komentarze
  • 1. YOOGI
    • 2016-09-29 09:40:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Raczej należy to więc czytać jako poprawa niezawodności a nie zwiększenie mocy.. szkoda

  • 2. Unf
    • 2016-09-29 19:50:49
    • *.229.218.99

    Dlaczego? Lzejszy blok = mniejsza masa bolidu = szybszy bolid. Poprawiony uklad wydechowy to bardziej wydajna praca turbosprezarki. Wiec raczej mozna mowic o poprawie mocy

  • 3. Reseller
    • 2016-09-29 21:13:24
    • *.dynamic.chello.pl

    Chciałbym, żeby z nowym silnikiem Fernando załapał się do TOP 10

  • 4. przesio
    • 2016-09-29 21:37:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja czekam kiedy zaczną wygrywać rózni kierowcy nie tylko mercedes , chodzi mi o Mclarena Redbulla i Ferrari . Miło by było zobaczyc jak wygrywa ktoś z williamsa raz na jakiś czas :)

  • 5. przesio
    • 2016-09-29 21:37:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Różne zespoły*

  • 6. ds1976
    • 2016-09-29 21:44:08
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Dobre posunięcie, niech testują do końca sezonu, potrzebują skokowej poprawy z sezonu na sezon. Obecnie te kary są praktycznie bez znaczenia. Williamsa w klasyfikacji nie dogonią, Toro Rosso ze zdychającym silnikiem Ferrari z ubiegłego roku ich nie dogoni. Można swobodnie prowadzić badania bezpośrednio na torze, przy okazji zaliczając dłuższe przebiegi.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo