A A


Sauber przed Grand Prix Australii 2017

Sauber przed Grand Prix Australii 2017

Zespoły Formuły 1 powoli wydają pierwsze przedwyścigowe informacje prasowe, a to znaczy, że inauguracja nowego sezonu jest już bardzo blisko. Pierwszym zespołem, który rozesłał do dziennikarzy informacje przed GP Australii w tym roku okazał się Sauber. Szwajcarska ekipa będzie w tym roku miała nieco zmieniony skład. Felipe Nasra zastąpił protegowany Mercedesa, Pascal Wehrlein. Bolid C36 będzie napędzany silnikiem Ferrari, ale w ubiegłorocznej specyfikacji, mimo to jego kierowcy są optymistycznie nastawieni przed nowym sezonem.


R E K L A M A
Red Planet - sklep F1

Marcus Ericsson, #9
„Uwielbiam Melbourne, to fantastyczne miejsce. Fani oraz atmosfera są tam po prostu wspaniałe- przebywanie w mieście, jak i na torze Albert Park sprawia mi przyjemność. Nie mogę doczekać się rozpoczęcia sezonu 2017. Po stawiających duże wyzwanie testach, podczas których zebraliśmy sporo danych zmierzam do Melbourne w pozytywnym nastawieniu. Teraz musimy zobaczyć jak bolid sprawdzi się podczas pierwszego weekendu wyścigowego. Tor Albert Park jest nieco zdradliwy, gdyż stanowi połączenie toru stałego z ulicznym. Ogólnie uważam, że znalezienie odpowiednich ustawień będzie tam stanowiło wyzwanie, ale jestem pewny, że poradzimy sobie z tym problemem.”

Pascal Wehrlein, #94
„Grand Prix Australii będzie dla mnie wyjątkowe, podobnie jak dla zespołu Saubera. To dla mnie pierwszy wyścig w roli kierowcy szwajcarskiego zespołu i jestem przekonany, że gdy na starcie niedzielnego wyścigu będą gasły czerwone światła, będzie to wyjątkowa chwila. Podczas drugiej tury testów pod Barceloną dobrze spożytkowałem te dni i mogłem zapoznać się z bolidem C36 Ferrari oraz z nowymi procedurami. Po ciężkim przygotowaniu fizycznym nie mogę doczekać się wizyty w Melbourne. Czuję się dobrze przygotowany do nowego sezonu. Obecnie wszystko wygląda obiecująco, ale przed wizytą w Melbourne nigdy niczego do końca nie można być pewnym. W pełni ufam naszej zespołowej pracy.”


Autor: kempa007  |  Data: 2017-03-17

 <<< poprzedninastępny >>> 
 
   1. Mat5 2017-03-17 18:03:59 (Host: *.centertel.pl)
Sauber w tym sezonie furory raczej nie zrobi. Jak dla mnie będą raczej czerwoną latarnią w stawce, a w późniejszym czasie przez stary silnik będą tracić do reszty coraz więcej.
   2. DJ SEBQ 2017-03-17 18:56:48 (Host: *.pop.dtssi.net)
Wehrlein mimo wszystko dobry kierowca. Punkty podczas wyścigu w Austrii, w zeszłym sezonie Brawo. Miałem nadzieję że to Pascala przyjmą do Force India ale stało się jak sie stało.
   3. sliwa007 2017-03-17 20:37:31 (Host: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)
Zapowiada się, że Sauber będzie walczył z McLarenem... jeszcze parę lat temu byłby to komplement,
Pierwsza część sezonu będzie dla nich bardzo ważna, później poprawki w silnikach u konkurencji mogą robić różnicę.

   4. Fanvettel 2017-03-17 23:11:05 (Host: *.IP.cloudmosa.com)
Ja mam nadzieję że Sauber zdobędzie więcej punktów niż w poprzednim sezonie.
   5. socjoświr 2017-03-17 23:16:21 (Host: *.play-internet.pl)
Ech, nie wiem po co ja zawsze czytam te wypowiedzi - one tak strasznie nić nie wnoszą...
Jakby były szczere to brzmiałyby tak:

Marcus Ericsson, #9
Uwielbiam Melbourne, to fantastyczne miejsce. Fani oraz atmosfera są tam po prostu wspaniałe- przebywanie w mieście, jak i na torze Albert Park sprawia mi przyjemność. Jeśli chodzi o wyścig to nie ma się co czarować: mamy najsłabszy samochód co pokazały testy. Może awarie konkurencji dają nam jakąś szansę...

Pascal Wehrlein, #94
Staram się nie myśleć o tym że nie chcieli mnie w Force India i zostałem pominięty w Mercedesie. Mam doświadczenie w zdobywaniu punktów dla Manora, Sauber jest zespołem z samochodem o podobnym potencjale, więc wiem co robić. Szkoda tylko, że tym razem nie mam pod maską silnika Mercedesa... Ale jeśli mamy zdibyć jakieś punkty to początek sezonu to najlepsza okazja, później będzie już tylko trudniej.
   6. damianosKimiFan 2017-03-18 01:01:18 (Host: *.ipv4.supernova.orange.pl)
@5 hahaha ile ja bym dal by zobaczyc taka szczerosc :D
   7. marekko 2017-03-18 09:26:46 (Host: *.toya.net.pl)
@3 Parę lat temu to Robert w Sauberze na półmetku sezonu prowadził w tabeli przed McLarenem z Hamiltonem czy coś
   8. XandrasPL 2017-03-18 12:02:06 (Host: *.internetdsl.tpnet.pl)
@7 tak tylko potem Niemcy ku**a chcieli aby Heidfeld dogonił Roberta w punktach bo po Kanadzie myśleli że mają najlepszy bolid i zaczęli robić strategie pod szwaba który jeździł słabo a strategie były pod niego to Kubica był jeszcze bardziej za nim i wtedy stracili wszystko np GP Belgii 2008 i to co Sauber odj*bał to nie mam pytań z tymi pistopami ... Sauber był 3 siłą w stawce i powinni walnąć wszystko na szybszego kierowcę na nie na konstruktorkę bo nie mieli szans przy jednym dobrze jeżdżącym kierowcy a chcieli i mieli potem już w końcówce szwab nie dawał rady to znów aby Kubica wygrywał ale było za późno i jebany punkt przesądził o tym że Kubica był 4 na koniec sezonu ... BMW Sauber mogło wtedy wygrywać tylko strategią,szczęściem i czasami torami pod nich ale ogólnie to tracili,Kwale mieli dobre ale ile tu można mówić o ich wyścigach ...
   9. sliwa007 2017-03-18 12:33:04 (Host: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)
7. marekko
Przeczytaj coś napisał, pomyśl chwilę a później się dokształć bo nawet nie wiesz w jakim zespole Kubica jeździł...
   10. marekko 2017-03-18 21:01:58 (Host: *.toya.net.pl)
A co ci się nie zgadza, zespół nazywał się BMW-SAUBER, a Hamilton był kierowcą McLarena czego nie rozumiesz w prostym zdaniu. Może sam pomyśl o jakiejś szkole.
   11. marekko 2017-03-18 21:14:35 (Host: *.toya.net.pl)
@ BMW po zwycięstwie Roberta podobno odpuściło rozwój auta bo plan zakładał wygranie przynajmniej jednego GP w 2008 roku i skupili się na projekcie na następny sezon ale jak wyszło wszyscy pamiętają.
   12. marekko 2017-03-18 21:16:09 (Host: *.toya.net.pl)
miało być @8
   13. sliwa007 2017-03-18 21:25:55 (Host: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)
10. marekko
BMW Sauber to nie Sauber, to dwa różne zespoły, trudno tego nie rozgraniczać
   14. Kojo 2017-03-22 18:35:29 (Host: *.dynamic.chello.pl)
Jak miło znowu poczytać te przygotowywane przez speców PR. Praktycznie dla każdego kierowcy to ulubiony tor, a miasto najwspanialsze na świecie, ale taki są zasady tej gry. Trochę mnie zastanawia, czy jak Mercedes zareaguje na to, że ich podopieczny w swojej wypowiedzi używa nazwy konkurencyjnego dostawcy silników. Może mała prowokacja lub świadoma zagrywka, tylko co by miała oznaczać?

@13. sliwa007 - Kolega marekko ma chyba rację, bo Sauber, to dalej Sauber. W tamtym czasie miał pełne wsparcie BMW, które tylko im dostarczało silniki, podobnie jak teraz McLaren z Hondą czy wcześniej z Mercedesem. Tak myślę, że w statystykach wszystkie sukcesy i osiągnięcia są zaliczane do jednego zespołu bez względu na to jakich silników używał i jakie miał wsparcie ich producentów. Pozdro serdeczne. :-)!
Skomentuj artykuł:


Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję ! Zarejestruj się już teraz.

DO GP Chin ZOSTAŁO:



dni
1
0
godzin
2
0
minut
4
3

 PANEL FANA FORMUŁY 1
Logowanie
Login:
Hasło:
 
Rejestracja

Nowe konto

Przypomnienie hasła

 GP Australii
  Kropka F1 24 marca (Piątek)
    Kropka F1   02:00 - 03:30  #1 trening
    Kropka F1   06:00 - 07:30  #2 trening
  Kropka F1 25 marca (Sobota)
    Kropka F1   04:00 - 05:00  Trening
    Kropka F1   07:00  Kwalifikacje
  Kropka F1 26 marca (Niedziela)
    Kropka F1   07:00  Wyścig


 TESTY
 Kropka F1 10 marca  Barcelona
 Kropka F1 09 marca  Barcelona
 Kropka F1 08 marca  Barcelona
 Kropka F1 07 marca  Barcelona

 NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
  Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyścigu sezonu!  Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyś ...
  Hamilton w Melbourne sięga po 62. pole position w karierze  Hamilton w Melbourne sięga po 62. pole p ...
  Hamilton najszybszy po piątkowych treningach w Australii  Hamilton najszybszy po piątkowych trenin ...
  #1 trening: Mercedes przed Red Bullem i Ferrari  #1 trening: Mercedes przed Red Bullem i ...
  McLaren rozmawiał już z Mercedesem...?  McLaren rozmawiał już z Mercedesem...? ...
  Alonso: na normalnym torze będziemy zamykać stawkę  Alonso: na normalnym torze będziemy zamy ...
  Whiting tłumaczy czemu przerwał procedurę startową  Whiting tłumaczy czemu przerwał procedur ...
  Mercedes wszystkim dostarczy najświeższą wersję silnika  Mercedes wszystkim dostarczy najświeższą ...
  Mercedes i Red Bull musiały zmienić zawieszenie  Mercedes i Red Bull musiały zmienić zawi ...
  Vettel wybrał już imię dla swojego nowego Ferrari  Vettel wybrał już imię dla swojego noweg ...

 ARTYKUŁY
  Podsumowanie zmian w F1 przed sezonem 2017  Podsumowanie zmian w F1 przed sezonem 2017
  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016
  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015
  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014
  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014
  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1
  Brake by wire w F1 - co to takiego?  Brake by wire w F1 - co to takiego?
  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014

 ANKIETA
 Czy zespół Ferrari zdoła w tym roku powalczyć o mistrzostwo z Mercedesem?
  tak
  nie
  Red Bull ich wyprzedzi
   

 PREZENTACJE 2017
Linki:  

Wiadomości   |   Wyścigi   |   Galeria F1   |   Zespoły F1   |   Kierowcy F1   |   Tory F1   |   F1 FAQ

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004-2017 GPmedia   |   Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Ta strona jest nieoficjalną stroną internetową i nie jest powiązana w żaden sposób z grupą przedsiębiorstw Formula One, oraz oznaczeniami F1, FORMULA ONE, FORMULA 1 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i innymi znakami powiązanymi oraz znakami towarowymi należącymi do Formula One Licensing B.V