komentarze
  • 1. ewerti
    • 2017-12-06 11:12:01
    • *.sta.asta-net.com.pl

    -Silniki z WEC(Najlepiej diesel)
    - Aerodynamika z F2
    -Opony najlepiej drogowe
    -Paliwo to butla z gazem z marketu jeśli już koniecznie chcemy silniki benzynowe

    Niech jeszcze kierowców dadzą prosto z kartingu. No i zakazać promowania: Alkoholu, wyrobów tytoniowych, wszystkich wyrobów petrochemicznych, banków i w ogóle tylko GreenPeace i Unicef niech będą opisani na bolidach.
    No i parytety, nie zapominajmy o parytetach! 50% To kobiety 50% mężczyźni. W czym Po 50% to geje i lesbijki, co najmniej po 2 transwestytów. I ograniczmy budżet do 10 złotych. A wszyscy pracownicy na śmieciówkach.

  • 2. ewerti
    • 2017-12-06 11:13:50
    • *.sta.asta-net.com.pl

    P.S.
    Najdroższy sport na świecie traci swoją renomę i to za sprawą człowieka, który kiedyś walił kasą w Ferrari jakby wychodziła z d*py każdego pracownika, a mieli ich tysiące.

  • 3. marcelo9205
    • 2017-12-06 12:15:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cyrk na kolkach zaczyna sie robic. Berniego jeszcze na kolanach beda blagac zeby wrocil.

  • 4. toddlockwood
    • 2017-12-06 12:47:58
    • *.dynamic.chello.pl

    Ja myślę że powinny być 2 cylindrowe diesle o pojemności do max 0.5l które będą napędzać baterie AA.
    A kierowcy będą nimi jeździć zdalnie przez komputer.

  • 5. Jabba1979
    • 2017-12-06 13:19:48
    • *.220.107.14.umts.static.t-mobile.pl

    A mi się ten pomysł podoba.
    Może się okazać, że zespoły fabryczne nagle przestaną wygrywać i puszki powrócą na szczyt.
    Przykre gdy tępi się mocnego konkurenta - MCL i RBR - brakiem dostępu do konkurencyjnych motorów.

  • 6. KolczastyKaktus
    • 2017-12-06 14:01:50
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    5. Jabba1979
    Logicznie myśląc nie możemy RBR i McLarena stawiać w tym samym szeregu co choćby Mercedesa czy Renault skoro te ekipy nie mają kompletnego pakietu i są zależne od innych producentów. To oczywiste. Na świecie nie ma nic za darmo za wszystko trzeba bulić.

    Co do FIA to pomysł globalnego silnika i tak jest powoli wdrażany ale mam nadzieję, że do jego ujednolicenia nigdy nie dojdzie.

  • 7. axelmatt
    • 2017-12-06 15:27:59
    • *.dynamic.chello.pl

    @1 @4 Powinni resoraki puszczać po makiecie toru

  • 8. pz0
    • 2017-12-06 15:49:00
    • *.170.246.94.jerzostrada.pl

    Może głupoty piszę, lecz wydaje mi się że to nie do końca to samo. Owszem w takim LeMans to jakieś 5000km w ciągu jednego wyścigu, do tego jeszcze parę godzin treningów i kwalifikacje. W F1 ten dystans jest przejeżdżany w ciągu kilku GP, a pomiędzy weekendami wyścigowymi silniki są dokładnie prześwietlane i przechodzą pewne dozwolone remonty. No i przede wszystkim to jednak ogólnie nie bardzo wytrzymują zakładanych przebiegów. Jest naprawdę sporo kar.

  • 9. axelmatt
    • 2017-12-06 15:52:10
    • *.dynamic.chello.pl

    Jeśli FIA chce wrócić do tego co było przed rokiem 2014 to niech wróci. Niech zaczną od przywrócenia jednostek napędowych

  • 10. ROMEN2
    • 2017-12-06 15:56:22
    • *.wroclaw.vectranet.pl

    1.ewerti-jedynie jedyna słuszna droga.Kandyduj a masz już jeden głos.

  • 11. ROMEN2
    • 2017-12-06 15:59:45
    • *.wroclaw.vectranet.pl

    Mali, z krótką pamięcią w końcu zawsze przegrywają.

  • 12. TomPo
    • 2017-12-06 16:06:06
    • *.dynamic.chello.pl

    Juz widze jak Ferrari krzyczy veto i odchodzi z F1.... tak pewnie najblizszy naglowek bedzie wygladal ;p

  • 13. Jabba1979
    • 2017-12-06 20:31:03
    • *.146.169.28.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    6@ problem w tym że MCL i RBR chcieli kupić od spadkobierców Adolfa i Benito silniki. Wcale nie chcieli się targować. Pewnie zapłaciliby więcej niż płacą inni.

    Zostali zmuszeni do kupna farancuskich, a za chwile japońskich cudów techniki.

    Dlatego Helmut próbuje zaprosić VW bo inaczej mogą się bić o drugie, trzecie a za chwile o czwarte miejsce w generalce.

  • 14. ewerti
    • 2017-12-06 23:30:51
    • *.static.ip.netia.com.pl

    RBR nie chciało silników Mercedesa, co sami przyznali. Dopiero słaba forma renault obudziła spekulacje, ale Toto i reszta je odcięli. A McLaren? Przecież sam Boulier przyznał, że szukali zmiany. Mercedes im nie odmówił. Przestań siać propagandę bo słabo ci idzie. Honda chcąc wejść do F1 zwróciła się do McLarena, który zareagował z entuzjazmem zostawiając Mercedesa. Ich błąd. A puszki otwarcie ciągną do brytyjskiego Aston Martina ;)

  • 15. rowers
    • 2017-12-07 02:26:05
    • *.dynamic-zab-04.vectranet.pl

    "Posiadanie jednej koncepcji silnika byłoby atrakcyjne dla producentów i oznaczałoby, że zespoły F1 mogą pojechać do Le Mans z własnym zespołem lub na odwrót." - ah faktycznie. Dobrze, że nikt nie mówi o ograniczaniu podróżowania po świecie w celu oszczędzania :D Na pewno każdy producent przecież będzie chciał uczestniczyć w dwóch seriach tego pokroju jednocześnie...

  • 16. axelmatt
    • 2017-12-07 09:33:32
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie przesadzajmy. Le Mans nie jest co dwa tygodnie. Problem leży gdzie indziej.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2017 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo