komentarze
  • 1. Drash
    • 2017-06-10 12:17:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Potrzebujemy więcej czasu" - a czy dwa i pół roku to było za mało żeby zbliżyć się do czołówki? I co, oni myślą że nagle uda im się zbliżyć do jednostki Mercedesa i Ferrari? :D

  • 2. Mat5
    • 2017-06-10 12:26:10
    • *.146.140.209.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    W drugą stronę stanowisko może być ciut odmienne. Niestety współpraca z Hondą to najgorsza decyzja McLarena na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat. Notorycznie psująca się jednostka napędowa, nie mająca dobrej prędkości maksymalnej i obecnie status jedynego zespołu bez punktów w obecnym sezonie bardzo mocno popsuły wizerunek zespołu, jak i samej Hondy. Nie dziwi mnie więc frustracja Alonso i Vandoorne'a. O ile poprzedni sezon dał jakieś światełko w tunelu, o tyle w tym roku forma jest po prostu poniżej krytyki. Liczę na rychły koniec Hondy w McLarenie. Sauber chyba nie zdaje sobie sprawy, w co się pakuje. Nawet im współczuję.

  • 3. TomPo
    • 2017-06-10 12:56:51
    • *.dynamic.chello.pl

    Sauber bedzie mial te siilniki gratis i jeszcze kase dostanie za to. Ich 'stac' na psucie sobie wizerunku z nadzieja ze za rok, dwa, trzy beda mieli konkurencyjny bolid. Zupelnie inna polityka i podejscie.
    A McL, no coz, chyba Renault im zostaje i walka z Soczkami o 3 linie.

  • 4. skilder3000
    • 2017-06-10 16:59:36
    • *.opera-mini.net

    Że całe silniki to jakiś ślepy zaułek F1. Lepsze silniki są w drogowych samochodach

  • 5. tombmwx5
    • 2017-06-10 17:56:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No super. Jest już połowa sezonu 2017 potem 2018 i 2019 i... 2020 nowe silniki. No to Honda może w ostatnim sezonie 2019 ery v6 turbo będzie miała zaj...ty silnik?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo