komentarze
  • 12. stasek44
    • 2017-02-24 10:47:20
    • *.56.241.24

    @EryQ

    Myślę, że nie dmuchali balona tej zimy. Nie było wielkich zapowiedzi, nie ma wielkich oczekiwań.

  • 13. michal39533
    • 2017-02-24 10:57:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    boczne wloty powietrza są takie same jak w innych bolidach tylko skrzydła przed wlotem są tak wyprofilowane

  • 14. Grellenort
    • 2017-02-24 11:06:21
    • *.dynamic.chello.pl

    @michal39533 na zdjęciu od przodu widać że nie są takie same, wloty są dużo niższe ale za to delikatnie szersze.
    Gdyby nie ten nos... ale widać że się Scuderia postarała w tym roku.

  • 15. michal39533
    • 2017-02-24 11:08:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @14
    na innych zdjęciach widać że są takie same jak u innych

  • 16. michal39533
    • 2017-02-24 11:10:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    https: //s11.postimg.org/nocsn 718j/2017_02_24_12_40_27 .png zdjęcie wlotu powietrza

  • 17. mentos11
    • 2017-02-24 11:15:48
    • *.69.196.170

    Robi wrażenie, wygląda że będzie szybki i powinien mieć dużo przyczepności z tyłu bo te spłaszczone wloty wpychają powietrze na boczne sekcje i do dyfuzora tylnego. Ciekawe czy z silnikiem coś poprawią bo Merc znowu podniósł poprzeczkę i znowu może być nuda na podium.

  • 18. berni
    • 2017-02-24 11:20:31
    • *.156.186.62

    mimo, że dobrze im życzę wg. mnie to Mercedes bardziej płynnie/proporcjonalnie i przemyslanie zbudowany, a Ferrari (szczegolnie dziób) troche zbyt kwadratowo ciosany. Obym się mylil, ale mercedes wyglada na bardziej spójną, a przez to szybszą konstrukcję

  • 19. Heytham1
    • 2017-02-24 11:37:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @17 Aj tam nie przesądzajmy jeszcze wszystkiego. Mercedes nie udowodnił jeszcze tej swojej niby ogromnej mocy którą zdobyli przez zimę. A do tego nie wiemy jakie postępy w kwestii wydajności swojej jednostki napędowej poczyniło Ferrari. Plotki mówią że Renault zyskało 35 koni a to już sporo

  • 20. hubos21
    • 2017-02-24 12:07:32
    • *.8.182.156

    Ale tu się aerodynamików pojawiło, czy czasem Adrian Newey nie bywał w Polsce na wakacjach? :D Poza tym chyba nie myślicie, że Ferrari zwiększyło docisk bolidu bez podnoszenia mocy...

  • 21. GTR
    • 2017-02-24 12:17:52
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @20 - No dokładnie - aeronałty się znalazły lol.
    Mercedes ma kunszt w detalu. Ferrari ładnie poleciało z wyobraźnią. Jak do tej pory najlepsza konstrukcja w odbiorze - wygląda po prostu bardzo agresywnie.

  • 22. bagat
    • 2017-02-24 12:36:23
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Oby grzali tyły :P

  • 23. hubos21
    • 2017-02-24 12:48:59
    • *.8.182.156

    ja tam czekam na pierwszy wyścig będzie już jakiś zarys bo nie wierzę w to co mówił Lauda, że w testach nie będzie udawania :D

  • 24. Iceman007
    • 2017-02-24 13:11:23
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Najładniejszy jak zawsze. 😍Oby również najszybszy. ;)

  • 25. FerrariPL
    • 2017-02-24 13:31:57
    • *.virtuaoperator.pl

    Najładniejszy jak zawsze mam nadzieję że zwycięski i Vettel wygra z ferrari bi już mam dość wygrywania mercedesa :P

  • 26. Blazefuryx
    • 2017-02-24 13:42:23
    • *.dynamic.chello.pl

    25. Oby tak było, prawdziwie zbawienie dla tego sportu.

  • 27. R4F1
    • 2017-02-24 13:42:53
    • *.69.196.66

    Najbardziej podoba mi się w nim to jak zakamuflowali "płetwę" - czerwony zachowuje prawidłową linię bolidu, a biały jest tylko dodatkiem. Bardzo efektowny zabieg,

  • 28. Fanvettel
    • 2017-02-24 15:12:22
    • *.230.122.84

    Ferrari piękne jak zawsze.

  • 29. dykov
    • 2017-02-24 15:29:51
    • *.messagelabs.net

    Ciekawe jak szybko T-wing okaże się nielegalny...

  • 30. veterynarz
    • 2017-02-24 17:46:51
    • *.vlan246.dengo.lubman.net.pl

    Piękny, smukły, aż by się chciało zobaczyć go na czele stawki....

  • 31. demon18
    • 2017-02-24 17:51:09
    • *.244.80.82

    Mam wrażenie ze wszyscy oglądają nie te zdjęcia z prezentacji bolidu wielki i toporny szybkości w nim nie widać!!!!!!

  • 32. Manonfire
    • 2017-02-24 18:50:02
    • *.142.197.66.metrointernet.pl

    @27 Miałem to samo wrażenie. Te płetwy niezbyt mi się podobają, a w Ferrari jest właściwie niewidoczna.

  • 33. bagat
    • 2017-02-24 19:17:09
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Naprawde nie wiem co w nim tak ładnego. Płetwy nie widać, bo jest jasne tło ale jak tak wyjedzie do wyścigu, to będzie ona nabardziej widoczna w słońcu i na tle otoczenia.
    Trzymam kciuki żeby im nie szło tylko Kimiego mi żal.

  • 34. St Devote
    • 2017-02-24 20:52:58
    • *.static.korbank.pl

    Wygląda jak... typowe Ferrari. Tu wiele poprawić już się nie da. Zepsuć najwyraźniej również.

  • 35. bbrbutch
    • 2017-02-24 21:55:05
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Myślałem,że po obejrzeniu zdjęcia nigdy tego nie powiem,ale serce podpowiada co innego.Wygląda na szybki,ba na szybki w zakrętach.Przód skonstruowany w sposób najbardziej wykorzystujący slipstream,podłoga zaś wygląda jakby maksymalnie wykorzystali przepisy(szkoda ,że nie ma zdjęć od spodu).Tylne skrzydło majstersztyk....Ferrari,i'm lovin it.

  • 36. Blazefuryx
    • 2017-02-24 22:08:41
    • *.dynamic.chello.pl

    35. "Przód skonstruowany w sposób najbardziej wykorzystujący slipstream" - Rozumiem, że otrzymałeś co najmniej tytuł naukowy z zakresu tej materii, a poza tym jesteś jej absolutnym ekspertem, że po zdjęciach jesteś w stanie ocenić, co "najbardziej" przy znanych nam prawach fizyki pozwoli wykorzystać draft. Myślę, że powinieneś szukać zatrudnienia w czołowych zespołach.

    Myślę, że proces projektowania bolidu nie jest jednak tak prosty, jak może Ci się wydawać.

  • 37. tonia24
    • 2017-02-24 22:23:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na tą prezentację czekałam najbardziej. Bolid ładny, ale nie zrobiłam wielkiego WOW. Innowacyjne rozwiązania-na pewno inne niż u konkurencji, T-wing, przemyślane skrzydła, i te oryginalne wloty powietrza- robią wrażenie, ale w porównaniu do Merca- stosunkowo wąskie te wlorty. Tył ściśnięty. Zgrabny samochód, chociaż na zdjęciu z góry widać jakie te bolidy są szerokie. Szczerze mam nadzieję, że Ferrari zdoła powalczyć z Mercedesem w tym sezonie. Brakuje mi białego!

  • 38. bbrbutch
    • 2017-02-24 23:00:04
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @36 nie wiem co rewolucyjnego dostrzegłeś w mojej wypowiedzi,ale skoro nie rozumiesz prostych pojęć to postaram się je Tobie wyjaśnić.Patrząc na przednie skrzydła Merca iFerrari wnioskuję,że nie potrzebują,aż tak dużo docisku z przodu i dobrze.Zwiększono rozmiar opon,a patrząc od przodu da się zauważyć zmiany,które kierują więcej powietrza pod bolid ,co daje więcej docisku z automatu.Wszyscy chyba wiedzą,po za Tobą,że każde dodatkowe urządzenie zwiększające docisk jadąc na prostej nie pomaga,a raczej przeszkadza,bo daje większy opór.WIęc gdy patrzę na przód SF70H stwierdzam,że jadąc za bolidem będzie stawiał mniejszy oór powietrza niż te z bardziej rozbudowanym przodem.Ot cała moja myśl Panie przemądrzały.Oczywiście pakiety się zmieniają w zależności od toru,ale to zrozumiałe.

  • 39. elin
    • 2017-02-24 23:16:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kolorystyka tradycyjna dla bolidów Ferrari.
    A co do reszty ... okaże się na torze ;-).

  • 40. Blazefuryx
    • 2017-02-25 01:38:34
    • *.dynamic.chello.pl

    38. Nie wiem skąd przekonanie, że nie znam zależności pomiędzy dociskiem aerodynamicznym a prędkością na prostych. Przecież to podstawa. :)

    Tak czy siak, chciałem jedynie zwrócić uwagę, że twoje zdanie wskazuje na to, jakbyś dysponował w tym zakresie wiedzą absolutną, wręcz obiektywną i z twojego punktu widzenia niezaprzeczalną - "Przód skonstruowany w sposób najbardziej wykorzystujący slipstream", czyli posiadał już coś, nad czym całe życie głowią się najtęższe umysły tego świata, co obydwaj wiemy, że prawdą nie może być.

    Uznałem to za nieco zabawne i tyle, nie ma powodu do denerwowania się, szkodzi urodzie, koleżanko! :)

  • 41. grzegorz0812
    • 2017-02-25 20:26:46
    • *.perfecteline.pl

    witam jak was tak czytam to jestem pełen podziwu że za ułamek tej kasy którą zarabiają inżynierowie w ekipach(bo zapewne takie macie dochody) nie zatrudnią was przecież po zaoszczędzeniu danej puli dzięki wam aero by bylo na imponującym poziomie a z kasy silnik że klękajcie narody.wiec jak już pisałem dziwie się szefom ekip za rozrzutność i nieposzanowanie takich talentów.

  • 42. bbrbutch
    • 2017-02-25 22:01:38
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    He dobre kolego @up ,20parę lat pasjonowania się tymi cudami daje prawo do takich rozważań.Kto wie może kiedyś jakiś łowca talentów i Ciebie dojrzy,kto wie.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2017 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo