komentarze
  • 1. przesio
    • 2017-06-02 10:58:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Każdy o tym wie , nawet Alonso .

  • 2. devious
    • 2017-06-02 13:31:30
    • *.static.ip.netia.com.pl

    W 2014 mówili wszyscy "Teraz może być już tylko lepiej".
    W 2015 było trochę lepiej więc tym bardziej mówili wszyscy "Teraz może być już tylko lepiej".
    W 2016 było jeszcze lepiej więc nadal mówili wszyscy "Teraz może być już tylko lepiej".
    W 2017 Honda wróciła poziomem do silnika z 2014... I znowu wszyscy mówią "Teraz może być już tylko lepiej".

    W 2018 też będą tak mówić pewnie :P

    Choć zawsze pozostaje nadzieja, że jednak się Honda ogarnie a też McLaren porządne nadwozie zrobi - Ferrari pomiędzy 2014 a 2015 wykonało gigantyczny skok, tak samo pomiędzy 2016 a 2017 - a więc się da. Renault też miało potężne problemy w 2014 a kilka miesięcy później wygrywali z RBR wyścigi - więc się da.

    Pytanie czy Honda zamiast kombinować w końcu zacznie kopiować rywali (ponoć już zaczęli, ale co oczywiste to wszystko trwa i będzie trwało jeszcze miesiącami) i na 2018 ich dogoni - Mercedes i Ferrari silnikowo już dużo nie mogą się rozwinąć bo dochodzą do limitu, więc prędzej czy później wszyscy producenci powinni osiągnąć zbliżony poziom - tak jak to było pod koniec ery V8. Oby tak się stało - z pożytkiem dla sportu.

    Bo nie byłoby nic lepszego dla F1 niż 4 świetnych kierowców w 4 świetnych bolidach walczących o tytuł - czyli pojedynek Hamiltona, Vettela, Alonso i Verstappena (i ew. Ricciardo, bo nie odstaje od Maxa i nie odstawał od Vettela, więc też myślę byłby w stanie powalczyć o tytuł). Cr?me de la cr?me!

  • 3. skilder3000
    • 2017-06-03 00:54:12
    • *.opera-mini.net

    To nie sam silnik jest problemem a eko pierdy

  • 4. silvestre1
    • 2017-06-04 11:11:44
    • *.dynamic.chello.pl

    F1 to śnieżna kula która rośnie, mnoży problemy, jest coraz droższa, większa i na sto procent kiedyś pęknie. Jest tylko pytanie - kiedy? Jak ktoś mi mówi, że w Monaco wyprzedzanie jest niemożliwe, bo z torem jest coś nie tak to to jest wyścig czy ekspresowa prezentacja bolidów? Jestem z tych, którzy pamiętają wyścigi, mam zapisy na taśmach i płytach i czasami je oglądam. Niestety myśl przewodnia Ecclestone o zachowaniu formuły wyścigowej została zakrzyczana przez pseudo ekologów i polityczną poprawność. Szczęśliwie wyścigi można oglądać za oceanem, tylko czy o to chodzi?

  • 5. Jacko
    • 2017-06-05 12:28:35
    • *.dynamic.chello.pl

    @4. silvestre1
    Ale wiesz, że w takim INDY są też silniki V6 turbo (2.2l), a nie żadne wielolitrowe wolnossące, do jakich powrót się niektórym marzy? Nie ma natomiast tak skomplikowanych systemów elektrycznych i odzyskiwania energii, ale to raczej nie wpływa na osiągi, a na niezawodność.
    Problemem w F1 są raczej ograniczenia wynikające z przepisów niż sama technologia.

  • 6. TomPo
    • 2017-06-05 15:53:48
    • *.dynamic.chello.pl

    Ja tam bym wolal gole V8 bez eco bzdur, odzyskiwania energii i 4 sprezarek. Mamy moc, mamy prostote, w miare tanio i na pewno bardziej niezawodnie.
    No ale zas...ne ECO bzdury oczywiscie musza dorzucic 3 grosze.
    a czemu uwazam ze ECO to bzdury... to jakby mucha owocowka po 3 dniach zycia zrobila badania i by jej wyszlo ze na Ziemii trwa wieczne lato i nigdy nie pada, bo zna milimetrowy ulamek calosci a chce wyciagac wnioski.
    Na koniec wyjdzie ze takie zmiany temperatur i klimatu to rzecz normalna, cyklincza raz na milion lat i tyle z tego eco bełkotu. Nic o tym nie wiemy bo zapiski prowadzimy od 100 a badania moze od 30 lat w stosunku do milionow.
    Jasne, wielcy truciciele (ktorzy na godzine generuja tyle syfu co auto przez 100 lat jazdy non stop) nalezy regulowac, ale kurna trzeba tez znac umiar, a nie wszedzie ten ECO belkot wciskac i oczywiscie kosic na tym miliony (tak przy okazji).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo