komentarze
  • 1. pz0
    • 2017-03-09 09:01:40
    • *.szybszyinternet.pl

    A sprawiał pozory myślącego człowieka

  • 2. bbrbutch
    • 2017-03-09 09:07:57
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Trzech z czterech,hmm.Bzdury.Te silniki ani nie są eco ani tanie.

  • 3. Lukas9_5
    • 2017-03-09 09:50:13
    • *.toya.net.pl

    Może niech się ich publicznie zapytają. Coś czuję, że by się zdziwili

  • 4. sliwa007
    • 2017-03-09 09:57:49
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Czasy wielkich silników przeszły do historii.
    Producenci silników do F1 to również producenci silników do zwykłych aut i oni chcą czerpać wiedzę z F1 aby móc ją wykorzystać później w swoich autach drogowych. Taki poligon doświadczalny.
    Te zespoły nie widzą sensu rozwijania technologii silnika V10 i szczerze mówiąc ja też nie widzę.
    Inna sprawa to ekologia. W Polsce tego jeszcze nie widać tak bardzo, ale są kraje którym ciężko będzie przetłumaczyć, że zamiast 100kg paliwa spalają 150kg. Wizerunkowo to nie przejdzie.

  • 5. manner
    • 2017-03-09 10:13:14
    • *.idf.com.pl

    bzdura, to jest sport wyczynowy, to ma ryczeć i szybko się przemieszczać :)
    a Todt powinien chyba zasięgnąć opinii społeczeństwa, mam wrażenie że doznałby szoku

  • 6. AlMastar
    • 2017-03-09 10:26:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba bardziej chodziło mu o społeczność zespołów F1 i to co powiedział na końcu - producenci by się wycofali, zobaczcie co się dzieje obecnie na rynku samochodów - AMG silniki w C63 montuje 3 litry turbo, to samo BMW M, zwykłe samochody to samo Passat ma silnik 1,2T chyba

  • 7. nonam3k
    • 2017-03-09 11:34:18
    • *.216.217.178.ip4.netico.pl

    6. Cos ci się pomyliło c63 ma silnik V8 4.0 Bi turbo . Zmniejszyli pojemność i dołożyli 2 turbiny co w efekcie końcowym lepiej przekłada się na odczucia podczas jazdy ponieważ moment wzrósł o 50nm oraz jest osiągalny przy 1750 - 4500obr nie przy 6.8k jak w przypadku wolnossącego silnika. Moc maksymalna również jest dostępna przy dużo niższych obrotach

  • 8. St Devote
    • 2017-03-09 12:22:22
    • *.static.korbank.pl

    Dożyjemy czasów, w których każdy team będzie miał sponsora audio, a bolidy będą jeździć na baterie z zestawem głośników dolby surround emitujących jakieś stare filmy dzwiękowe z kroniki F1.

  • 9. caddy71
    • 2017-03-09 14:43:24
    • *.174.2.138

    Podajecie przykłady silników o małych pojemnościach i użycia w samochodach, tylko jakich? Bo chyba nie sportowych. Nie widziałem i mam nadzieję, że nie zobaczę McLarena, Ferrari lub AMG z silnikiem 1.6. A AMG C63 ma silnik 4.0 l.

  • 10. rascal
    • 2017-03-09 17:22:23
    • *.29.165.226.threembb.co.uk

    A auraWRC to samo 1.6 turbo

  • 11. nonam3k
    • 2017-03-09 18:39:21
    • *.dynamic.chello.pl

    Mercedes obecnie ma w A-klasie 2.0 i 380km :) Do 1.6 juz nie daleko xD

  • 12. bartexar
    • 2017-03-09 22:23:23
    • *.166.255.244

    Globalna społeczność w sensie Mercedes się fochnie tak?

  • 13. caddy71
    • 2017-03-09 23:18:21
    • *.174.2.138

    10.rascal
    A ty swoje. Pisałem o sportowych samochodach szosowych, a nie wyczynowych.

  • 14. bbrbutch
    • 2017-03-10 09:15:02
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Za tydzień na torze w Mugello okazja do obejrzenia potworów,podam wam przykład 3 wyscigówek:Mercedes 6200cc,Porsche 4000cc,Audi 5200cc.Naprawdę w F1 muszą być 1600cc?

  • 15. TomPo
    • 2017-03-10 18:03:22
    • *.dynamic.chello.pl

    Pier***li glupoty. To jest F1 a nie wyscigi aut seryjnych ze V10 czy V12 nie maja racji bytu.
    Jasne... zrobcie z tego 600cc i dorzuccie jeszcze 5 sprezarek i subwoofer by jakos to brzmialo.
    ECO panie... a to ze te wyzylowane silniki zdychaja co drugi wyscig niektorym to juz taki tam drobny szczegol. Bede chcial ogladac 1.2 super turbo z kominem to wlacze WieśGolf Cup robione za stodołą.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo