komentarze
  • 1. skilder3000
    • 2017-04-24 19:47:15
    • *.opera-mini.net

    MGU-H to piętą ahillesowa Hondy. Bo w silnikach wysookobrotowych Japończycy są bezkonkurrncyjni.

  • 2. hubos21
    • 2017-04-24 20:04:41
    • *.8.182.156

    taaa to zobacz ile jednostek spalinowych Alonso wyjechał w zeszłym sezonie :D

  • 3. Mat5
    • 2017-04-24 21:27:12
    • *.146.66.240.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Poprawione w przypadku MGU-H ma dosyć sceptyczny wydźwięk patrząc na ostatnie wyścigi. Może jednak uda się dociułać oba samochody do mety, co już mogłoby być uznane za pewien progres. Mały, ale zawsze. Jestem osobiście ciekaw jakim cudem McLaren miał nagle bezawaryjny dzień w Bahrajnie, bo patrząc na psujące się na zawołanie silniki normalne nie było.

  • 4. Reseller
    • 2017-04-24 21:40:29
    • *.dynamic.chello.pl

    Niestety szykuje się kolejna spektakularna katastrofa.

  • 5. TomPo
    • 2017-04-24 22:09:30
    • *.dynamic.chello.pl

    @3 pewnie podczas testów silniki mieli skręcone na 50% i wyłączone wszystko co się da, a mapowanie wzięte z jakieś cywilnej hybrydy ;p I tym sposobem 80 kółek zrobili.

  • 6. bartexar
    • 2017-04-24 22:26:50
    • *.166.255.244

    Tak sobie ostatnio myślałem.. pamiętacie GP USA 2012? Wtedy Borowczyk mówił coś o pewnym Polaku, który został szefem aerodynamiki w Mclarnie, nazywał się Marcin Budkiewicz? Budowski? Jak dokładnie? Bardzo mnie to interesuje, tym bardziej że przecież od początku 2013 zaczęły się problemy McLarena z aero.. Więc tak jakby jest za ten kryzys jakos odpowiedzialny.

  • 7. Spargus
    • 2017-04-24 22:34:17
    • *.toya.net.pl

    Nie no, są konsekwentni, nie da się ukryć - podczas testów 5 silników na 4 dni testów, teraz będzie 4 wyścig i Stoffel z 4 MGU - H. Chociaż biorąc pod uwagę, że weekend wyścigowy to 3 treningi, kwalifikacje i wyścig, w których już ciśnie się +/- na maksa, to można to jednak uznać za postęp.

  • 8. Klocuch12
    • 2017-04-24 22:49:23
    • *.dynamic-ww-05.vectranet.pl

    @6
    Endrju się podniecał tym Polakiem, rzekłbym że duma go rozpierała xD

  • 9. KolczastyKaktus
    • 2017-04-25 08:36:08
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @6 Chodziło o Marcina Budkowskiego ale ten już od jakiegos czasu nie jest zwiazany z McLarenem i piastuje jakąś niezłą fuche w FIA. Generalnie problemy McLarena wynikają raczej ze złej organizacji niż z powodu zatrudnienia Polaka.

  • 10. Obywatel
    • 2017-04-25 10:29:48
    • *.dyn.telefonica.de

    Kempa zrob cos z trollami!! Pierwszy do odstrzalu @8.
    za takie trolowanir kara smierci winna powrocic zaiste*

  • 11. YOOGI
    • 2017-04-25 12:52:34
    • *.obr-pok.one.pl

    A Sauber jest już bliski zamknięcia kontraktu na dostawę silników od Hondy..MCL wreszcie będzie miał konkurencję w awaryjności ;) "to tak pół żartem"

    Dobrze że Honda wreszcie "coś" w tym silniku zlokalizowała bo do tej pory było słychać ogólny bełkot o jakiejś poprawie, kiedyś.

  • 12. TomPo
    • 2017-04-26 10:52:12
    • *.dynamic.chello.pl

    @11 to jedyne sensowne rozwiązanie. Zacząć testować swoje konstrukcje na kimś komu nie zależy, typu Sauber a jednostki będzie miał po taniości.
    A McL niech się uśmiechnie do np Renault. Z dobrym aero i dobrymi kierowcami mogliby powalczyć z RBR o 3 miejsce konstruktorów. Nie jest to ich wymarzona walka o majstra no ale wszystko bedzie lepsze od tego co maja teraz, ze do mety sie dotoczyc nie moga albo nawet do startu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo