2017-04-14 GP Bahrajnu - #1 trening 13:00 - 14:30
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 S.Vettel Ferrari 1:32.697 21
2 D.Ricciardo Red Bull 1:33.097 22
3 M.Verstappen Red Bull 1:33.566 23
4 S.Perez Force India 1:34.095 22
5 F.Massa Williams 1:34.246 24
6 L.Stroll Williams 1:34.322 25
7 E.Ocon Force India 1:34.332 23
8 F.Alonso McLaren 1:34.372 14
9 R.Grosjean Haas 1:34.564 21
10 L.Hamilton Mercedes 1:34.636 28
11 D.Kwiat Toro Rosso 1:34.838 13
12 N.Hulkenberg Renault 1:34.927 13
13 S.Vandoorne McLaren 1:34.997 10
14 V.Bottas Mercedes 1:35.002 27
15 J.Palmer Renault 1:35.068 19
16 K.Magnussen Haas 1:35.579 21
17 M.Ericsson Sauber 1:35.888 24
18 P.Wehrlein Sauber 1:35.959 23
19 C.Sainz Toro Rosso 1:36.079 16
20 K.Raikkonen Ferrari 1:42.333 6
komentarze
  • 1. mattimek
    • 2017-04-14 14:35:53
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    "Od czasu kiedy wyścig w Bahrajnie rozgrywany jest po mroku znacznie pierwszej sesji treningowej na tym torze znacznie się obniżyło."

    do poprawki;)

  • 2. HiTec
    • 2017-04-14 14:41:57
    • *.static.ip.netia.com.pl

    jedna literka i sie czepiasz..

  • 3. mattimek
    • 2017-04-14 14:46:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2 zdanie znacznie straciło na znaczeniu przez tą literkę:)

  • 4. szoko
    • 2017-04-14 14:47:48
    • *.access.hol.gr

    Kimi to ma pecha.

  • 5. dexx
    • 2017-04-14 14:48:23
    • *.mikolow.multimetro.pl

    Ale z Was polonisty ja nie mogę.
    Ważniejsze co się stało w bolidzie Ferrari bo ponoć to coś z silnikiem się stało a nie przegrzewała turbosprężarka.

  • 6. Kalor666
    • 2017-04-14 15:16:12
    • *.197.120.25.threembb.co.uk

    a turbosprężarka to nie element silnika Szerloku ?

  • 7. tommek7
    • 2017-04-14 15:17:46
    • *.play-internet.pl

    @5 Pisze się poloniści, trzymaj poziom kolego.

  • 8. Spargus
    • 2017-04-14 15:27:14
    • *.toya.net.pl

    @3 tę literkę, jak już.

  • 9. dexter
    • 2017-04-14 15:42:16
    • *.dyn.telefonica.de

    @1

    A co jest do poprawki ?

    Z czysto technicznego punktu widzenia wydaje sie logiczne, ze wiedza albo to co kierowcy nauczyli sie w pierwszym treningu np. na temat ogumienia uwzgledniajac sam wyscig oraz temperatury jest malo reprezentacyjne. Teraz temperatura w Bahrajnie wynosi 36-37°C, a zapowiadane temperatury przez synoptykow podczas wyscigu maja wynosic okolo 29°C

    Tak tylko na marginesie dla uzytkownikow ktorzy sa w minimalnym
    stopniu technicznymi zagadnieniami zainteresowani: wyzsza temperatura z reguly oznacza a) mniejsza sile docisku, poniewaz gestosc powietrza nie jest zupelnie wysoka b) asfalt jest bardziej nagrzany, a wtedy przyczepnosc jest troche mniejsza.

    Czym wieksza temperatura tym miniejszy opor powietrza. Kazdy kto probowal albo gra w golfa z pewnoscia sam sie przekonal albo moze potwierdzic, ze uderzajac w pileczke przy temp. 30°C pilka dalej poleci w odroznieniu do uderzenia przy powiedzmy temp. 10°C.

    Takze pierwszy trening mozna odhaczyc pod punktem "przygotowanie do toru wyscigowego".

  • 10. Fanvettel
    • 2017-04-14 15:44:57
    • *.230.122.84

    Ferrari pierwsze i ostatnie nie czesto sie tak zdarza.

  • 11. Spargus
    • 2017-04-14 15:46:36
    • *.toya.net.pl

    @9 co do Twojego punktu b, zawsze myślałem, że im cieplej, tym większa przyczepność, bo opony lepiej kleją się do asfaltu...

  • 12. mattimek
    • 2017-04-14 16:30:08
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @8 masz rację
    @9 zdanie

  • 13. St Devote
    • 2017-04-14 16:53:19
    • *.static.korbank.pl

    @11 Asparagus, im cieplejsze _opony_ tym większa przyczepność. Im cieplejsze powietrze, tym mniejsza gęstość powietrza, im mniejsza gęstość powietrza, tym mniejszy opór aero, im mniejszy opór aero tym mniejsza siła docisku, im mniejsza siła docisku, tym "wolniejszy" bolid - wszystko przy założeniach innych parametrów jako const. Ergo, grandpa Dexter hat Recht.

    @9 dexter, "reprezentacyjne" to można mieć spodnie do munduru galowego. Zapewne miałeś na myśli "reprezentatywne". To tak a propos weekendu języka polskiego.

  • 14. dexter
    • 2017-04-14 17:44:22
    • *.dyn.telefonica.de

    @szoko

    No coz, Kimi bedzie musial polegac na danych Sebastiana ktory swoj zaplanowany program w calosci wykrecil. Wiadomo, treningu nie jest duzo i kazdy kierowca chce jak najwieksza liczbe kilometrow pokonac, ale dzisiejsi kierowcy sa na tyle dobrzy i potrafia z taka strata sobie poradzic. Jesli balans bedzie pasowal, a kierowca ogolnie bedzie zadowolony z samochodu, to nic nie stoi na drodze aby weekend wyscigowy zakonczyc dobrym wynikiem.

    Oczywiscie zespol bedzie musial zbadac przyczyne problemu w bolidzie Raikkonena, poniewaz problem jednego samochodu moze szybko okazac sie problemem drugiego samochodu.

    @St Devote

    Oczywiscie ze na mysli mialem slowo: "reprezentatywne".

    "To tak a propos weekendu języka polskiego"

    Hehe dobre. Widzisz ile czasu i pieniedzy moge dzieki Tobie zaoszczedzic ;-)


  • 15. dexter
    • 2017-04-14 17:50:05
    • *.dyn.telefonica.de

    Ajajaj - chyba wykrakalem z tym Vettelem...

  • 16. tommek7
    • 2017-04-14 18:04:32
    • *.play-internet.pl

    @ Aha, a jak myślisz czemu opony zimowe nie trzymają w lato? Myślisz że wykres zależności temperatura/przyczepność rośnie w nieskończoność? Pomyśl trochę...

  • 17. Spargus
    • 2017-04-14 22:05:06
    • *.toya.net.pl

    @16 Do mnie piszesz? Bo Ci cyferki zabrakło

  • 18. tommek7
    • 2017-04-15 01:25:24
    • *.play-internet.pl

    A tak, tak.

  • 19. Spargus
    • 2017-04-15 13:20:04
    • *.toya.net.pl

    Widzę, że na tym forum górują dwa typy użytkowników: typowe trolle, których na szczęście ostatnio ubywa i wielcy znawcy i spece. Zwykły użytkownik nie ma prawa głosu, bo albo natknie się na jednego, albo na drugiego. Swoją wiedzę jeśli chodzi o F1 oceniłbym zdecydowanie powyżej przeciętnej, ale akurat tego nie wiedziałem. Oczywiście nikt nie odpisze normalnie tylko jeden złośliwie przekręci nick (w sumie nie rusza mnie to zbytnio) a drugi będzie się wywyższał, że wie coś, czego ja nie. tommek, gorszy dzień, czy masz tak zawsze? :)

  • 20. St Devote
    • 2017-04-15 14:43:07
    • *.static.korbank.pl

    Ech, niewdzięcznicy. Jutro wyścig, więc będziesz miał dobrą okazję powyzywać się "normalnie" od debili z kolegami w głównym wątku, to wtedy może będziesz zadowolony z odpowiedzi.

  • 21. Spargus
    • 2017-04-15 19:04:12
    • *.toya.net.pl

    @20 Komentarzy pod newsem z wynikami wyścigu zazwyczaj nie czytam, bo nie ma tam nic ambitnego. Nie wiem, może Ciebie satysfakcjonują takie odpowiedzi, mnie niebardzo. Zastanawia mnie po prostu, skąd w ludziach tyle złośliwości. Ciekawe, czy na żywo też jesteście tacy błyskotliwi

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo