komentarze
  • 11. EryQ
    • 2017-02-26 13:54:23
    • *.opera-mini.net

    Trochę słabe foto. Zbyt ciemne i nic nie widać z tej "seksowności" o której wczoraj Helmut mówił. Malowanie oczywiście super.

  • 12. hubos21
    • 2017-02-26 14:05:02
    • *.8.182.156

    Nos i przednie skrzydło zupełnie inne niż reszta

  • 13. hubos21
    • 2017-02-26 14:05:34
    • *.8.182.156

    Na FB jest filmik w lepszym świetle trochę

  • 14. GTR
    • 2017-02-26 14:06:49
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @10
    Wyreguluj sobie monitor ew. pobaw się fotoszopem z konstrastem/jasnością.
    Skrzydło do regulowania przepływu spalin, wydech z wyprowadzeniem/-niami wastegate'a jakiego nie widziałem no i to upakowanie silnika - chyba sporo mocniejsze niż w RS17.

    @6
    - nos z fajansem? o co ci biega? Że w ten sposób podeszli do zaprojektowania S-Duct'a?
    - deflektory jak najbardziej są rozbudowane. Co najwyżej pylon jest prosty. Nie wierzę, że to ostateczna wersja.
    - płetwa rekina. No i co? Jest dopuszczalna. Mercedes również zapowiada dołożenie tego elementu.
    - łopatki pod nosem xD Zabawne...

  • 15. SebastianM
    • 2017-02-26 14:09:13
    • *.dsl.brandl-services.com

    @2 wszystko to wydedukowałeś na podstawie jednego zdjęcia?... według mnie także wygląda słabo, może inaczej, najmniej po RB widać zmiany regulaminowe, poczekajmy na więcej zdjęć i pierwsze testy.

  • 16. williams FW
    • 2017-02-26 14:16:12
    • *.181.139.5

    Mi się nie podoba

  • 17. rokosowski
    • 2017-02-26 14:25:02
    • *.static.sitel.net.pl

    @14
    Synek nie zmyślaj, prócz nosa z dziurą narazie nic go nie wyróżnia. Podejrzewam, że pisałbyś to samo nawet gdyby dali filmik z RB12.

  • 18. mentos11
    • 2017-02-26 14:26:22
    • *.opera-mini.net

    Ale pokazali, zrobili wszystko aby nie pokazać za dużo. Trzeba czekać do jutra na testy wtedy zobaczymy więcej, z tego co widać red Bull zdaje sobir sprawę że silnikem nie dogoni Mercedesa więc robi bolid prosty z małym oporem, skrzydlo tylne jakieś takie małe. Albo po testach nagle pojawia się deflektory itp zobaczymy w przyszłym tygodniu.

  • 19. gt1
    • 2017-02-26 14:26:47
    • *.agg7.rsn.cld-dbn.eircom.net

    @12
    dokladnie ciekawe rozwiazanie

  • 20. GTR
    • 2017-02-26 14:33:31
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @17
    Do d*py za przeproszeniem takie rozmowy jak wchodzą tacy jak ty i nic nie widzą, powiedzą że słabe i jeszcze odwracają kota ogonem. Hejterstwo na potęgę.

  • 21. Levski
    • 2017-02-26 14:37:10
    • .

    RedBull sie kryje, innej opcji nie widze, pod maską prawdopodobnie bedzie silnik gorszy od merca, patrząc na bolid merca wygląda on na bardzo zaawansowany technicznie. Tutaj natomiast prócz nosa nic specjalnego. Albo będą w tym sezonie po prostu słabi lub średni albo kryją się na testy/gp. Zobaczymy, oby to drugie bo zapowiada się znów walka Bottas vs. Hamilton cały sezon...

  • 22. kriss77
    • 2017-02-26 14:37:27
    • *.adsl.inetia.pl

    Adrian Newey chyba zamontował w nowym RB moduł zaginania czasoprzestrzeni....
    skoro do walki z mercami wystarczy 3 % osiągów silnika mercedesa....
    a gdyby tak wsadzić do RB silnik od małego fiata plus turbo i ERS to mistrzostwo nie byłoby problemem.....

  • 23. Levski
    • 2017-02-26 14:41:11
    • .

    @22 Wygrales :D

  • 24. Michael Schumi
    • 2017-02-26 14:44:41
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Wygląda bardzo pięknie i robi wrażenie. Jeżeli będzie tak samo świetny w osiągach co Mercedes to ten sezon może być rewelacyjny.

  • 25. michal39533
    • 2017-02-26 14:50:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @14

    taki ekspert wszystko widzisz na jednym zdjęciu a nie widzisz tych łopatek pod nosem bolidu? do tego widzę że nie masz zielonego pojęcia jak nie wiesz co oznacza nos z fajansem

  • 26. sliwa007
    • 2017-02-26 15:06:11
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    2. GTR
    jeśli jest coś ciekawego w tym bolidzie to na pewno to ukryli... ogarnij się, do pierwszego wyścigu został miesiąc. Jakby chcieli już teraz pokazać swoje innowacyjne rozwiązania to raczej ich praca zimowa poszłaby na marne.
    Podjarałeś się jak 4-letni chłopiec który zobaczył symulator bolidu w galerii handlowej...

  • 27. hubos21
    • 2017-02-26 15:08:23
    • *.8.182.156

    "patrząc na bolid merca wygląda on na bardzo zaawansowany technicznie" :D to wszystko wyjaśnia :D :D

  • 28. lobuzer
    • 2017-02-26 15:09:39
    • *.skynetmedia.pl

    @22 czytanie ze zrozumieniem się kłania. 3% dotyczy różnicy w osiągach, a nie wydajności całej jednostki.

  • 29. kriss77
    • 2017-02-26 15:26:27
    • *.adsl.inetia.pl

    @28 - dokładnie, czytanie ze zrozumieniem i używanie zasad logiki ,
    nie chodzenie na skróty w rozumowaniu ( jak masz problem to pomocniczo rozpisz sobie treść tego akapitu tekstu na punkty )

  • 30. adrian_Stoky
    • 2017-02-26 15:27:56
    • *.adsl.inetia.pl

    to jak dla mnie teraz podium wyglada tak ;
    1. RED BULL zdecydownie
    2. Merceol
    3. Sauber .
    Ale to fakt , Red Bull najpiękniejszy bolid od dawien dawna . Nie rozumiem co wam się w nim nie podoba, ale oczywiście, każdy ma odmienny gust jak i zdanie .

  • 31. GTR
    • 2017-02-26 15:40:10
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @26
    Mam też wiele innych zalet. Takie podjaranie nie bierze się z nikąd :) Reaguję tak na prawie każdy bolid. Cała forma i design tego samochodu dla mnie to kunszt.
    Dlaczego nikt nie podyskutuje o dolocie? O upakowaniu silnika? O krawędzi skrzydła przedniego? Nawet o niedoskonałościach w spasowaniu? Po to jest forum...

  • 32. R4F1
    • 2017-02-26 15:45:57
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Bolid wygląda ok, ale płetwa rekina podobnie jak u Williamsa wygląda jak stół z Ikei przykręcony do bolidu. Dobrze, że logo stwarza iluzję normalnej linii. Na nosie sporej wielkości otwór, więc mają jakiś patent. Jesli chodzi o sam artykuł, to czy naprawdę tak trudno znaleźć jakieś lepsze fotki? Jedno wyszukiwanie w google z hasłem rb13 i mamy cały film z prezentacji i masę lepszych jakościowo zdjęć. To co jest dodane do artykułu wprowadza tylko zamieszanie co widać w komentarzach powyżej.

  • 33. MarTum
    • 2017-02-26 15:47:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hah genialny ten dopisek "RB13 UNLUCKY FOR SOME" :D

  • 34. sliwa007
    • 2017-02-26 15:59:45
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    31. GTR
    Bo prezentacje przed pierwszymi testami mają to do siebie, że nic nie wnoszą. Za miesiąc Red Bull wystawi inny bolid do kwalifikacji. Wtedy można dyskutować.

    Póki co można dyskutować o malowaniu, ale to z kolei mnie kompletnie nie interesuje. Mogą wyjechać nawet żółtym bolidem w czarne kropki...

  • 35. Skoczek130
    • 2017-02-26 17:35:51
    • *.adsl.inetia.pl

    Czasem (a i często) sukces brzmi w prostocie. Poza tym to tylko prezentacja. Tylko głupiec sądzi, że RBR nie przygotował czegoś, co da im kopa. ;)

  • 36. pz0
    • 2017-02-26 17:50:46
    • *.szybszyinternet.pl

    G... widać na tej grafice

  • 37. hubos21
    • 2017-02-26 20:00:55
    • *.8.182.156

    właśnie po to dobrali tak tło żeby nie było za dużo widać, idę o zakład, że jutro nie wyjadą nawet w takim malowaniu :D

  • 38. bbrbutch
    • 2017-02-26 20:08:34
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Haha,kogo próbują nabrać?Patrząc na STR to na Aus RBR wypali z takim cudem,że głowa mała.Jeżeli dwójka z zeszłorocznego podium wygląda tak jak wygląda,to łatwo m można sobie wyobrazić

  • 39. bbrbutch
    • 2017-02-26 20:09:27
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    co przygottuje guru aerodynamicznych nowinek.

  • 40. hubos21
    • 2017-02-26 20:23:59
    • *.8.182.156

    zobaczymy kto na kogo będzie w tym roku najwięcej donosił :D

  • 41. szmung
    • 2017-02-27 08:42:08
    • *.225.84.85

    "Ekipa z Milton Keynes przekonuje, że jeżeli Renault uda się zbliżyć osiągi jednostki napędowej do wartości nie przekraczającej 3 procent osiągów silnika Mercedesa, walka o mistrzostwo będzie w jej zasięgu. " Czyli RBR chce wygrywać mając na pokładzie moc mniejszą lub równą 3% osiągów Merca :) Brawo. kto to pisze?


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2017 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo