komentarze
  • 1. waterball
    • 2016-09-06 19:53:45
    • *.dynamic.chello.pl

    3 zespoły już pracują nad tym by nikt się do nich nie zbliżył w przyszłym sezonie. Innych nie stać, więc na starcie będą przekreśleni.

  • 2. Jero
    • 2016-09-06 20:14:51
    • *.217.118.2

    Piękny widok :) Oby zwiększyła się przyczepność mechaniczna, bo dzięki temu utrzymanie się za kimś w zakręcie będzie dużo łatwiejsze... może i DRS byłby wtedy niepotrzebny? time for pure racing? ;)

  • 3. rokosowski
    • 2016-09-06 20:40:32
    • *.static.sitel.net.pl

    @2 Gdyby pozostawili taki poziom docisku jak teraz to może coś by z tego było, więc raczej zapomnij.

  • 4. seba1b
    • 2016-09-06 21:45:23
    • *.netcity.pl

    Robi robotę!

  • 5. Fanvettel
    • 2016-09-06 22:36:46
    • *.230.122.82

    Zobaczymy jak będą się reprezentować w sezonie 2017.

  • 6. Vicente
    • 2016-09-06 23:21:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    waterball, święta aczkolwiek smutna prawda.

  • 7. stasek44
    • 2016-09-06 23:27:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2 Niech sobie ten DRS istnieje - tylko niech każdy kierowca ma możliwość aktywacji kiedy chce i niezależnie od tego czy za kimś jedzie czy nie, tak aby każdy miał równe szanse - wtedy DRS jest kolejnym ciekawym czynnikiem strategicznym :) (według mnie, a to niestety wiele nie zmienia :D)

  • 8. greg32
    • 2016-09-07 08:28:05
    • *.adsl.inetia.pl

    Przypominają mi te bolidy walce drogowe...no szału artystycznego nie będzie...

  • 9. sliwa007
    • 2016-09-07 10:28:55
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    1. waterball na tym to właśnie polega, na testowaniu i rozwijaniu konstrukcji by pokonać konkurencję. Tylko ktoś kiedyś wymyślił, że F1 ma się rozwijać w tempie najwolniejszych zespołów i stąd te wszystkie chore ograniczenia w testach i rozwijaniu konstrukcji.

    Inna sprawa, że chociażby McLaren zrezygnował z udziału w tych testach, więc nie sądzę, że są one tak bardzo ważne w kontekście późniejszej dominacji tych zespołów.

  • 10. devious
    • 2016-09-07 13:21:38
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Wygląda to wspaniale - bardzo rasowo, potężnie, tak jak właśnie bolid F1 powinien wyglądać. Przypomina mi piękne bolidy F1 z lat 80-tych, które też śmigały na bardzo szerokich gumach.

    W końcu F1 zmierza w dobrym kierunku, co prawda zwiększona szerokość ograniczy możliwość wyprzedzania w zakręcie (to był jeden z powodów ograniczania szerokości bolidu i zmniejszania szerokości opon - a nastąpiło to wieku temu bo jeszcze w latach 90-tych) ale cóż, obecnie w F1 i tak większość torów to "lotniska" a większość manewrów odbywa się dzięki DRS - więc chyba to dobry kierunek.

    Bolidy powinny być znacznie szybsze a co za tym idzie F1 będzie nie tylko lepiej wyglądać ale znowu będzie diabelnie wymagająca fizycznie - i o to chodzi :)

  • 11. Vendeur
    • 2016-09-07 13:23:15
    • *.dynamic.chello.pl

    To nowe skrzydło z tyłu Merca? Takie samo jak wszystkich? Brzydkie :/, obecnie mają wyjątkowe, inne od pozostałych, po prostu ładne i nieco artystyczne.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo