A A


Brawn chce stworzyć grupę techniczną ds. wyprzedzania

Brawn chce stworzyć grupę techniczną ds. wyprzedzania

Formuła 1 ma ponownie przyjrzeć się sposobom na poprawę wyprzedzania bez angażowania sztucznych systemów takich jak DRS.


R E K L A M A
Red Planet - sklep F1

Jeden z nowych szefów Formuły 1, Ross Brawn, zasugerował stworzenie grupy odpowiedzialnej za opracowanie przepisów w tym zakresie.

Były inżynier F1 stwierdził niedawno, że jest zadowolony z prędkości nowych bolidów, ale obawia się iż wpłynie ona negatywnie na liczbę manewrów wyprzedzania.

„Jeżeli okaże się to prawdą, wtedy zmotywuje to nas do szukania rozwiązań” mówił dla francuskiego Auto Hebdo. „To trudny problem, gdyż chcemy mieć szybkie bolidy, które mogą jednak podążać za sobą na torze w bliskiej odległości.”

„Czy jest na to rozwiązanie? Tak, ale musimy zebrać razem odpowiednich ludzi i dać im półtora roku czasu na znalezienie odpowiedzi” przekonywał Brawn.

Brawn przyznaje, że grupy techniczne odpowiedzialne za wyprzedzanie w przeszłości sprawdzały się, ale ich członkom brakowało „wnikliwej wiedzy oraz możliwości jakie dzisiaj posiadają zespoły.”

„Poprzednio eksperymentowaliśmy w tunelach aerodynamicznych, ale było to tylko częściowe badanie, gdyż nie mogliśmy wykorzystać w nich dwóch bolidów. Teraz mamy CFD [przyp. komputerowa dynamika płynów], które stwarza nowe możliwości.”

„Musimy stworzyć bolid, który generuje duży poziom docisku, ale nie zostawia za sobą olbrzymiej ilości turbulentnego powietrza. Wielu powie, że to niemożliwe, ale ja uważam inaczej.”

Brawn przyznał, że nowa grupa będzie odpowiadała bezpośrednio przed Formula One Management, a potencjalne zmiany w przepisach będą musiały odpowiedzieć na trzy podstawowe pytania.

„Pierwsze, jak zostaną one odebrane przez kibiców? Drugie, ile będą kosztować? Oraz trzecie, czy wiemy jak wpłynie to na wyścigi?” dodawał Brawn.


Autor: kempa007  |  Data: 2017-03-17

 <<< poprzedninastępny >>> 
 
   1. gzr 2017-03-17 10:01:25 (Host: *.231.92.196)
Jak pogodzić wyrównywanie stawki i zwiększyć liczbę manewrów wyprzedzania? O.o
   2. rembol 2017-03-17 10:39:16 (Host: *.static.chello.pl)
No cóż trzeba dać Rosowi popracować , tym bardziej że to głupi facet nie jest i raczej wie co mówi . A czas pokaże co będzie .
   3. Kalor666 2017-03-17 11:42:34 (Host: *.29.165.161.threembb.co.uk)
No to czekamy na grupę do poprawienia jakości brzmienia.
   4. czuczo 2017-03-17 12:42:09 (Host: *.tktelekom.pl)
Półtorej roku czekania? No cóż, czekamy. Ale może wcześniej znieść limit paliwa i opon na wyścig?
   5. rembol 2017-03-17 12:54:47 (Host: *.static.chello.pl)
@czuczo Problem w tym ... Albo inaczej problemem w zniesieniu limitów jest nie sama w sobie F1 tylko ta karykaturalna FIA. Trzęsą tyłkami przed ekologami i innymi zbaraniowaciałymi głąbami...
   6. ignoruj 2017-03-18 02:00:09 (Host: *.bas512.cwt.btireland.net)
Gwoli ścisłości: CFD to w języku polskim "obliczeniowa mechanika płynów".
Skomentuj artykuł:


Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję ! Zarejestruj się już teraz.

DO GP Chin ZOSTAŁO:



dni
1
0
godzin
2
0
minut
4
3

 PANEL FANA FORMUŁY 1
Logowanie
Login:
Hasło:
 
Rejestracja

Nowe konto

Przypomnienie hasła

 GP Australii
  Kropka F1 24 marca (Piątek)
    Kropka F1   02:00 - 03:30  #1 trening
    Kropka F1   06:00 - 07:30  #2 trening
  Kropka F1 25 marca (Sobota)
    Kropka F1   04:00 - 05:00  Trening
    Kropka F1   07:00  Kwalifikacje
  Kropka F1 26 marca (Niedziela)
    Kropka F1   07:00  Wyścig


 TESTY
 Kropka F1 10 marca  Barcelona
 Kropka F1 09 marca  Barcelona
 Kropka F1 08 marca  Barcelona
 Kropka F1 07 marca  Barcelona

 NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
  Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyścigu sezonu!  Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyś ...
  Hamilton w Melbourne sięga po 62. pole position w karierze  Hamilton w Melbourne sięga po 62. pole p ...
  Hamilton najszybszy po piątkowych treningach w Australii  Hamilton najszybszy po piątkowych trenin ...
  #1 trening: Mercedes przed Red Bullem i Ferrari  #1 trening: Mercedes przed Red Bullem i ...
  McLaren rozmawiał już z Mercedesem...?  McLaren rozmawiał już z Mercedesem...? ...
  Alonso: na normalnym torze będziemy zamykać stawkę  Alonso: na normalnym torze będziemy zamy ...
  Whiting tłumaczy czemu przerwał procedurę startową  Whiting tłumaczy czemu przerwał procedur ...
  Mercedes wszystkim dostarczy najświeższą wersję silnika  Mercedes wszystkim dostarczy najświeższą ...
  Mercedes i Red Bull musiały zmienić zawieszenie  Mercedes i Red Bull musiały zmienić zawi ...
  Vettel wybrał już imię dla swojego nowego Ferrari  Vettel wybrał już imię dla swojego noweg ...

 ARTYKUŁY
  Podsumowanie zmian w F1 przed sezonem 2017  Podsumowanie zmian w F1 przed sezonem 2017
  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016
  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015
  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014
  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014
  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1
  Brake by wire w F1 - co to takiego?  Brake by wire w F1 - co to takiego?
  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014

 ANKIETA
 Czy zespół Ferrari zdoła w tym roku powalczyć o mistrzostwo z Mercedesem?
  tak
  nie
  Red Bull ich wyprzedzi
   

 PREZENTACJE 2017
Linki:  

Wiadomości   |   Wyścigi   |   Galeria F1   |   Zespoły F1   |   Kierowcy F1   |   Tory F1   |   F1 FAQ

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004-2017 GPmedia   |   Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Ta strona jest nieoficjalną stroną internetową i nie jest powiązana w żaden sposób z grupą przedsiębiorstw Formula One, oraz oznaczeniami F1, FORMULA ONE, FORMULA 1 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i innymi znakami powiązanymi oraz znakami towarowymi należącymi do Formula One Licensing B.V