komentarze
  • 1. marcelo9205
    • 2017-11-16 10:26:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zlikwidujcie ten pieprzony drs. Nawet dzwiek silnikow mnie tak nie wkurza jak ten system. Co to za wyprzedzania Hamiltona byly ostatnio w Brazyli czy Vettela w Meksyku. Cale okrazenie kierowca czeka, zeby wcisnac guzik i objechac rywala. Co to w ogole ma byc. Wole w wyscigu dwa trzy manewry wyprzedzania na dobrym poziomie po dobrej walce niz dziesiec wyprzedzen na prostej...

  • 2. robher
    • 2017-11-16 10:54:57
    • *.dynamic.chello.pl

    @ krótką pamięć masz, DRS musi być , wcześniej to była pielgrzymka a nie wyścigi , przecież każdy może używać DRS , nie tylko HAM. , czy VET. JA pozwolił bym używać DRS kiedy tylko się chce

  • 3. Amator
    • 2017-11-16 11:10:11
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2 i płaciłbyś odszkodowania za wypadki, bo byłoby można używać drs gdzie cię chce. No lekko przechodzącej w łuk prostej można stracić panowanie nad samochodem, bo jest o wiele mniejsza przyczepność z drs co dopiero jak jakoś żółtodziób zacznie go w zakrętach używać.

  • 4. mentos11
    • 2017-11-16 11:20:17
    • *.opera-mini.net

    Zgadzam się bez DRS byłaby dopiero nuda.
    Wierzę w Rossa że uda mu się zrobić takie przepisy aby i mniejsze zespoły mogły zabłysnąć od czasu do czasu , po pudru duże ekipy bronią swojej uprzywilejowanej pozycji , przecież przepisy zawsze są takie same dla wszystkich nawet teraz to dlaczego się burzą jeśli ulegają zmianie skoro mają mocne ekipy to i tak będą w czołówce i niech nie gadają że z formuły 1 zrobi się seria wyścigową F2 lub IndyCar bo aerodynamika i koncepcja bolidu zawsze będzie zajrzała od ekip a to że kilka części będzie ustandaryzowane ale nie takie same przecież to pomoże obniżyć koszty i pozwolić zmienić dane element bez przebudowania całego bolidu.

  • 5. Vendeur
    • 2017-11-16 14:17:47
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 3. Amator - chyba jesteś niepoważny... A to kierowcy F1 są niedzielnymi kierowcami i nie potrafią się na torze utrzymać? Żółtodzioby? A Ty kim jesteś, aby oceniać ich umiejętności? Z pewnością są nieporównywalnie lepszymi kierowcami od Ciebie i gdyby mogli używać KERS w dowolnym momencie to by na to wzięli poprawkę.

    I jakbyś nie wiedział, to są sytuacje podczas weekendów, w których KERSu mogą używać kiedy chcą... i robią to...

  • 6. TomPo
    • 2017-11-16 16:00:17
    • *.dynamic.chello.pl

    albo trzeba zmienic tory (Tilke to nieudacznik) albo zostawic DRS, trzeciej opcji nie ma.
    Trzeba wywalic caly zlom MGU, ktory jest zawodny i kosztuje fortune, mozna ew dolozyc sprezarke jeszcze jedna i zrobic hybrydy zblizone do drogowych. Autobus LandRovera potrafia rozpedzic do 100 w 6.5s to i z bolidem dadza rade xD
    A najlepiej wrocic do V8-V10 (co jest nierealne).

  • 7. Grafii
    • 2017-11-16 17:45:40
    • *.252.25.251.internetia.net.pl

    @3 przecież w kwalifikacjach możesz używać drs kiedy chcesz o ile się nie mylę i jakoś wypadków nie ma.
    Żeby wyprzedzać bez drs to samochody musiałyby być mniej zaawansowane aerodynamicznie, bo obecnie jażda za kimś w brudnym powietrzu uniemożliwia zbliżenie się do rywala w zakrętach.

  • 8. Grafii
    • 2017-11-16 17:52:59
    • *.252.25.251.internetia.net.pl

    @6 gdybys wydał tak jak Mercedes 500 mln Euro w stworzenie silnika + dalsze koszy które ponoszą w jego rozwój w każdym sezonie to niechciałbys tak szybko zmian.

    Taki RedBull to cwaniaczki... nie produkują tylko kupują, a zdaje się ze koszt za silniki (sprzedaż) jest/miał być zredukowany do ok 15 mln Euro za sezon. Czy producentowi opłaca się sprzedać silnik za 15 mln (bo więcej zabraniają przepisy)? Sam rozumiesz o co chodzi.

  • 9. juhy12
    • 2017-11-16 17:53:51
    • *.dynamic.chello.pl

    Zeby byly manewry wyprzedzania wystarczyłoby wrócić do tankowania, bo te cysterny to jest największa porażka ostatnich lat...

  • 10. TomPo
    • 2017-11-16 19:00:35
    • *.dynamic.chello.pl

    @8 ale na szczescie ten sport jest tez dla widzow a tym samym i sponsorow i reklamodawcow.
    Inaczej wiecznie mialbys na przedzie Merca lub Ferrari bo wsadzili kase i staja okoniem i krzycza veto.
    Jak taki uklad ci sie podoba to po co ogladac wyscigi? Ci ze srodka maja byc wiecznie na srodku? Bo tak chce Ferrari? Patologia :)

  • 11. hubos21
    • 2017-11-16 19:26:10
    • *.8.182.156

    Nikt Mercedesowi niekazał tyke wydawaći mam nadzieje, że będą limity hudżetowe. Jak się ogląda stare filmiki z V10 i V8 to się odechciewa tych pedalskich V6tek

  • 12. Vicente
    • 2017-11-16 20:43:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aby zlikwidować DRS, to trzeba by było gruntownie zmienić przepisy dot. aerodynamiki bolidów. Obecne aero generuje tyle 'brudnego' powietrza, że DRS zwyczajnie jest niezbędny, aby cokolwiek mogło się w wyścigu dziać. Jeśli wprowadzą takie rozwiązania, aby jeden bolid mógł siedzieć "na zderzaku" drugiemu bolidowi (szczególnie w krętych sekcjach), to wtedy DRS stanie się zbędny, bo nie będzie tego utrudnienia w postaci powietrznych turbulencji, a wyprzedzanie stanie się naturalne.

  • 13. s1986seba
    • 2017-11-16 23:10:59
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @1 DRS jest fajny (pamiętacie jak Alonso utknął za Pietrovem?
    @3 Z tego co pamiętam to DRS się wyłącza automatycznie przy dotknięciu hamulca
    @6 Tory Tilkego są OK, tylko żwiru za mało
    @7 Aby jeden bolid mógł się utrzymać bezpośrednio za drugim w zakręcie, trzeba by było całkowicie zrezygnować z aerodynamiki ( skrzydła z przodu i z tyłu, dyfuzory owiewki i te sprawy) spowolni to auta w zakrętach o połowę. Szkoda by było :)
    @9 przy tankowaniu też zdarzały się procesje, bywało nudno jak flaki z olejem, chociaż też bym chciał żeby wróciło :)
    @11 V6 też jest spoko, szybsza i silniejsza nawet niż V12 wbrew pozorom, wcale bym się nie obraził jakbym miał taką w swoim Oplu :)
    @12 polać mu


    ps. Co pijecie do wyścigu?

  • 14. Heniek007
    • 2017-11-17 07:30:44
    • Blokada
    • *.96.55.57

    Sami specjalisci tutaj...Szkoda,ze jedynie wedlug swojego mniemania :)

  • 15. Levski
    • 2017-11-19 09:49:02
    • *.netservis.com.pl

    DRS niech bedzie, ale na torach takich jak Brazylia czy moze Monza powinien byc znaczaco ograniczony.
    Nie, w kwalifikacjach nie mozna jechac na nim ciagle, mona go wlaczac tak jak w wyscigu w wyznaczonych strefach.
    Wcisniecie hamulca wylacza DRS w grze F1 2017. Gdyby kuerowcy mogli go uzywac kiedy chca to by bylo duzo wiecej wypadkow.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo