby w Sauberze był Wehrelein, to mieliby większe szanse na dołączenie w walce ze dolną częścią stawki. Ericsson jest tak słaby, że Leclerc w trakcie sezonu przeskoczy, tylko czekać aż go objedzie.
    Fakt, że bolid wygląda na dopracowaną konstrukcję, ciekawe czy przełoży się na wyniki.

  • 19. michal39533
    • 2018-02-20 18:50:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bolid nie ma przewodów chłodzenia hamulców z przodu i z tyłu :D

  • 20. grzegorz0812
    • 2018-02-20 20:45:43
    • *.dg-net.pl

    z boku z tymi pałąkami wygląda zadziornie

  • 21. GTR
    • 2018-02-20 21:12:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @19
    Przewodów chłodzenia hamulców? Hamulce są chłodzone powietrzem, nie cieczą. Coś Pan? Chyba, że chciałeś powiedzieć, że nie ma wlotów, które kierunkują powietrze na tarcze.

  • 22. michal39533
    • 2018-02-20 21:46:18
    • *.opera-mini.net

    @21

    Panie fachowo nazywa się to przewód chłodzenia i nie ma tu różnicy czym jest chłodzony

  • 23. GTR
    • 2018-02-20 21:59:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @22
    Wziąłeś z angielskiego słowo duct, przetłumaczyłeś na przewód i teraz starasz się udowadniać, że to fachowy język. Incredible. Poprawnie się to nazywa brake duct, co tłumacząc poprawnie na polski jest to kanał, tunel chłodzenia hamulców.

  • 24. dody
    • 2018-02-21 02:50:43
    • *.70.34.70

    bylby lepszy gdyby Halo malowany czarnym colorem

  • 25. michal39533
    • 2018-02-21 06:50:03
    • *.opera-mini.net

    @23

    Nic nie muszę udowadniać bo wiem jak jest a Ty jak nie masz pojęcia to nie poprawiaj innych.

  • 26. Grellenort
    • 2018-02-21 10:11:32
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Jak już chcecie być tacy fachowi, to nazywa się to kierownicą powietrza

  • 27. michalde
    • 2018-03-17 00:18:25
    • *.dynamic.chello.pl

    Kolorystyka bolidu tego zespołu łączy w sobie barwy dwóch teamów. Z jednej strony przypomina nieco model Toyoty sprzed wycofania się z Formuły 1 (chodzi mi o czerwony kolor na przybudówce kokpitu), a z drugiej strony zawiera w sobie barwy obecnego Williamsa (bez większych różnic). Takie jest przynajmniej moje zdanie :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo