komentarze
  • 1. Kalor666
    • 2016-09-03 18:31:48
    • *.dynamic.dsl.as9105.com

    Oby nie było powtórki ze spa......

  • 2. ekwador15
    • 2016-09-03 19:05:55
    • *.legionowodom.pl

    Max daleko :P

  • 3. Fanvettel
    • 2016-09-03 19:13:16
    • *.230.122.82

    Mam nadzieję że wreszcie któryś z Ferrari będzie na podium.
    Vettel ma zazwyczaj bardzo dobry start więc może uda mu się powalczyc z Mercedesami przed pierwszym zakrętem.

  • 4. Del_Piero
    • 2016-09-03 19:42:38
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Vettel tylko nie ścinaj zakrętu jak nie masz takiej możliwości. Gdyby nie to Ferrari pewnie uzupełniłoby podium.

  • 5. Ananas
    • 2016-09-03 19:48:22
    • *.promax.media.pl

    Pojedynki kierowców w jednym zespole (sezon 2016)
    Vettel - Raikkonen
    Pozycje startowe
    7 - 7

  • 6. Jahar
    • 2016-09-03 22:05:20
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Ferrari nawet nie powinno łudzić kibiców, że jutro mają szansę na walkę z Mercedesem, nie wtedy kiedy dostają sekundę w plecy na okrążeniu.

  • 7. snakesparer
    • 2016-09-03 22:08:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl


    No właśnie, Kimi imponuje mi w tym roku w porównaniu do poprzednich. Zwłaszcza w czasówkach będąc na równo z Vettelem, który jak wiadomo na jednym kółku potrafi być perfect

  • 8. snakesparer
    • 2016-09-03 22:12:42
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Oczywiście w porównaniu do poprzednich dwóch sezonów imponuje.
    Wcześniej. wiadomo, że potrafił jeździć jak szatan:)

  • 9. dexter
    • 2016-09-04 11:09:38
    • *.5.20.203

    Witaj @Jahar

    Hehe, dobrze ze wczoraj przynajmniej udalo im sie sklasyfikowac przed Red Bullem ;-))

    Jako kierowca fabryczny zawodnik przyjezdzajac do Parku Krolewskiego odczuwa tylko presje poniewaz caly kraj oczekuje od zawodnika czy od zespolu cudow. Tylko ze Motorsport to nie sa cuda.

    Dla kazdego zespolu wyscigowego kazdy wyscig jest taki sam, ale dla Ferrari wyscig we Wloszech jest jednak inny. Gdyby to byla historia zwiazana z motywacja to jeszcze polowa biedy, ale dla zespolu z Maranello domowe GP jest tylko presja. Dodatkowo w ostatnich czasach Ferrari zostalo pokonane albo inaczej - radzili sobie ponizej wlasnych mozliwosci i oczekiwan. W zespole z Maranello wszyscy sa pod presja - Sebastian Vettel jest pod presja, Kimi Räikkönen jest pod presja, Sergio Marchionne jest pod presja, ogolnie mowiac Ferrari jest pod presja. Dlatego w pierwszej linii dla zespolu pierwszy rzad startowy albo wygrany wyscig bylby ratunkiem czyli zbawieniem, jednak nie jest to takie proste.

    W przeszlosci Ferrari potrafilo czarowac. Oni zawsze gdzies potrafili z calego pakietu jeszcze jakies 0,2-0,3 s wycisnac.Dzis taka sytuacja moze nie jest niemozliwa, ale bardzo trudna do osiagniecia poniewaz kazdy czlowiek w fabryce tygodnie czy miesiace przed wyscigiem domowym musialby pracowac jeszcze bardziej dokladniej, wydajniej i bez bledow. Moim zdaniem wyscig domowy dla kazdego zespolu powinien byc wystarczajaca motywacja. Takze szystkie karty Ferrari trzyma w swoich rekach, nawet layout toru pasuje pod czerwonych, poniewaz nie ma wiele zakretow ;-)) Modyfikacja silnika przyniosla dodatkowe 12-15 koni mechanicznych, takze lepiej ukladac sie nie moze...

    Jak juz w piatek wspomnialem pod tematem: „Mercedes utrzymuje się na czele tabeli wyników“
    sam silnik nie jest problemem. Problemem w Ferrari jest kombinacja silnik + aerodynamika. I tutaj dzialy rozwoju musza lepiej ze soba wspolpracowac. Nie moze byc tak ze dzial odpowiedzialny za jednostke napedowa bedzie podazal w innym kierunku, a dzial odpowiedzialny za aerodynamike w drugim kierunku. Dodatkowo jest jeszcze kierowca ktory bedzie preferowal jeszcze jeden kierunek i juz mamy fajna salate. Zobaczymy, Wlosi po odejsciu czy zwolnieniu guru techniki James'a Allison'a zatrudnili na pozycje szefa technicznego czlowieka ktory nazywa sie Mattia Binotto.

    Tak na boku

    A Pole-Position na torze Autodromo Nazionale Monza jest polowa wygranego wyscigu. Po dlugim prostym odcinku jest pierwsza szykana, pozniej druga szykana i tutaj chaos na pierwszym okrazeniu jest zawsze zaprogramowany. Kazdy kierowca jest szczesliwy gdy moze startowac z pierwszego pola startowego i pokonac pierwsze okrazenie bez wiekszych przygod. A moze dzis nadrobia strategia?

  • 10. dexter
    • 2016-09-04 11:57:10
    • *.5.20.203

    * wszystkie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo