WYNIKI: Barcelona [ 09 marca 2017 ]
  Poz.   Kierowca ZespółOpony Czas Okr.
  1   S.VettelFerrariOpony ultra-miękkie1:19.024156
  2   L.HamiltonMercedesOpony ultra-miękkie1:19.35252
  3   E.OconForce IndiaOpony ultra-miękkie1:20.161137
  4   D.KwiatToro RossoOpony super-miękkie1:20.41694
  5   K.MagnussenHaasOpony ultra-miękkie1:20.504119
  6   D.RicciardoRed BullOpony miękkie1:20.824128
  7   S.VandoorneMcLarenOpony ultra-miękkie1:21.34848
  8   V.BottasMercedesOpony miękkie1:21.81995
  9   P.WehrleinSauberOpony ultra-miękkie1:22.34744
  10   J.PalmerRenaultOpony miękkie1:22.41853
  11   M.EricssonSauberOpony miękkie1:23.33088
  12   F.MassaWilliamsOpony średnie1:24.44380
  13   L.StrollWilliamsOpony miękkie1:24.86385

A A


Vettel poprawia wynik na torze pod Barceloną

Vettel poprawia wynik na torze pod Barceloną

Sebastian Vettel wykorzystując ultra-miękkie opony Pirelli trzeciego dnia, drugiej tury testów ustanowił nowy rekord zimowych testów F1.


R E K L A M A
Red Planet - sklep F1

Niemiecki kierowca pętlę toru Catalunya pokonał w czasie 1:19,024, wyprzedzając o przeszło 0,3 sekundy Lewisa Hamiltona oraz przeszło sekundę Estebana Ocona.

Naoczni świadkowie twierdzą jednak, że Vettel nie pokazał na swoim najlepszym okrążeniu pełnego potencjału. Niemiec ograniczał tempo w trzecim sektorze toru, a chwilę wcześniej na miękkich oponach ustanowił czas zaledwie 0,3 sekundy słabszy niż swój najlepszy wynik.

Po lekkiej zadyszce we wtorek Ferrari powróciło również do niezawodności. Vettel przez cały dzień pokonał największa liczbę okrążeń ze wszystkich kierowców. Jego licznik zatrzymał się a 156 kółkach.

Za czołową trójką czwartkową sesję kończył Daniił Kwiat. Rosjanin pokonał co prawda aż 94 okrążenia nowym STR12, ale po godzinie 15:00 zatrzymał się na torze będąc sprawcą jednej z czterech dzisiejszych czerwonych flag.

Pozostałe trzy były wywołane przez problemy Jolyona Palmera oraz dwukrotnie, przed przerwą obiadową, przez Stoffela Vandoorne’a. Ekipa McLarena kontynuuje więc swój zimowy koszmar. Tym razem konstrukcja MCL32 pokonała w sumie tylko 48 okrążeń, kończąc dzień z 7 czasem.

Przed Belgiem w tabeli wyników znaleźli się jeszcze Kevin Magnussen z Haasa oraz Daniel Ricciardo z Red Bulla. Australijczyk był jednym z nielicznych zawodników, którzy swoje najlepsze czasy dzisiaj ustanowili na żółtych, miękkich oponach Pirelli.

Amerykańska ekipa cały czas z kolei boryka się z problemami z układem hamulcowym. Romain Grosjean uważa, że jego zespół powinien zmienić dostawcę tarcz i klocków hamulcowych.

Za McLarenem w tabeli wyników znalazł się testujący Mercedesa po południu Valtteri Bottas, a także Pascal Wehrlein, Jolyon Plamer oraz Marcus Ericsson.

Trzeciego dnia testów stawkę zamykali kierowcy Williamsa. Felipe Massa swój najlepszy czas uzyskał na średniej mieszance opon, a sprawdzający rano FW40 Lance Stroll na miękkiej.

Jutro na torze pod Barceloną ekipy będą miały ostatnią szansę przetestować przed sezonem swoje bolidy na torze.


Zdjęcia:
2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 01 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 02 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 03 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 04 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 05 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 06 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 07 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 08 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 09 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 10 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 11 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 12 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 13 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 14 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 15 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 16 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 17 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 18 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 19 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 20 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 21 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 22 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 23 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 24 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 25 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 26 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 27 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 28 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 29 2017 Testy Barcelona 7 Testy F1 Barcelona 30


Autor: kempa007  |  Data: 2017-03-09

 <<< poprzedninastępny >>> 
 
   1. Sasilton 2017-03-09 18:46:43 (Host: *.dzierzoniow.vectranet.pl)
Ferrari wygląda na mocne.
Nie podoba mi się to.
   2. bbrbutch 2017-03-09 18:49:58 (Host: *.dynamic.gprs.plus.pl)
@@up dobre.Mi się podoba,fajnie dali do myślenia z tym odpuszczaniem gazu.
   3. radzix 2017-03-09 18:52:15 (Host: *.bydgoszcz.vectranet.pl)
Oby była ciekawa czasówka w Australii. Obstawiam, że w najgorszym wypadku Ferrari jest jakieś 0,5 sekundy za Mercem na pojedynczym kółku. Ciekawe jak będzie wyglądało tempo wyścigowe... Mercedes na testach ma miażdżące tempo wręcz. Może wreszcie ktoś nawiąże z nimi walkę. Już należą się brawa Ferrari bolid jest solidny i przede wszystkim niezawodny.
   4. mentos11 2017-03-09 18:53:41 (Host: *.opera-mini.net)
Ciekawe czy jutro pobija 1,19s na okrążeniu? Mam nadzieję że tak bo wedlug zapowiedzi bolidy mialy być szybsze o 4 - 5 s a narazie sa 3s.
Ogólnie jak się patrzy na wyniki to uklad stawki mało się zmienił, jedyna niewiadomą jest tylko McLaren, chyba caly czas jeżdżą ze skreconym silnikiem aby go nie zepsuć, poczekamy więc do Australii.
   5. bbrbutch 2017-03-09 18:53:45 (Host: *.dynamic.gprs.plus.pl)
0.5sek to wieki ,nie kracz kolego.
   6. EryQ 2017-03-09 18:57:00 (Host: *.ghost.net.pl)
@1 Obyś się nie mylił. Tylko zdrowa konkurencja i wyrównana walka na torze może odkręcić tą nudną hegemonię Mercedesa. Ale cicho sza... Nie będę krakał. A nuż się bardzo uraduję za dwa tygodnie i w późniejszych wyścigach. XD
   7. Blazefuryx 2017-03-09 18:57:16 (Host: *.dynamic.chello.pl)
4. Vettel spuszczał nogę z gazu przy wyjściu z ostatniego zakrętu. Myślę, że właściwe pytanie brzmi, czy jutro zejdą poniżej 1:18:000. Jeśli bardzo będą chcieli, to raczej tak.
   8. radzix 2017-03-09 19:11:24 (Host: *.bydgoszcz.vectranet.pl)
4@ patrząc na tempo Mercedesa w symulacjach wyścigu i prognozy to myślę ze spokojnie 1.17 są w stanie pojechać, tylko nikomu tutaj na czasie nie zależy. Poczekajmy do Australii tam będzie pełen ogień!
   9. SebastianM 2017-03-09 19:27:10 (Host: *.dsl.brandl-services.com)
A mnie się wydaje, że jutro pod koniec sesji poznamy potencjał najważniejszych graczy.
   10. FERRARI19 2017-03-09 19:38:23 (Host: *.146.5.173.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl)
@9
Potencjał to poznamy najwcześniej w Australii
   11. orto 2017-03-09 19:49:30 (Host: *.play-internet.pl)
Czołowe teamy delikutaśnie naciskają ten pedał z gazem :-) Byle być ciutek z przodu. Prawdziwy potencjał kwalifikacyjny oceniam na okolicę 2:17 albo i jeszcze lepiej :-)
   12. St Devote 2017-03-09 20:12:55 (Host: *.static.korbank.pl)
Ja tam się nie dam nabrać przed pierwszym GP. Hamilton ma pewnie owinięty pedał gazu jakimś bawarskim szalikiem i do drugiej połowy sezonu mu go raczej nie odwiną i nie zobaczymy 100% w wykonaniu Mercedesa.
   13. roj 2017-03-09 22:48:12 (Host: *.static.ip.netia.com.pl)
@4 pamiętajmy, że mówiono 4-5 sekundy na okrążeniu nie odnosząc się do konkretnego toru. Ten tor jest krótki i nie jakiś mega szybki. Czasy np. na spa mogą różnić się spokojnie o ponad 5 sekund.
@11 2:17 to chyba tempo wyścigowe hondy ;)

Tak mi szkoda Alonso i McLarena :/ Słabe osiągi bym jeszcze zrozumiał (choć też nie łatwo i liczyłem na dużo więcej) ale awaryjność na takim poziomie to po prostu jakiś absurd..
   14. Fanvettel 2017-03-09 22:52:41 (Host: *.IP.cloudmosa.com)
Jak narazie to Ferrari jest najmocniejsze i niech tak zostanie.
Red Bull trochę odstaje i dobrze.
   15. Lukas9_5 2017-03-09 23:51:42 (Host: *.toya.net.pl)
@13 akurat spa chyba jest kiepskim przykładem, bo tam większość okrążenia jedzie się z gazem w podłodze, a przez większy opór aerodynamiczny prędkości będą niższe. Wydaje mi się, że prędzej na takich torach jak silverstone czy suzuka, gdzie są zakręty średniej prędkości będzie dużo większa poprawa czasów okrążeń. Ale nie wiem, może masz racje :p
   16. veterynarz 2017-03-10 00:00:24 (Host: *.dynamic.gprs.plus.pl)
The game is on... myślę że każdy w Mercedesie ma z tyłu głowy obawę, że Czerwoni mogą być szybsi. Pytanie brzmi: kto ile ukrywa? Chyba nie sposób oprzeć się wrażeniu, że ten sezon może być ciekawszy.
   17. TomPo 2017-03-10 13:53:45 (Host: *.dynamic.chello.pl)
Wszystkie zespoly grupo ponad 100 okrazen, a nawet 150. Renault i McLaren - 50.
No i chyba tyle w temacie McLarena "zeby tylko silnik sie nie rozlecial" :(
Skomentuj artykuł:


Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję ! Zarejestruj się już teraz.

DO GP Chin ZOSTAŁO:



dni
1
0
godzin
2
0
minut
4
4

 PANEL FANA FORMUŁY 1
Logowanie
Login:
Hasło:
 
Rejestracja

Nowe konto

Przypomnienie hasła

 GP Australii
  Kropka F1 24 marca (Piątek)
    Kropka F1   02:00 - 03:30  #1 trening
    Kropka F1   06:00 - 07:30  #2 trening
  Kropka F1 25 marca (Sobota)
    Kropka F1   04:00 - 05:00  Trening
    Kropka F1   07:00  Kwalifikacje
  Kropka F1 26 marca (Niedziela)
    Kropka F1   07:00  Wyścig


 TESTY
 Kropka F1 10 marca  Barcelona
 Kropka F1 09 marca  Barcelona
 Kropka F1 08 marca  Barcelona
 Kropka F1 07 marca  Barcelona

 NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
  Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyścigu sezonu!  Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyś ...
  Hamilton w Melbourne sięga po 62. pole position w karierze  Hamilton w Melbourne sięga po 62. pole p ...
  Hamilton najszybszy po piątkowych treningach w Australii  Hamilton najszybszy po piątkowych trenin ...
  #1 trening: Mercedes przed Red Bullem i Ferrari  #1 trening: Mercedes przed Red Bullem i ...
  McLaren rozmawiał już z Mercedesem...?  McLaren rozmawiał już z Mercedesem...? ...
  Alonso: na normalnym torze będziemy zamykać stawkę  Alonso: na normalnym torze będziemy zamy ...
  Whiting tłumaczy czemu przerwał procedurę startową  Whiting tłumaczy czemu przerwał procedur ...
  Mercedes wszystkim dostarczy najświeższą wersję silnika  Mercedes wszystkim dostarczy najświeższą ...
  Mercedes i Red Bull musiały zmienić zawieszenie  Mercedes i Red Bull musiały zmienić zawi ...
  Vettel wybrał już imię dla swojego nowego Ferrari  Vettel wybrał już imię dla swojego noweg ...

 ARTYKUŁY
  Podsumowanie zmian w F1 przed sezonem 2017  Podsumowanie zmian w F1 przed sezonem 2017
  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016
  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015
  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014
  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014
  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1
  Brake by wire w F1 - co to takiego?  Brake by wire w F1 - co to takiego?
  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014

 ANKIETA
 Czy zespół Ferrari zdoła w tym roku powalczyć o mistrzostwo z Mercedesem?
  tak
  nie
  Red Bull ich wyprzedzi
   

 PREZENTACJE 2017
Linki:  

Wiadomości   |   Wyścigi   |   Galeria F1   |   Zespoły F1   |   Kierowcy F1   |   Tory F1   |   F1 FAQ

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004-2017 GPmedia   |   Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Ta strona jest nieoficjalną stroną internetową i nie jest powiązana w żaden sposób z grupą przedsiębiorstw Formula One, oraz oznaczeniami F1, FORMULA ONE, FORMULA 1 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i innymi znakami powiązanymi oraz znakami towarowymi należącymi do Formula One Licensing B.V