komentarze
  • 1. TomPo
    • 2017-12-01 15:00:05
    • *.emea.ibm.com

    Wystarczy je dobrze podzielic geograficznie w bloki. Np GP Kanady, USA, Meksyku i Brazyli co tydzien w jednym bloku. Potem 2-3 tyg przerwy i kolejny blok w innej czesci swiata.
    Suma sumarum koszty logistyczne spadna, a ludzie z ekip wiecej czasu moze nawet w domach spedza.

  • 2. yaneq
    • 2017-12-01 15:29:30
    • *.icpnet.pl

    TomPo, doskonały pomysł, logiczny i sensowny!

  • 3. Berger
    • 2017-12-01 15:42:07
    • *.centertel.pl

    Też się zastanawiam dlaczego jeszcze na to nie wpadli skoro nawet my o tym myślimy. rzecz w tym że Australia ma zagwarantowane start sezonu a Abu Dhabi zakończenie więc musiało by to wyglądać tak: Australia-Azja-Ameryki-Europa-Emiraty

  • 4. KubaRM93
    • 2017-12-01 16:19:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    MotoGP już tak robi, więc da się. Szkoda, że Liberty nie bierze przykładu od Dorny.

  • 5. Dzumbur
    • 2017-12-01 17:13:43
    • *.67.104.130

    Tak to by było dość mądre tylko np. takie Chiny rywalizują z Japonia i nie chcą żeby wyścigi były w krótkim odstępie czasu.

  • 6. Dzumbur
    • 2017-12-01 17:16:55
    • *.67.104.130.maxnet.net.pl

    Kibice oglądający wyścigi raz na jakiś czas po prostu by się nudzili jakby miały być wyścigi przez 4 tygodnie pod rząd a potem 3 tygodnie przerwy w których nie byłoby wyścigu , niestety tak musi zostać.

  • 7. Pawekn
    • 2017-12-01 23:20:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli, kibice mając wyścig w dość niewielkiej odległości od swojego kraju np. Kanadyjczycy mając wyścig u siebie gdzieś w pierwszej połowie sezonu, a później w USA czy Meksyku w drugiej, to większa szansa, że wybierze się na dwa wyścigi, bo z finansowego punktu widzenia będzie miał te wydatki rozłożone w czasie.

    Jesli te wyścigi miałyby być po sobie, np. Ruszamy w Kanadzie, potem USA, Meksyk i na koniec Brazylia, to lokalnie jest ciężej sprzedać produkt, mimo i tak dużego runku, część "stałych kibiców" może mieć problem, by znaleźć czas i pieniądze na podróż nawet na 2 z 4 wyścigów.

  • 8. ProTom
    • 2017-12-02 17:19:23
    • *.dynamic.chello.pl

    Panie Brown, wystarczyłoby lobbować w zarządzie F1 za zlikwidowaniem dziwnych premii dla wybranych zespołów "za to że są" i przeznaczyć je na logistykę zespołów - sukces murowany

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2017 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo