komentarze
  • 1. KTP
    • 2017-12-30 15:24:38
    • *.91-236-4-133.climaxnet.pl

    A ja myślałem że planem awaryjnym będzie sepuku kierownictwa i odejście z F1 w połowie sezonu :)

  • 2. TomPo
    • 2017-12-30 16:11:27
    • *.dynamic.chello.pl

    Plan awaryjny - pójść po rozum do głowy i nie wymyślać samemu koła na nowo, no brawo. Szkoda, że 3 lata za późno. Cały czas im kibicuję, bo w F1 musi być więcej dostawców dobrych jednostek, by ten sport i ta rywalizacja miała jakiś sens.
    Gdyby na placu boju został tylko Merc i Ferrari, do tego Renault walczące o miejsca od 5 w dół to można powoli zacząć przygotowywać się do pogrzebu F1.
    Tak wiec... do boju Hondo :)

  • 3. Heytham1
    • 2017-12-31 06:35:53
    • *.play-internet.pl

    @2 Spokojnie... Renault w końcu dobije do poziomu Mercedesa i Ferrari. Może nie będzie to w 2018 roku ale już w 2019... kto wie. Honda tak samo może jeszcze zaskoczyć. Mercedes i Ferrari nie będą już robić z osiągami dużych kroków w przód więc dogonienie ich będzie coraz mniej trudne.

  • 4. ciwic
    • 2018-01-01 22:41:48
    • *.play-internet.pl

    Może czas się przerzucić na Formule E?

  • 5. Janusz f1
    • 2018-01-03 16:45:45
    • *.static.ip.netia.com.pl

    A nie mogli zostawić silnik z 2016? Przecież była najlepsza z tych ostatnich trzech.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo