A A


Ferrari pokazało nowy bolid - SF70H

Ferrari pokazało nowy bolid - SF70H

Zespół Ferrari odsłonił dzisiaj we Fiorano swój nowy bolid na sezon 2017, tym samym kibice mają już za sobą pierwszą z dwóch zaplanowanych na dzisiaj prezentacji.


R E K L A M A
Red Planet - sklep F1

O godzinie 12:00 czasu polskiego swój nowy bolid, MCL32, w zmienionych barwach odsłoni również McLaren.

Ekipa Ferrari w 2016 roku ponownie nie zdołała sięgnąć po żadne zwycięstwo, a jej nowy prezes Sergio Marchionne liczy, że gruntowna reorganizacja struktury zespołu pomoże mu powrócić na szczyty. Przed sezonem 2017 nie chce jednak ponownie stawiać zbyt ambitnych celów.

Zaprezentowany dzisiaj we Fiorano bolid na pierwszy rzut oka jest najbardziej innowacyjnym projektem jaki został do tej pory pokazany światu. Od razu rzucają się w oczy dziwne i dość charakterystyczne boczne wloty powietrza oraz duża „płetwa rekina” na pokrywie silnika połączona z T-Wingiem podobnym do tego jaki wczoraj po południu sprawdzał Mercedes.

Nowy bolid Ferrari posiada również zmieniony nos, który podąża w ślady tych pokazanych przez Williamsa i Saubera oraz nawiązuje do ubiegłorocznej konstrukcji Red Bulla.

Wizualnie zmieniło się również malowanie bolidu, z którego zniknęły białe wstawki z okolic kokpitu, które w zeszłym roku miały nawiązywać do historycznych modeli Ferrari.

Nowe Ferrari już niedługo wyjedzie na tor, aby zespół mógł nakręcić materiały reklamowe na zbliżający się sezon.


Zdjęcia:
2017 prezentacje Ferrari Ferrari SF70H 01 2017 prezentacje Ferrari Ferrari SF70H 02 2017 prezentacje Ferrari Ferrari SF70H 03 2017 prezentacje Ferrari Ferrari SF70H 04 2017 prezentacje Ferrari Ferrari SF70H 05 2017 prezentacje Ferrari Ferrari SF70H 06


Autor: kempa007  |  Data: 2017-02-24

 <<< poprzedninastępny >>> 

Kliknij i zobacz wszystkie komentarze (42)
 
   12. stasek44 2017-02-24 10:47:20 (Host: *.56.241.24)
@EryQ

Myślę, że nie dmuchali balona tej zimy. Nie było wielkich zapowiedzi, nie ma wielkich oczekiwań.
   13. michal39533 2017-02-24 10:57:20 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
boczne wloty powietrza są takie same jak w innych bolidach tylko skrzydła przed wlotem są tak wyprofilowane
   14. Grellenort 2017-02-24 11:06:21 (Host: *.dynamic.chello.pl)
@michal39533 na zdjęciu od przodu widać że nie są takie same, wloty są dużo niższe ale za to delikatnie szersze.
Gdyby nie ten nos... ale widać że się Scuderia postarała w tym roku.
   15. michal39533 2017-02-24 11:08:13 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
@14
na innych zdjęciach widać że są takie same jak u innych
   16. michal39533 2017-02-24 11:10:11 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
https: //s11.postimg.org/nocsn 718j/2017_02_24_12_40_27 .png zdjęcie wlotu powietrza
   17. mentos11 2017-02-24 11:15:48 (Host: *.69.196.170)
Robi wrażenie, wygląda że będzie szybki i powinien mieć dużo przyczepności z tyłu bo te spłaszczone wloty wpychają powietrze na boczne sekcje i do dyfuzora tylnego. Ciekawe czy z silnikiem coś poprawią bo Merc znowu podniósł poprzeczkę i znowu może być nuda na podium.
   18. berni 2017-02-24 11:20:31 (Host: *.156.186.62)
mimo, że dobrze im życzę wg. mnie to Mercedes bardziej płynnie/proporcjonalnie i przemyslanie zbudowany, a Ferrari (szczegolnie dziób) troche zbyt kwadratowo ciosany. Obym się mylil, ale mercedes wyglada na bardziej spójną, a przez to szybszą konstrukcję
   19. Heytham1 2017-02-24 11:37:48 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
@17 Aj tam nie przesądzajmy jeszcze wszystkiego. Mercedes nie udowodnił jeszcze tej swojej niby ogromnej mocy którą zdobyli przez zimę. A do tego nie wiemy jakie postępy w kwestii wydajności swojej jednostki napędowej poczyniło Ferrari. Plotki mówią że Renault zyskało 35 koni a to już sporo
   20. hubos21 2017-02-24 12:07:32 (Host: *.8.182.156)
Ale tu się aerodynamików pojawiło, czy czasem Adrian Newey nie bywał w Polsce na wakacjach? :D Poza tym chyba nie myślicie, że Ferrari zwiększyło docisk bolidu bez podnoszenia mocy...
   21. GTR 2017-02-24 12:17:52 (Host: *.dynamic.gprs.plus.pl)
@20 - No dokładnie - aeronałty się znalazły lol.
Mercedes ma kunszt w detalu. Ferrari ładnie poleciało z wyobraźnią. Jak do tej pory najlepsza konstrukcja w odbiorze - wygląda po prostu bardzo agresywnie.
   22. bagat 2017-02-24 12:36:23 (Host: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)
Oby grzali tyły :P
   23. hubos21 2017-02-24 12:48:59 (Host: *.8.182.156)
ja tam czekam na pierwszy wyścig będzie już jakiś zarys bo nie wierzę w to co mówił Lauda, że w testach nie będzie udawania :D
   24. Iceman007 2017-02-24 13:11:23 (Host: *.dynamic.gprs.plus.pl)
Najładniejszy jak zawsze. 😍Oby również najszybszy. ;)
   25. FerrariPL 2017-02-24 13:31:57 (Host: *.virtuaoperator.pl)
Najładniejszy jak zawsze mam nadzieję że zwycięski i Vettel wygra z ferrari bi już mam dość wygrywania mercedesa :P
   26. Blazefuryx 2017-02-24 13:42:23 (Host: *.dynamic.chello.pl)
25. Oby tak było, prawdziwie zbawienie dla tego sportu.
   27. R4F1 2017-02-24 13:42:53 (Host: *.69.196.66)
Najbardziej podoba mi się w nim to jak zakamuflowali "płetwę" - czerwony zachowuje prawidłową linię bolidu, a biały jest tylko dodatkiem. Bardzo efektowny zabieg,
   28. Fanvettel 2017-02-24 15:12:22 (Host: *.230.122.84)
Ferrari piękne jak zawsze.
   29. dykov 2017-02-24 15:29:51 (Host: *.messagelabs.net)
Ciekawe jak szybko T-wing okaże się nielegalny...
   30. veterynarz 2017-02-24 17:46:51 (Host: *.vlan246.dengo.lubman.net.pl)
Piękny, smukły, aż by się chciało zobaczyć go na czele stawki....
   31. demon18 2017-02-24 17:51:09 (Host: *.244.80.82)
Mam wrażenie ze wszyscy oglądają nie te zdjęcia z prezentacji bolidu wielki i toporny szybkości w nim nie widać!!!!!!
   32. Manonfire 2017-02-24 18:50:02 (Host: *.142.197.66.metrointernet.pl)
@27 Miałem to samo wrażenie. Te płetwy niezbyt mi się podobają, a w Ferrari jest właściwie niewidoczna.
   33. bagat 2017-02-24 19:17:09 (Host: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)
Naprawde nie wiem co w nim tak ładnego. Płetwy nie widać, bo jest jasne tło ale jak tak wyjedzie do wyścigu, to będzie ona nabardziej widoczna w słońcu i na tle otoczenia.
Trzymam kciuki żeby im nie szło tylko Kimiego mi żal.
   34. St Devote 2017-02-24 20:52:58 (Host: *.static.korbank.pl)
Wygląda jak... typowe Ferrari. Tu wiele poprawić już się nie da. Zepsuć najwyraźniej również.
   35. bbrbutch 2017-02-24 21:55:05 (Host: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)
Myślałem,że po obejrzeniu zdjęcia nigdy tego nie powiem,ale serce podpowiada co innego.Wygląda na szybki,ba na szybki w zakrętach.Przód skonstruowany w sposób najbardziej wykorzystujący slipstream,podłoga zaś wygląda jakby maksymalnie wykorzystali przepisy(szkoda ,że nie ma zdjęć od spodu).Tylne skrzydło majstersztyk....Ferrari,i'm lovin it.
   36. Blazefuryx 2017-02-24 22:08:41 (Host: *.dynamic.chello.pl)
35. "Przód skonstruowany w sposób najbardziej wykorzystujący slipstream" - Rozumiem, że otrzymałeś co najmniej tytuł naukowy z zakresu tej materii, a poza tym jesteś jej absolutnym ekspertem, że po zdjęciach jesteś w stanie ocenić, co "najbardziej" przy znanych nam prawach fizyki pozwoli wykorzystać draft. Myślę, że powinieneś szukać zatrudnienia w czołowych zespołach.

Myślę, że proces projektowania bolidu nie jest jednak tak prosty, jak może Ci się wydawać.
   37. tonia24 2017-02-24 22:23:56 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Na tą prezentację czekałam najbardziej. Bolid ładny, ale nie zrobiłam wielkiego WOW. Innowacyjne rozwiązania-na pewno inne niż u konkurencji, T-wing, przemyślane skrzydła, i te oryginalne wloty powietrza- robią wrażenie, ale w porównaniu do Merca- stosunkowo wąskie te wlorty. Tył ściśnięty. Zgrabny samochód, chociaż na zdjęciu z góry widać jakie te bolidy są szerokie. Szczerze mam nadzieję, że Ferrari zdoła powalczyć z Mercedesem w tym sezonie. Brakuje mi białego!
   38. bbrbutch 2017-02-24 23:00:04 (Host: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)
@36 nie wiem co rewolucyjnego dostrzegłeś w mojej wypowiedzi,ale skoro nie rozumiesz prostych pojęć to postaram się je Tobie wyjaśnić.Patrząc na przednie skrzydła Merca iFerrari wnioskuję,że nie potrzebują,aż tak dużo docisku z przodu i dobrze.Zwiększono rozmiar opon,a patrząc od przodu da się zauważyć zmiany,które kierują więcej powietrza pod bolid ,co daje więcej docisku z automatu.Wszyscy chyba wiedzą,po za Tobą,że każde dodatkowe urządzenie zwiększające docisk jadąc na prostej nie pomaga,a raczej przeszkadza,bo daje większy opór.WIęc gdy patrzę na przód SF70H stwierdzam,że jadąc za bolidem będzie stawiał mniejszy oór powietrza niż te z bardziej rozbudowanym przodem.Ot cała moja myśl Panie przemądrzały.Oczywiście pakiety się zmieniają w zależności od toru,ale to zrozumiałe.
   39. elin 2017-02-24 23:16:35 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Kolorystyka tradycyjna dla bolidów Ferrari.
A co do reszty ... okaże się na torze ;-).
   40. Blazefuryx 2017-02-25 01:38:34 (Host: *.dynamic.chello.pl)
38. Nie wiem skąd przekonanie, że nie znam zależności pomiędzy dociskiem aerodynamicznym a prędkością na prostych. Przecież to podstawa. :)

Tak czy siak, chciałem jedynie zwrócić uwagę, że twoje zdanie wskazuje na to, jakbyś dysponował w tym zakresie wiedzą absolutną, wręcz obiektywną i z twojego punktu widzenia niezaprzeczalną - "Przód skonstruowany w sposób najbardziej wykorzystujący slipstream", czyli posiadał już coś, nad czym całe życie głowią się najtęższe umysły tego świata, co obydwaj wiemy, że prawdą nie może być.

Uznałem to za nieco zabawne i tyle, nie ma powodu do denerwowania się, szkodzi urodzie, koleżanko! :)

   41. grzegorz0812 2017-02-25 20:26:46 (Host: *.perfecteline.pl)
witam jak was tak czytam to jestem pełen podziwu że za ułamek tej kasy którą zarabiają inżynierowie w ekipach(bo zapewne takie macie dochody) nie zatrudnią was przecież po zaoszczędzeniu danej puli dzięki wam aero by bylo na imponującym poziomie a z kasy silnik że klękajcie narody.wiec jak już pisałem dziwie się szefom ekip za rozrzutność i nieposzanowanie takich talentów.
   42. bbrbutch 2017-02-25 22:01:38 (Host: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)
He dobre kolego @up ,20parę lat pasjonowania się tymi cudami daje prawo do takich rozważań.Kto wie może kiedyś jakiś łowca talentów i Ciebie dojrzy,kto wie.

Kliknij i zobacz wszystkie komentarze (42)

Skomentuj artykuł:


Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję ! Zarejestruj się już teraz.

DO GP Chin ZOSTAŁO:



dni
1
0
godzin
2
0
minut
4
2

 PANEL FANA FORMUŁY 1
Logowanie
Login:
Hasło:
 
Rejestracja

Nowe konto

Przypomnienie hasła

 GP Australii
  Kropka F1 24 marca (Piątek)
    Kropka F1   02:00 - 03:30  #1 trening
    Kropka F1   06:00 - 07:30  #2 trening
  Kropka F1 25 marca (Sobota)
    Kropka F1   04:00 - 05:00  Trening
    Kropka F1   07:00  Kwalifikacje
  Kropka F1 26 marca (Niedziela)
    Kropka F1   07:00  Wyścig


 TESTY
 Kropka F1 10 marca  Barcelona
 Kropka F1 09 marca  Barcelona
 Kropka F1 08 marca  Barcelona
 Kropka F1 07 marca  Barcelona

 NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
  Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyścigu sezonu!  Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyś ...
  Hamilton w Melbourne sięga po 62. pole position w karierze  Hamilton w Melbourne sięga po 62. pole p ...
  Hamilton najszybszy po piątkowych treningach w Australii  Hamilton najszybszy po piątkowych trenin ...
  #1 trening: Mercedes przed Red Bullem i Ferrari  #1 trening: Mercedes przed Red Bullem i ...
  McLaren rozmawiał już z Mercedesem...?  McLaren rozmawiał już z Mercedesem...? ...
  Alonso: na normalnym torze będziemy zamykać stawkę  Alonso: na normalnym torze będziemy zamy ...
  Whiting tłumaczy czemu przerwał procedurę startową  Whiting tłumaczy czemu przerwał procedur ...
  Mercedes wszystkim dostarczy najświeższą wersję silnika  Mercedes wszystkim dostarczy najświeższą ...
  Mercedes i Red Bull musiały zmienić zawieszenie  Mercedes i Red Bull musiały zmienić zawi ...
  Vettel wybrał już imię dla swojego nowego Ferrari  Vettel wybrał już imię dla swojego noweg ...

 ARTYKUŁY
  Podsumowanie zmian w F1 przed sezonem 2017  Podsumowanie zmian w F1 przed sezonem 2017
  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016
  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015
  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014
  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014
  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1
  Brake by wire w F1 - co to takiego?  Brake by wire w F1 - co to takiego?
  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014

 ANKIETA
 Czy zespół Ferrari zdoła w tym roku powalczyć o mistrzostwo z Mercedesem?
  tak
  nie
  Red Bull ich wyprzedzi
   

 PREZENTACJE 2017
Linki:  

Wiadomości   |   Wyścigi   |   Galeria F1   |   Zespoły F1   |   Kierowcy F1   |   Tory F1   |   F1 FAQ

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004-2017 GPmedia   |   Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Ta strona jest nieoficjalną stroną internetową i nie jest powiązana w żaden sposób z grupą przedsiębiorstw Formula One, oraz oznaczeniami F1, FORMULA ONE, FORMULA 1 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i innymi znakami powiązanymi oraz znakami towarowymi należącymi do Formula One Licensing B.V