komentarze
  • 1. walerian
    • 2017-03-08 17:02:03
    • *.net.e-cho.pl

    To co teraz będzie z celebrytą?

  • 2. BlahBlah
    • 2017-03-08 17:12:23
    • *.icpnet.pl

    On ma imię, odpuść w końcu pajacu.

  • 3. TomPo
    • 2017-03-08 17:26:37
    • *.dynamic.chello.pl

    Glupota... jednemu jedyny narzucony setup przypasuje drugiemu nie. W czym to ma niby wyrownywac szanse ? Dla mnie patologia z tym jedynym slusznym ustawieniem i zakresem lopatki sprzegla. Sami juz sie gubia w swoich pomyslach rodem z filmow Barei.

  • 4. Jacko
    • 2017-03-08 17:37:25
    • *.dynamic.chello.pl

    Przecież nie jest narzucony żaden setup... Sprzęgło ma "brać" liniowo i tylko tyle. Tak jak w normalnym samochodzie, puścisz trochę - zaczyna brać, ale się ślizga. Puścisz więcej, ślizga się mniej. Puścisz całkiem - cała moc jest przekazywana na koła. Do tej pory było tak, że jak tylko trafił w punkt "brania", to reszta działa się właściwie automatycznie. Przecież nawet Magnussen mówi, że wystarczyło się wstrzelić między 10 a 80 % położenia i nic więcej.

  • 5. TomPo
    • 2017-03-08 18:31:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @4
    "Co więcej FIA ściśle określiła gdzie mogą znajdować się łopatki sprzęgła i jaki jest ich zakres ruchu, tak aby zespoły nie próbowały optymalizować ich pod preferencje zawodnika i dawać mu możliwość lepszego wyczucia sprzęgła. "

  • 6. czuczo
    • 2017-03-08 19:56:43
    • *.ssh.gliwice.pl

    A może by wrócić do starego rozwiązania z manuałów, linka zamiast komputra:)

  • 7. belzebub
    • 2017-03-08 20:04:42
    • *.centertel.pl

    I bardzo dobrze, kiedyś nie było żadnych udogodnień i kierowcy wyobraź sobie @3 jakoś dawali radę. W końcu to kierowca się ściga, a nie inżynier. Może wg Ciebie włożyć do bolidów zwykłe automatyczne skrzynie biegów i wtedy może będzie git? Zanim coś napiszesz, może wpierw pomyślisz, to nie boli.

  • 8. Blazefuryx
    • 2017-03-08 20:10:15
    • *.dynamic.chello.pl

    Właściwe rozwiązanie dla F1, większa głębia sportu to oczywisty plus. Jeśli Bottas okaże się choć trochę tak dobry podczas procedury startowej, co Vettel i Rosberg, to Hamilton będzie podczas nich przez cały sezon miażdżony.

  • 9. Jacko
    • 2017-03-08 20:40:01
    • *.dynamic.chello.pl

    @5. TomPo
    "Zakres ruchu" to nie żaden "setup" samego sprzęgła i procedury startu.

  • 10. Sasilton
    • 2017-03-08 21:53:53
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    7. belzebub
    Z automatem bolidy były by wolniejsze.

  • 11. St Devote
    • 2017-03-08 22:15:37
    • *.static.korbank.pl

    Taki podkręcony czynnik losowy na starcie ma być chyba zabezpieczeniem na wypadek kolejnej seryjnej dominacji w kwalifikacjach. Nie wiem tylko czy to coś da w praktyce.

  • 12. TomPo
    • 2017-03-09 11:01:09
    • *.dynamic.chello.pl

    @belzebub - osobistymi wyjazdami na innych ludzi to sam raczej pokazujesz swoja dojrzalosc i kulture, ale to inna para kaloszy.
    Uwazam ze to w 100% kierowca powinien byc odpowiedzialny za start, a nie gosc za komputerem, ale uwazam tez, ze kierowca ma prawo ustawic sobie lopatke tak jak mu pasuje, bo narzucenie jedynego slusznego ustawienia nic nie wnosi.

  • 13. dykov
    • 2017-03-09 11:01:09
    • *.logstor.com

    Dla mnie na +. Zweryfikuje to umiejętności kierowców. Bolidy już są obecnie bardzo homogeniczne, jeżeli będziemy mieli coraz więcej homogenicznych podzespołów to wtedy widzimy ścigających się kierowców a nie iżynierów.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo