komentarze
  • 1. bbrbutch
    • 2017-02-23 17:58:48
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Lepiej bez owijania,"Team orders" i wszystko jasne.W gadke,że zespół pozwala na walkę kolegą nie uwierzę już nigdy,albo się dostosowujejsz,albo kara.

  • 2. elin
    • 2017-02-23 18:33:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie najbardziej ciekawi - jaka jest ta " kara " ...

    Ponieważ utrzymać Hamiltona w ryzach ... graniczy z cudem ;-). Jeśli Wolff i Mercedes potrafią tego dokonać ... - brawo dla nich, jako najlepiej zorganizowanego zespołu.

  • 3. Darktom15
    • 2017-02-23 19:02:54
    • *.xnet.xantos.pl

    Jeśli chodzi o Abu Dhabi to nie wiem o co im chodzi z tym "dla dobra zespołu" mistrza konstruktorów mieli już dawno zaklepanego więc to była czysta walka między kierowcami...

  • 4. sliwa007
    • 2017-02-23 19:40:25
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Każda inna kara niż finansowa będzie pośrednio uderzać również w zespół więc...
    Jeśli Mercedes będzie miał realne szanse na tytuły to o żadnych poważnych karach nie będziemy słyszeć bo ich po prostu nie będzie.

  • 5. bbrbutch
    • 2017-02-23 19:40:51
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @elin nie dałem na końcu"?".Sorry.

  • 6. elin
    • 2017-02-23 22:55:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 4. sliwa007
    Tylko jak duża musiała by być kara finansowa, żeby zmusić do posłuszeństwa Hamiltona ( jednego z najlepiej zarabiających ) ...

    Możliwe więc, że faktycznie nie będzie żadnych poważnych kar ... Chociaż zespół jakoś będzie musiał " kontrolować " kierowców, jeśli sytuacja między nimi zrobi się niebezpieczna dla ( wyników ) zespołu.

    @ 5. bbrbutch
    " Sorry " i " ? " niepotrzebne ;-).
    Z wypowiedzi Wolff wynika właśnie to, co napisałeś pod nr 1.

  • 7. bbrbutch
    • 2017-02-23 23:29:43
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    €😀abstrahując do poprzednich wypowiedzi Lewisa,to po zawalonym piątku nie dadzą mu telemetri Vala na sobotę.

  • 8. bagat
    • 2017-02-24 00:06:33
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @7, nie będzie to duża strata=może nie wygra wyścigu. Co innego jak Val nie dostanie danych przez cały sezon = będzie w środku stawki na koniec?

  • 9. Tilion
    • 2017-02-24 09:12:30
    • *.eu.alcatel-lucent.com

    już tłumaczę z PR-owego n nasze: "daliśmy Bottasowi do podpisania lojalkę, że jest drugim kierowcą". Bo Lewis cokolwiek podpisze, to i tak nie będzie słuchał, a Merc nie zaryzykuje odsunięciem Lewisa np na 1 gp za karę...

  • 10. sliwa007
    • 2017-02-24 12:52:01
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    6. elin
    Nie wiem jak to sobie Hamilton przelicza, ale na pewno jest jakaś kwota graniczna której utrata zniechęciłaby go do odrzucenia poleceń zespołowych
    Pytanie tylko co ich bardziej zabolało, nieposłuszeństwo Hamiltona, czy odejście Rosberga? Myślę, że to drugie, więc zmiany raczej będą dotyczyć tego obszaru

    Z kierowcami jest prosta zależność - im więcej robisz na torze tym więcej wolno ci powiedzieć/zrobić wbrew woli zespołu.
    Hamilton zawsze mówił wiele złego pod adresem czy to McLarena czy nawet Mercedesa. Kary nigdy nie dostał, bo to nie ma sensu. Zawsze bronił się wynikami na torze a sprawę tuszowali fachowcy od PR-u.

  • 11. elin
    • 2017-02-24 23:28:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 10. sliwa007
    W sumie - racja.
    Również uważam, że bardziej bolesne dla Mercedesa było odejście Rosberga. Zresztą w zespole nikt nie ukrywał zaskoczenie i rozczarowania jego decyzją ... więc może faktycznie tego obszaru będą dotyczyły zmiany.

    Co do drugiej części - całkowicie się zgadzam.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo