komentarze
  • 1. MarTum
    • 2018-02-05 09:52:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Silniki powinny tym roku bardziej się do siebie zbliżyć niż oddalić. Jeżeli tak się stanie to sezon będzie arcy ciekawy.

  • 2. Grellenort
    • 2018-02-05 10:11:02
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeśli tylko też upakują tak ciasno ten silnik...
    Bo jednak "fantastyczne" nadwozie też wzięło się z tego że Honda zgodziła się całe to ich size-zero.

  • 3. TomPo
    • 2018-02-05 10:13:59
    • *.emea.ibm.com

    @1 tak, przez pierwsze pare wyscigow gdy jednostki beda jeszcze w limicie wymian.
    Pozniej zacznie sie jechanie na pol gwizdka, by oszczedzac silniki :/
    Opcja bardziej pesymistyczna - od poczatku, bedziemy slyszec przez radio "zwolnij bo silnik", albo po prostu mu zdalnie skreca obroty o 20-30% i tyle bedzie z arcy ciekawego sezonu :/

  • 4. axelmatt
    • 2018-02-05 10:22:48
    • *.dynamic.chello.pl

    TomPo - to też składa sie na "ciekawość" sezonu

  • 5. PiotrasLc
    • 2018-02-05 11:29:55
    • *.123.198.1.centrum.pirx.pl

    Przez te durne limity silników w tym sezonie wyścigi to będzie poprostu procesja

  • 6. Heniek007
    • 2018-02-05 14:21:39
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    Ron Denis zaplacil glowa za "size-zero". Mam nadzieje,ze Bulion zaplaci glowa za silniki Renault.

  • 7. Mat5
    • 2018-02-05 21:24:20
    • *.146.160.82.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    W ubiegłym roku silnik Renault miał moc o ok. 45 KM mniejszą od Mercedesa a silnik Hondy ok. 90 KM, więc to jest naprawdę spora różnica. W obecnych czasach braki mocy silnika są bardzo zauważalne na torze, zdecydowanie bardziej niż jak używano silników V10 czy V8. Myślę, że McLaren zyska więcej niż sekundę, bo oprócz nowej jednostki mają jedno z najlepszych nadwozi. Mimo wszytko obawy będą jeśli chodzi o niezawodność. Pod koniec ubiegłego roku silniki Renault psuły się na potęgę i w środku sezonu Verstappen miał sporo awarii. Niestety powrót do silników Hondy sprawił, że McLaren musi na nowo budować swoją pozycję w stawce. Fakt, jest to zespół ''wielkiej trójki'' ale ile czasu minęło od ostatniego tytułu i nawet ostatniego zwycięstwa. Silniki Renault rozpoczynają nowy rozdział dla McLarena i mam nadzieję, że będzie dużo lepiej niż z Hondą. Zresztą gorzej już być nie może.

  • 8. Reseller
    • 2018-02-05 23:28:51
    • *.dynamic.chello.pl

    Prawdziwa walka i prawdziwe zwycięstwo by było gdyby McLaren zaprojektował i wsadził do genialnego nadwozia swój własny silnik.

  • 9. Heytham1
    • 2018-02-06 06:48:34
    • *.play-internet.pl

    @6 O co Ci chodzi?
    Czemu ma placic glowa za dobrą decyzje? Pozostanie z Hondą przy takich osiagach i wynikach byłoby idiotyczne. Z Renault może nie maja gwarancji że beda wygrywac ale na pewno znacznie poprawią swoje wyniki.

  • 10. zzagrobu
    • 2018-02-06 06:49:55
    • *.adsl.inetia.pl

    Na niektórych torach tracili blisko 3s do PP więc czy ta 1s od Renault aż tak poprawi ich osiągi? Wkrótce się przekonamy. Osobiście mam nadzieję, że tym razem nie rzucają słów na wiatr i wrócą do czołówki.

  • 11. Heniek007
    • 2018-02-06 09:28:48
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @9 Czy to byla dobra decyzja przekonamy sie juz niebawem. Mercedes i Ferrari wypielo sie na Mclarena, wiec nie wierze w dobre intencje Renault. Tymbardziej,ze maja swoj fabryczny zespol w F1. Bulion od dawna postulowal za silnikimi Renault (taka cecha narodowa francuzow-chwalic swoje).

  • 12. Heytham1
    • 2018-02-06 09:48:10
    • *.play-internet.pl

    Wiadomo...Renault im pewnie nie da silnika w idealnie takiej samej specyfikacji jaki będzie posiadać ich fabryczny bolid. Ale takie straty można zniwelować dobrym nadwoziem i innymi częściami które McLaren sam sobie przygotowuje. Tego nie dało się zrobić z silnikiem Hondy..i tak by to zapewne było w tym sezonie. Dlatego dalej uważam że to jest dobra decyzja.

  • 13. Manonfire
    • 2018-02-06 11:42:46
    • *.108.227.46.rev.metrointernet.pl

    @1. Heniek007
    Odnoszę wrażenie, że tam gdzie pojawia się Bulion zaczynają się również pojawiać kłopoty teamu. Ale ja może jakiś przewrażliwiony jestem...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo